Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 18:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 67 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden
Ja den historie Xp3rt kommer med der har vi vidst alle været ude for en del gange?

Jeg har i hvert fald os.. Det er simpelthen så fucking provo! Man har virkelig lyst til at dele slag ud til sådan nogle pik-faces der bare absolut skal skæv-suge jointen!!

Idioti! :evil:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
c0ne skrev:
Ja den historie Xp3rt kommer med der har vi vidst alle været ude for en del gange?

Jeg har i hvert fald os.. Det er simpelthen så fucking provo! Man har virkelig lyst til at dele slag ud til sådan nogle pik-faces der bare absolut skal skæv-suge jointen!!

Idioti! :evil:

Jeg har faktisk ikke oplevet det så meget, folk plejer at rette sig efter det hvis man lige gør dem opmærksomme på problemet, men i sådan en grad som dengang har jeg sku aldrig oplevet før...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Uhh jeg har oplevet det tit :evil: Jeg hader det!!

Især når det er mit eget røg, og jeg gerne vil give nogle sug til en ven, og så fucker han bare 1-2cm af jointen fuldstændigt op!!

Det er desværre en af mine gode venners venner :( Så det sker ret tit.. Jeg siger det til ham hver gang, men han fatter minus!!

Er begyndt ikke at svare på hans opkald og såen, det er virkelig neder :?

-c0ne

Titel: Rizla sølv
Junior medlem

Geografisk sted: Odense C
Jeg kan helt sikkert stå bag Søvfarvet Rizla, det er max nice at ryge på. Men hvad med blunts hvad er folk hooked på der ? Jeg kan selv bedst lide Blunt Wrap, med chokolade eller bær.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

blå eller rød smoking dejlige brede....

honny blunts

Sherman

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Aalborg
Blue Smoking da ;)

ellers kan jeg godt finde på at købe cones (færdiglavede) , syntes de er så dejlige at ryge på :)

ellers er bluntwraps med jordbær el. blueberry også ret godt...

og lige til sidst så er der ihvertfald heller ikke noget ivejen med "phillies" , gerne med kokos , chokolade eller peach ..

c0ne skrev:

jaa , eller den hvor en af ens venner lige syntes han skal lave en "super-indianer" ? .. haha.. kan nok være der blev skældt ud da han tog 10 hiv hurtigt efter hinanden uden at inhalere .. alt røget smuttede sq ud af hans mund igen.. tsk tsk , små børn :P

Titel:
Junior medlem

Til dig c0ne

Der var en gang, hvor jeg røg 1 lags J's
Da jeg også mener at mindre papir udgør bedre J, Men det er bare sådan at 1 lags J's har større tendens til at få lidt a la banan lignende udseende, med andre ord bliver de skæve.
Hvis man laver mange J's i samme størrelse, så får man hurtigt en fornemmelsed af hvor meget af papiret man kan tillade sig at rive af førend man ruller sin "2 lags J"... Til sidst kan man blive så dygtig, at der rent faktisk kun er et lag papir om indholdet. Og så får man tilmed en flot J...

Mvh. Pigen

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Some where in Dk
Pigen alene i grow-verden skrev:
Til dig c0ne

Der var en gang, hvor jeg røg 1 lags J's
Da jeg også mener at mindre papir udgør bedre J, Men det er bare sådan at 1 lags J's har større tendens til at få lidt a la banan lignende udseende, med andre ord bliver de skæve.
Hvis man laver mange J's i samme størrelse, så får man hurtigt en fornemmelsed af hvor meget af papiret man kan tillade sig at rive af førend man ruller sin "2 lags J"... Til sidst kan man blive så dygtig, at der rent faktisk kun er et lag papir om indholdet. Og så får man tilmed en flot J...

Mvh. Pigen

Så er det sku da kun fordi at du ikke kan finde ud af og lave en ordentlig 1-lags joint, mine bliver fanme ikke skæve... :lol:

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Room 420
Et-lags joints er et klart overvurderet fænomen. :)
Jeg ruller en udmærket (lige) et-lags joint, men synes altså ikke forskellen på dem og to-lags er så overvældende, når bare man ryger dem pænt og bruger ordentligt tyndt papir.
Ellers er Pigens metode med at rive papiret først en rigtig god idé, hvis man som jeg heller ikke gider få tobak på tungen når man slikker eller sidde og proppe det i bag efter.

Min favorit btw: Sort Smoking DeLuxe (bortset fra de der små huller som Piercer lige har gjort mig opmærksom på).

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Ynglings: OCB Black Slim

Hader: Rød Rizla!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
det er forskelligt, men bruger blå smoking og OCB

Titel:
Medlem
Brugeravatar

c0ne skrev:
Btw altid et-lags..

