Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 12:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Infected Cope skrev:
hvorfor er der ikke nogen der har nævnt komboen Alkohol+GHB? Den skulle ifølge mine lokale knark-venner være en ret farlig kombo!

Fordi han kun havde drukket to øl. Desuden giver det ikke umiddelbart mening, at drinken indeholdt så meget GHB, som det må have været tilfældet.

Jeg forestiller mig dog, at gerningsmanden evt. ikke selv har været helt klar over koncentrationen af den GHB han spikede pigens drink med, og at det er grunden til at den er blevet stærk - det gør det bare ekstra underligt, at saltet ikke kunne smages, men vi har trods alt konstateret at folk oplever smagen meget forskelligt.

Mvh. Psyko

Titel:
In our memories

Psyko, jeg har givet mig til kende her: http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=11792 (admin, pm til Psyko, hvis det ikke er relevant her!)

Titel:
Tidligere holdmedlem

jeg har fundet en avis artikel om sagen, og scannet den ind.....jeg er nu endnu mere overbevist om at det ikke har været GHB!

http://img393.imageshack.us/my.php?image=fanta3zi.jpg

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Stonez skrev:
Jeg ved at daterapes forekommer ofte, desværre bliver det næsten aldrig meldt. Ifølge en Taxa- chauffør jeg kender kører han ofte med piger der er blevet voldtaget. Pigerne fortæller hvordan de har sorte huller i hukommelsen på flere timer....

En af mine veninder siger hun oplevede det. Var i byen, mødte nogen fyre og blev pludselig stjerneblæst af blot nogen få drinks (sød pige, dårlig menneskekender desværre ...). Man kan godt tænke "yeah yeah, for mange shots", men jeg kender hende og hun kan holde til ret meget på det område. Det næste de gør er at halvejs slæbe/gå/støtte hende hjem i en eller andens lejlighed - og alt derefter er der ret meget blackout ud over at hun er sikker på hun havde haft sex af en art.

Anmeldelse? Tja, anmelde hvad? At hun mødte nogen, som hun ikke kan huske hvordan ser ud, som tog hende et sted hen som hun ikke kan huske hvor er, hvor de gjorde et eller andet som hun dybest set ikke kan huske.

EDIT: Jeg er langt fra så skråsikker mere. Det er sgu ikke en eksakt videnskab at dope fremmede mennesker med et ukendt alkohol indtag.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]