Troede jeg kunne skjule mit store forbrug af cannabis for min mor, men her for ca 9 måneder siden efter jeg lige var ude og ryge en lille pind da jeg var oppe at besøge dem, kom jeg ind, og min mor spurgte: "Hvorfor er dine øjne så slørede ?" og så gik den derfra. Vi snakkede i 1½ time omkring det, og jeg fortalte og fortalte om alt det jeg har læst omkring det, og fortalte hende hvordan det virkede, da hun aldrig har røget før
Hun fortalte at hun havde vist det i flere år, men hun sagde ikke noget... Sygt !
Jeg kom med nogle pissegode argumenter, og fik udredet nogle fordomme hos hende. Hun havde sådan set ikke noget imod det, og går også ind for en legalisering af hash (fortalte hun mig). Hun har ikke noget som sådan imod at jeg ryger, det skal bare ikke være for meget, og hun så helst at det kun var i weekender/ferier og til fester jeg røg, men det kan jeg ikke holde.
Men min mor er sku nice, hun har vandet mine hampplanter mens jeg var væk, og lagt drivhus til spiringen, men hun vil helst ik have det i huset....
For nogle dage siden høstede jeg det sidste jeg havde stående deroppe, og lagde det til tørre, men glemte at lægge det lidt skjult, så mens jeg sad og så TV kom hun ind og spurgte om jeg ik kunne finde et andet sted til min skunk

Det var totalt underligt i starten at tale med sin mor omkring sådan noget, men nu er det utrolig rart...
Behøver ik at sige jeg skal ned efter smøger eller bare skal ud og gå en tur (har jeg brugt ALT for mange gange...) Jeg skal lige gå en lille tur, og nyde vejret, og så kommer jeg tilbage med øjne der vender hver sin vej. De er ligeså røde som en albinos med høfeber, så det må have været rimelig tydeligt...
Dengang jeg boede hjemme og prøvede DXM for første gang (det første "stof" jeg prøvede ud over alkohol) fandt min far ud af det pga. han fandt den tomme indpakning på mit værelse...
Han fandt også ud af at jeg røg tjald, og for at gøre en lang sej og virkelig irriterende historie kort, så gik det ud på at jeg ved en fest hos en der havde drukket to flasker rustbehandling og var godt stiv, og til den fest havde jeg et par joints med, og vi røg. Han skulle selvf. også ryge med, men frarådede ham det, men han fik den til sidst da han tog den ud af hånden på mig (ladet med ½g. nepal) og tog et par sug.
Efter det gik han videre, og nogen fandt ham så næsten bevidstløs inde på hans seng, hvorefter der var en der ringede efter en ambulance...
Han blev kørt afsted, og vi tænkte ik mere over det sådan rigtigt.
Den følgende uge var der nogen der sagde at han var blevet forgiftet (?) men ikke af hvad. Nogle dage efter ringede min far så og bad mig komme hjem med det samme, og det gjorde jeg så :S
Han havde fået et brev fra min skole om at jeg havde haft nogle ulovlige stoffer med til en fest, og at der var en der var blevet rigtig dårlig af det jeg angiveligt skulle have haft med.
Skolen havde fundet ud af det pga. en pige der ville "hjælpe mig ud af dette problem" (citeret

) og at det der var i min joint skulle have været rygeheroin, så var 1mm fra at blive smidt ud af skolen osv.
Jeg blev selvf. pisse sur, og ringede straks til hans forældre og bad om et møde med dem... Jeg fortalte dem det hele, og han var selvf. ret flov. Han havde sagt til dem at det var rygeheroin fordi han besvimede, men senere kom det så frem at det var en ethanolforgiftning han havde fået.
Men derefter vidste alle på skolen at jeg røg, og min klasselærer kom hen til mig og gav mig råd og alt muligt omkring tjald, hun var fandme en nice lærer. Hun sagde at jeg aldrig skulle købe færdige derinde, og så skulle jeg bare hilse Tøsen fra hende, så ville jeg få lidt rabat

Cool lærer... Vi var også engang hjemme hos hende, og der lå et par jointfiltre i askebægeret

En anden gang jeg blev nuppet var da jeg kl. 1 om natten bestemte mig for at ryge en lille J inde på mit værelse, og det skal siges at det hus er et af de mindst lydisolerede jeg har mødt i lang tid. Efter at have røget halvdelen med åbent vindue og pustet røgen ud der, så jeg til min skræk ud af øjenkrogen til venstre at havedøren blev åbnet, og jeg skyndte mig at slukke og lukke vinduet, gemme det hele og smutte i seng lige før min far drønede ind.
Hun spurgte hva det var jeg var i gang med at ryge herinde, og jeg gik til bekendelse...
Han er så meget imod hash, og har også selv røget lidt. Første gang han røg, var nol på jordhooka (:!:) men han syntes at det var noget lort.
Han tager fejl

Han ved det sku godt, og var bestemt ik glad for det... Han tror jeg er stoppet, selvom jeg ryger endnu mere end dengang

De ved ik noget om alt det andet
Så nu tror jeg lige jeg skal ryge, dette gjorde mig helt rygetrængende

/Xp3rt