Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 19:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg har lige skåret en bolle over, drysset noget pot på hver skive, lagt to stykker pålægschokolade på hver skive, og drysset noget mere pot ovenpå chokoladen...

Derudover har jeg drukket 3 glas mælk med pot i.

Det er nu lidt over en time siden, og jeg kan ikke mærke en skid.

Hvorfor ikke? :?

Det er ret god pot, og tror jeg har indtaget 1,3 gram ialt, så det undrer mig lidt...

Titel:
Junior medlem

det er fordi det skal forarbejdes med smør eller olie...Kom f.eks en smørklat i en gryde, sæt den på svag varme og få det smeltet ud.. kom derefter dit pot i og rør rundt.. Dette må dog ikke koge, da jeg tror en del af thc'en vil forbrænde så.. Derefter kan du putte den smør^potsovs or whatever i noget mad..eller f.eks lave guldkakao...

Titel:
Junior medlem

men hvorfor ryger du det ikke bare? Så må du ihvertfald få en virkning, pånær hvis det er noget virkeligt dårligt pot..For så kan man sku blive mere "skæv" af at ryge alm græs..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden
Der kan gå op til 2½ time før du kan mærke noget.. Så tag det roligt og vent, hvis du ingenting kan mærke så er det noget lorte pot du har fået fat i...

Det foreslag som suicide kom med er godt, fordi når du har fået det til at blive en smør/olie substans så kan du lave alle mulige sjove ting.

F.eks. guldkakao (varm kakao med tjald i).. Eller du kan os sagtens bare smøre det ud på brød.. Du kan gøre alt med det sådan set, bage kage med smøret.. Vælg selv..

Titel:
Junior medlem

Okay, det var lidt spild så, men så ved jeg det til næste gang.

Grunden til at jeg ikke røg det er, at jeg gerne vil prøve oralt (for første gang) fordi det eftersigende skulle give en kraftigere virkning, og så også fordi jeg ikke har flere filtre tilbage :x

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Opiman skrev:
Grunden til at jeg ikke røg det er, at jeg gerne vil prøve oralt (for første gang) fordi det eftersigende skulle give en kraftigere virkning, og så også fordi jeg ikke har flere filtre tilbage :x

Det er cool nok at eksperimentere, men hvor svært er det i grunden lige at lave et filter selv? :>

Titel:
c0ne skrev:

Det foreslag som suicide kom med er godt, fordi når du har fået det til at blive en smør/olie substans så kan du lave alle mulige sjove ting.

Det der er delvis noget vrøvl, det er selvfølig rigting nok man kan lave alt muligt med det, men det er ikke derfor det er en fordel at binde THC'en til smør eller andet fedtstof. Det er for at fedt stofferne kan hjælpe THC'en over i blodbanerne, da det jo er noget helt andent end når du indhalere det som røg.

Så du kunne eks vis også bare rulle det i en blød pakke kærgården eller lurpak og så slupre løs i det, ja okay det er lige lovlig klamt men i teorien virker det :)

MVH
Piercer :twisted:

PS hvad er det for filter du snakker om???? De eneste filtre jeg forbinder med at ryge er papfilter til joints. (kan man ikke lave dem selv, bør man ikke ryge) Ja og så lige hash filtre som Bubblebags

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Prøv lige at gå i detaljer?

Skal man forklare alt ned til mindste detalje når man udtaler sig?

Behøves vel heller ikke at forklare om THC'ens psykokemiske-effekt på hjernen for at sige at det er sjovt at ryge tjald?

Den er ikke længere end hvis man får THC ned i smør/olie-form så bliver det sjovt at arbejde med og man kan lave en masse fede ting..

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
c0ne skrev:
Prøv lige at gå i detaljer?

Skal man forklare alt ned til mindste detalje når man udtaler sig?

Behøves vel heller ikke at forklare om THC'ens psykokemiske-effekt på hjernen for at sige at det er sjovt at ryge tjald?

Den er ikke længere end hvis man får THC ned i smør/olie-form så bliver det sjovt at arbejde med og man kan lave en masse fede ting..

Det er f.eks. forskellen på et godt, informativt og korrekt indlæg, og et indlæg som godt nok giver det rigtige svar, men ikke en forklaring på hvorfor og hvordan det er sådan.
Dette forum er til at dele viden og informationer, ikke kun for at svare på spørgsmål fra hinanden selvom det da er en stor del af det.
For at få et godt site med viden omkring de forskellige stoffer og deres virkemåder, tilberedning og behandling er det nødvendigt med gode indlæg der FORKLARER hvad der sker mere i dybden

F.eks. en tråd:

Skal fluesvampe opvarmes før man kan spise dem ? Hvordan kan det være ?

Hvilket svar er bedst:

1. Ja det skal den...

2. Rød fluesvamp eller Amanita Muscaria indeholder ibotensyre som skal omdannes til det psykoaktive stof muscimol før man kan spise dem, da ibotensyre kan give et voldsomt ubehag. Derudover er muscimol også 10 gange så potent som ibotensyren. Det anbefales at svampene tørres ved mindst 80°c til 100°c for at omdanne syren.

