Du er jo for dum at høre på.. Du sidder og siger jeg spiller klog, hvilket jeg på intet tidspunkt har gjort.. Du bliver ved med at fornærme mig selvom det ikke hjælper en skid, men bare beviser min pointe; at du er en n00b der ikke kan andet end at svine folk til..
Tror vidst nærmere folk griner af din "lack" på fornuft.. Hvad fanden er det for en måde at behandle folk på?
Hvad er der lige i de ting jeg har skrevet der lyder dumme??
Ved ikke hvad fanden dit problem er.. Du kan jo umuligt være en fornuftig voksen mand hvis du opfører dig som du gør nu, hvis jeg skulle sætte dig i bås ville jeg nok sige at du er en af de typer der har brug for at vise hvor sej du er online, fordi IRL er der jo ingen mennesker der bekymre sig det mindste om din andenrangs-arrogante mening..
Du lyder som om du tror du ejer alt og alle, som om din mening er lov..
Ærlig talt, du lyder som en idiot..
Jeg kan jo kun grine af dig, ligesom mine venner jeg har vist det her til gør..

Kan ikke se nogle herinde fra der griner af mig.. Så tror vist nok du blivet stemplet som idioten her..
Tror vidst nok de fleste brugere synes du er en nar for at opføre dig sådan som du gør
Bevis:
http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=12040Som TheBo siger, du skaber pisse dårlig stemning! Men du er vel ligeglad? For du er jo admin, dit ord er lov ik?
Hvor er det lige jeg har opført mig stik imod hvad psy står for?
Det er jo flot at du kan finde ud af at oversætte mit nick fra engelsk, det må jeg sige, dine oversættelsesevner og sprogteknik må jeg bøje mig for..
Det kan godt være du ved en masse ting, men med den måde du formulerer dig på og opfører dig på får du dig selv til at lyde som en arrogant know-it-all..
Du må sandelig have meget fritid hvis du har nok tid til at lege supermand herinde.. Hvad arbejder du egentlig som? Hvis du overhovedet har et arbejde?
Du kan jo kun være en eller anden samfundsn00b på bistandhjælp

Den der ADMIN/MOD RULE ALL regel er bare en form for online-diktatur.. Det beviser bare at du ikke kan en skid andet end rakke ned på andre og føle dig ovenpå fordi du er Admin på et forum..
Men det er da godt du kan more dig med det.. Brug endelig dit liv på det, gider i hvert fald ikke høre på mere lort fra dig..
Troede faktisk at det her forum var anderledes end de normale "admins-rule-all-forums".. Hvor man bliver behandlet som skidt og admins tror de kan tillade sig alt bare fordi de har en titel og lidt magt på et forum
Jeg tog grueligt fejl.. Skal nok sige videre til alle mine venner at hvis man vil have info og viden om stoffer eller bare søger efter svar til groning eller lign. så skal man I HVERT FALD ikke spørge her..
Håber da i andre herinde kan hygge jer med sådan en idiot rendende rundt..