Ryger ikke med hvis der er en eller anden n00b der tror han har lavet en god jay og så er den ikke et-lags..

MINIMUM papir ffs :roll:

Den kan KUN være god hvis den er 1 lags ? :roll:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I am everywhere
Jeg foretrækker King Size blue smoking..... Det er lækkert tyndt og limen holder.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Xp3rt skrev:
Det værste er fandme folk der ikke kan finde ud af at ryge en joint og skam-suger den... Kan fandme pisse mig af

F.eks. på teknisk skole for en del tid siden, skulle vi 3 personer ud og suge en lille stor en, med skunk, smøg og klump...

To kommer til, og får også lov til at suge med fordi de gav en anden dag ;)

MEN... Super hurtige og kraftige sug, masser af dem lige efter hinanden, og jointen brændte fuldstændig skævt... To cm hvor 1/3 del til ½ delen var brændt af i den ene side... OK det kan ske en gang i mellem, og fortalte dem at de altså skulle ryge den ordentligt i stedet for at stå som en eller anden gangster i en film og se rigtig smart ud, tage nogle kæmpe lunger, og suge utrolig hårdt. OK jeg fik hakket de 2 cm af der var gået til spilde af den 10cm joint jeg lavede, og vi røg videre. Da vedkommende fik den igen gjorde han præcis det samme, og så fik han sku tæsk... :twisted:

Ej jeg fortalte dem bare at det skulle de fandme ikke gøre, og da de gjorde det igen (hvor jointen nu var 1cm) blev de sku smidt væk... Fuck hvor var vi gale...

Startede ud med en 10cm joint godt tyk, fyldt op med 1g. 80'er fra den lokale klub, 0,75g hjemmedyrket skunk og 2/3 dele af en smøg...

INGEN kunne mærke noget pga. de tosser skulle skam-ryge den kære joint :evil: :evil: :evil:

Det er sku skod

De fik sku heller ikke lov til at ryge med på en smøg for eftertiden :evil:

Hvis nogen gør det på mine joints, tager jeg jointen fra dem..
Jeg ser det som det samme som at give tilbyde nogen et shot, og så tager syntes de at de har lov til bare at tyre løs.

Har intet imod at dele mine joints, sender dem da altid på omgang og alle er velkomne til at ryge med, men ikke hvis de ikke kan finde ud af det.

Forleden sad jeg og røg bong og en vens bekendte på 14 år, stoppede sig et KÆMPE hoved, som han osse vidste han ikke ku suge, han hostede ned i bongen så mixet fløj ud over alt, og så stoppede han fanme et nyt! I samme størrelse.
Hvis det havde været mit hash var jeg blevet så sur... For han lavede samme nummer igen.

btw Cone: Roser er røde, violer er blå,

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Etherlungs skrev:
c0ne skrev:
Btw altid et-lags..

Ryger ikke med hvis der er en eller anden n00b der tror han har lavet en god jay og så er den ikke et-lags..

MINIMUM papir ffs :roll:

Den kan KUN være god hvis den er 1 lags ? :roll:

Den er bedst som et-lags.

En to-lags eller mere (?) kan nemt brænde skævt, og der kan ryge tobak ind i siden af den, eller folde sig forkert. Foretrækker KLART et-lags.

Har ikke selv meget lyst til at ryge med på to-lags joints, mm. de er godt lavet.

Optimus: jordbær er søde, og du er ligeså.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Indtil der sker et eller andet vildt revolutionerende indenfor jointpapirer, er der vist ingen grund til at holde denne tråd kørende.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Aarhus
helt klart grøn Smoking hvis du skal ha en ordentlig bønne....

hvis du bare skal ha en pind så foretrækker jeg OCB :D :D

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
OMFG revolutionerende :shock:

@Stonez godt du holder liv i tråden endnu ;)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

c0ne skrev:

Har ikke selv meget lyst til at ryge med på to-lags joints, mm. de er godt lavet.

Optimus: jordbær er søde, og du er ligeså.

Jeg skal nok få den ortodokse side ud af dig med mine gule 1 1/4 lags yellow eco smoking joints med hjemmedyrket white widow og perfekt ristet bali shag.

Roser er røde violer er blå, c0ne er obsessed frankenstein og jeg ligeså.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Alimento skrev:
helt klart grøn Smoking hvis du skal ha en ordentlig bønne....

hvis du bare skal ha en pind så foretrækker jeg OCB :D :D

Lige præsis Alimento ;)

Senest rettet af visias 09 okt 2006 09:49, rettet i alt 1 gang.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 67 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]