Xp3rt skrev:
Det værste er fandme folk der ikke kan finde ud af at ryge en joint og skam-suger den... Kan fandme pisse mig af
F.eks. på teknisk skole for en del tid siden, skulle vi 3 personer ud og suge en lille stor en, med skunk, smøg og klump...
To kommer til, og får også lov til at suge med fordi de gav en anden dag

MEN... Super hurtige og kraftige sug, masser af dem lige efter hinanden, og jointen brændte fuldstændig skævt... To cm hvor 1/3 del til ½ delen var brændt af i den ene side... OK det kan ske en gang i mellem, og fortalte dem at de altså skulle ryge den ordentligt i stedet for at stå som en eller anden gangster i en film og se rigtig smart ud, tage nogle kæmpe lunger, og suge utrolig hårdt. OK jeg fik hakket de 2 cm af der var gået til spilde af den 10cm joint jeg lavede, og vi røg videre. Da vedkommende fik den igen gjorde han præcis det samme, og så fik han sku tæsk... :twisted:
Ej jeg fortalte dem bare at det skulle de fandme ikke gøre, og da de gjorde det igen (hvor jointen nu var 1cm) blev de sku smidt væk... Fuck hvor var vi gale...
Startede ud med en 10cm joint godt tyk, fyldt op med 1g. 80'er fra den lokale klub, 0,75g hjemmedyrket skunk og 2/3 dele af en smøg...
INGEN kunne mærke noget pga. de tosser skulle skam-ryge den kære joint
Det er sku skod
De fik sku heller ikke lov til at ryge med på en smøg for eftertiden

Hvis nogen gør det på mine joints, tager jeg jointen fra dem..
Jeg ser det som det samme som at give tilbyde nogen et shot, og så tager syntes de at de har lov til bare at tyre løs.
Har intet imod at dele mine joints, sender dem da altid på omgang og alle er velkomne til at ryge med, men ikke hvis de ikke kan finde ud af det.
Forleden sad jeg og røg bong og en vens bekendte på 14 år, stoppede sig et KÆMPE hoved, som han osse vidste han ikke ku suge, han hostede ned i bongen så mixet fløj ud over alt, og så stoppede han fanme et nyt! I samme størrelse.
Hvis det havde været mit hash var jeg blevet så sur... For han lavede samme nummer igen.
btw Cone: Roser er røde, violer er blå,