Læs evt. videre her: http://www.erowid.org/plants/amanit...

Sorry men skulle lige ud med det 8)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Nu var det jo heller ikke lige så dratisk en forskel som der var vel.. Overdrivelse fremmer forståelse eh? :roll:

Jeg svarede på mandens spørgsmål.. Tror egentlig han er ligeglad med om fedt binder THC og fører det videre med sig i blodet.. Bare han ved at man kan lave guldkakao.. 8)

-c0ne

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
c0ne skrev:
Nu var det jo heller ikke lige så dratisk en forskel som der var vel.. Overdrivelse fremmer forståelse eh? :roll:

Jeg svarede på mandens spørgsmål.. Tror egentlig han er ligeglad med om fedt binder THC og fører det videre med sig i blodet.. Bare han ved at man kan lave guldkakao.. 8)

-c0ne

Hehe jeps overdrivelse fremmer forståelsen og nogen misforståelsen, men kunne altså ikke lade være med at grine af:

Citat:

Det er jo delvist korrekt, man kan lave en masse fede ting, men det er ik fordi det er sjovt at arbejde med :lol: og du kan også lave fede ting uden smør/olie, men det er ikke derfor man smuldrer hash/pot/skunk ned i fedtstof :P

Titel:
c0ne skrev:

-c0ne

Hvorfor triller du ikke bare over på DCF med dig og din enorme viden og så kan i side og drikke guldkakao der over, for det er nemlig det det hele handler om ikk?

Fuck du er da en mega nød, hvis du læser opiman's første post og er istand til også at få noget sammen hængene ud af de bogstaver der er brugt. Skulde det gerne ende op med at han spør om hvorfor han ikke blev skæv af hans pot og chokolade bolle, jeg ved ikke hvad du har forstået af det. Det minder mest som om du kommer lige far en børnefødselsdag, din egen måske og set Boller ......øhhh Kakao???? yes de to ting hænger sammen.

Så gar du igang med at snakke om at lave det om til smør eller olie, det er jo ikke det der i virkeligheden skal til. Nej du skal binde det til smør/fedt for at kroppen kan optage det nemmere, så laver du det om til olie står du med Nol og skal der efter igen binde det til eks. smør. Nol/ cannabis olie er selvfølig meget stærkere end pot og vil rent give en fin effekt uden at blande det med smør/fedt. (anyway det var ikke det manden spurte efter vel?)

Så fik vi den kakao snak på plads, dog kan man med go Chocolade godt binde THC uden fedtstof. Det er pga de store mængder cacaofedt der er i ren chocolade, dette gælder ikke pålægs chocolade og derfor hjalp det ikke særlig store mængder THC over i blodet. (jeg eksperimenter med en Canadisk forsker, hvor effectivt og om Theobromine et af de aktive stoffer i cacaobønner transpotere THC'en hurtiger til blodet)

Så Der er Følgene Konklutioner:

Der var ikke Smør nok på bollen!
eller
Du skulde ha brugt rent (70% > chocolade) !
eller
Dit pot var noget Crap!

MVH
Piercer

PS: Psychedelia er en Info side med facts og hvor der gerne skulde være noget værdi i det for dem der læser det, lige præsis som Xp3rt siger det og Cone det har du vist ikke fattet hat af - indtil da så undlad at svare på ting du ikke ved og i øst og vest af hvad folk enlig spør om. Altså konkrete svar/fakta ikke dine tåge oplevellser efter din 13 års fødselsdag, det kan du poste i fuck forumet alt det du vil.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Du er jo ikke smart at høre på, for det første kan du ikke stave, og du siger jeg lyder som en 13-årig?

Tror du at du er gud bare fordi du er admin på forummet?

Jeg tror aldrig jeg er blevet behandlet værre på et forum end her.. Det er jo vildt som du smidder omkring dig med din fornærmelser, og alligevel føler jeg ingen trang til at falde ned på dit niveau..

Jeg har ikke gjort andet end at svare på nogle spørgsmål, og alligevel basher du mig som bare fanden... Hvad er dit problem? :roll:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Desuden spurgte han bare om hvorfor han ikke var skæv.. Ikke om at de kemiske formler bag den proces der sættes igang..

Prøv lige at slap af.. Du ved jo ikke engang med sikekrhed at han gerne ville vide PRÆCIS hvorfor.. Det kunne jo lige så godt være fordi han bare troede han havde gjort noget forkert?? :?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
correct me if im wrong. men jeg mener da at der er nogle af cannabinolerne der er indaktive og skal opvarmes for at blive omdannet til nogle aktive. det udskiller en luftart det er derfor man kan se det bobler når man smider et thc holdigt produkt ned i noget fedtstof med noget varme under.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langeskov
Her på boardet har vi en god vane med at give korrekt og dybdegående info på folks spørgsmål. Bare prøv at læs nogle af de ældre tråde.
Og jeg er i hvert fald ret sikker på Piercer ved hvad han snakker om..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Undergrunden, Djævleøen
Jeg synes det er fint at piercer fortæller det.
Nogen er interesseret i detaljer, andre ikke.
For nogle er det en hobby,
at få bedre og bedre viden.
Andre nyder bare rusen!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Det er sq da os en hobby for mig at blive bedre og bedre.. Har dyrket over 10 gange, er jo ikke en total n00b.. Har dyrket 18 forskellige sorter.. Ved det lidt vil jeg selv mene? :?

