Stonez skrev:
Jeg ved at daterapes forekommer ofte, desværre bliver det næsten aldrig meldt. Ifølge en Taxa- chauffør jeg kender kører han ofte med piger der er blevet voldtaget. Pigerne fortæller hvordan de har sorte huller i hukommelsen på flere timer....
En af mine veninder siger hun oplevede det. Var i byen, mødte nogen fyre og blev pludselig stjerneblæst af blot nogen få drinks (sød pige, dårlig menneskekender desværre ...). Man kan godt tænke "yeah yeah, for mange shots", men jeg kender hende og hun kan holde til ret meget på det område. Det næste de gør er at halvejs slæbe/gå/støtte hende hjem i en eller andens lejlighed - og alt derefter er der ret meget blackout ud over at hun er sikker på hun havde haft sex af en art.
Anmeldelse? Tja, anmelde hvad? At hun mødte nogen, som hun ikke kan huske hvordan ser ud, som tog hende et sted hen som hun ikke kan huske hvor er, hvor de gjorde et eller andet som hun dybest set ikke kan huske.
EDIT: Jeg er langt fra så skråsikker mere. Det er sgu ikke en eksakt videnskab at dope fremmede mennesker med et ukendt alkohol indtag.