Det er jo ikke fordi jeg er ude på at lyde klog eller noget som helst, prøver bare at hjælpe manden med spørgsmålet.. Lukker jo ikke lort ud :?

-c0ne

Titel:
Ja ja cone du har ret jeg er gud her omkring LOL :roll: Der er en rimelig klar linje her ang. Admin's og mod's, hvis du er uenig med os så er du velkommen til at finde et andet forum på nettet.

YES jeg smider omkring mig med fornærmelser når folk opføre sig stik imod hvad psy er og står for, det kan du så tage til dig og lægge stilen om eller brokke dig over det og få serveret flere fornærmelser.
Som bruger og admin igennem lang tid og efter at ha snakket med mange teenagere som dig der tror de er så fandens kloge, har man lært at det for det meste hjælper at skære det så tydeligt ud i pap at folk nogle gange (mange gange) bliver tråt over deres tær før de fatter hvor dumme de er at høre på og hvor latterlige de ting de poster ind imellem er.

Jeg staver måske ikke så perfekt nej, men jeg har en viden folk ofte drager nytte af og min stavning hæmmer ikke min dag, men en hjerneskade som din er sku ikke noget du kan stave dig ud af hverken idag eller imorgen!

Citat:
Desuden spurgte han bare om hvorfor han ikke var skæv.. Ikke om at de kemiske formler bag den proces der sættes igang..

Du har tydeligt fattet hvad psychedelia virkelig går ud på.......hmmmmm men navnet cone passer pisse godt til dig for du er sku noget af en Kegle! :twisted:

MVH
Piercer :twisted:

PS. Jeg kan så afsløre at det er lidt "forventet" af mig at svine en som dig, der sider jo en masse af de gamle brugere og brækker sig af grin over dig og de ting jeg skriver !

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Du er jo for dum at høre på.. Du sidder og siger jeg spiller klog, hvilket jeg på intet tidspunkt har gjort.. Du bliver ved med at fornærme mig selvom det ikke hjælper en skid, men bare beviser min pointe; at du er en n00b der ikke kan andet end at svine folk til..

Tror vidst nærmere folk griner af din "lack" på fornuft.. Hvad fanden er det for en måde at behandle folk på?

Hvad er der lige i de ting jeg har skrevet der lyder dumme?? :?

Ved ikke hvad fanden dit problem er.. Du kan jo umuligt være en fornuftig voksen mand hvis du opfører dig som du gør nu, hvis jeg skulle sætte dig i bås ville jeg nok sige at du er en af de typer der har brug for at vise hvor sej du er online, fordi IRL er der jo ingen mennesker der bekymre sig det mindste om din andenrangs-arrogante mening..

Du lyder som om du tror du ejer alt og alle, som om din mening er lov..
Ærlig talt, du lyder som en idiot.. :roll:

Jeg kan jo kun grine af dig, ligesom mine venner jeg har vist det her til gør.. :roll: Kan ikke se nogle herinde fra der griner af mig.. Så tror vist nok du blivet stemplet som idioten her.. :roll:

Tror vidst nok de fleste brugere synes du er en nar for at opføre dig sådan som du gør :roll:

Bevis: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=12040

Som TheBo siger, du skaber pisse dårlig stemning! Men du er vel ligeglad? For du er jo admin, dit ord er lov ik? :roll:

Hvor er det lige jeg har opført mig stik imod hvad psy står for? :? :roll:

Det er jo flot at du kan finde ud af at oversætte mit nick fra engelsk, det må jeg sige, dine oversættelsesevner og sprogteknik må jeg bøje mig for.. :roll:

Det kan godt være du ved en masse ting, men med den måde du formulerer dig på og opfører dig på får du dig selv til at lyde som en arrogant know-it-all..

Du må sandelig have meget fritid hvis du har nok tid til at lege supermand herinde.. Hvad arbejder du egentlig som? Hvis du overhovedet har et arbejde?

Du kan jo kun være en eller anden samfundsn00b på bistandhjælp :roll:

Den der ADMIN/MOD RULE ALL regel er bare en form for online-diktatur.. Det beviser bare at du ikke kan en skid andet end rakke ned på andre og føle dig ovenpå fordi du er Admin på et forum..

Men det er da godt du kan more dig med det.. Brug endelig dit liv på det, gider i hvert fald ikke høre på mere lort fra dig..

:roll:

Troede faktisk at det her forum var anderledes end de normale "admins-rule-all-forums".. Hvor man bliver behandlet som skidt og admins tror de kan tillade sig alt bare fordi de har en titel og lidt magt på et forum :roll:

Jeg tog grueligt fejl.. Skal nok sige videre til alle mine venner at hvis man vil have info og viden om stoffer eller bare søger efter svar til groning eller lign. så skal man I HVERT FALD ikke spørge her.. :roll:

Håber da i andre herinde kan hygge jer med sådan en idiot rendende rundt..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]