XP-virus skrev:
flabbe skrev:
For at du kan ryge dit pot skal det gøres supersoniks,
altså læg noget af dit pot i vand(i en kaffekop), i ca 5-10 min og bagefter skal du lægge det i ovenen i ca 15 min på 190 grader (helst varmluft, spørg moar hvis du ikke ved hvad varmluft er)
-gør det 2-3 gange. Og så er det klar til rygning og det må gerne være fugtig, det gør ikke noget, ikke når du bruger den her metode.
Du kan evt. blande det sammen med lidt bannan, gir en herlig sød smag. Du kan også pifte dit tobak op med oregano, det gir sådan en lidt pizza agtig smag eller...mums.
mange tak..
Der måtte jeg altså komme med en latter så høj at mine kolleger blev helt bekymrede for hvad jeg NU havde taget på arbejde

Det 'en joke for helvede...
Ligesom det meste andet mig og andre har skrevet til dig...
Men mit råd til dig er også at lade være med at ryge, indtil du har overstået folkeskolen. Hvis du begynder at ryge nu, vil du få sværere med at tage dig sammen, gider ikke en skid, og det koster knapper
Jeg har haft problemer med min uddannelse på teknisk skole, bare fordi jeg røg. Hvordan tror du ikke at DU vil reagere, en 13-årig skoleknægt med hormoner der flyver rundt i kroppen, en del forvirring i hjernen om hvem du er og alt det der.
Hash gør andet end at du får det sjovt, og du begynder at grine, det ændrer måden du opfatter verdenen på, så du kan misforstå en hel del. Jeg er selv over den myndige alder, og mit rygeri har sat sine spor, og har haft problemer med at få min hverdag til at fungere.
Hvis du som 13-årig (og stadigvæk et barn, sorry, men det er du) begynder at ryge i weekenderne, vil du nok ikke have nogle problemer med det. Men ved at du begynder at ryge tidligt, bliver du også vænnet til det, og det bliver mere acceptabelt for dig at ryge mere.
Du vil også have en helvedes tid til at finde nogle der sælger, og tro mig, det er ikke så svært som du måske tror.
Gi' mig 1 time i en eller anden større by, og jeg skal skaffe dig tjald.

Det er bare at være fræk nok at spørge dem der ligner rygere
Du vil nok også have sværere ved at skjule det for din mor da du ikke er så gammel, og måske oplever mere "kontrol" end en 17-årig...
Jeg ville vente. Jeg har en ven, hvis mindste lillebror er 14 nu. En dag vi var ude på Staden i sommers, mødte vi dem derinde, mens vi sad og røg. Vi blev meget overraskede over at de tog en joint op og tændte den. Personligt begyndte jeg at ryge da jeg gik i 9. klasse, og ikke var vandt til at se så unge der røg... Sad tilbage med en underlig uvirkelig følelse. Det var BØRN for helvede, og de sad med en joint.
Før havde jeg ikke haft nogle tanker omkring det, og kendte også flere der begyndte at ryge i 14-års alderen, men ikke nogle af mine venner, så det var fremmed for mig. Men da jeg så dem sidde og ryge, gik det op for mig at der var noget helt galt. Det var forkert
Ville du ikke også have en underlig følelse i kroppen hvis du så en 7-årig der dinglede rundt på en legeplads efter 4 øl ?
Selvf. er det spændende og mystiskt ved noget nyt. Det kan jeg da godt se, men der er ikke noget "sejt" eller cool ved at ryge hash. Nej nej nej. Det er forkert. Du bliver ikke "sejere" af at ryge, ej heller bliver du klogere (tværtimod :S) og du vil også få problemer med at lære ting i skolen.
Men går det godt for dig i skolen ? Kan du NEMT følge med, eller synes du at det er svært ?
For efter at have studeret mange personer de sidste par år der røg, har jeg fundet en sammenhæng mellem "intelligens" og deres kontrol af rusen i hverdagene. Folk der generelt klarede sig godt i skolen før de begyndte at ryge, har meget større chancer for at klare sig bedre hvis de begynder at ryge hverdag, end dem der ikke rigtig kunne følge med før. faktisk meget logisk
Jeg kan ikke finde ud af matematik, og når jeg ryger så er matematik for mig som arabisk er for en ordblind stiv grønlænder, men dansk, klarer jeg mig excellent i, både før og efter jeg begyndte at ryge stort...
Vent i hvertfald til du er 15. Du vil helt sikkert kunne se at det var smart når du når dertil
Men som du selv siger, du vil ikke stoppe. Men så vil jeg råde dig til ALLER højst at ryge i weekenderne, og helt kun 2 gange om mdr.
For det er ikke noget man skal lege med, det er ikke noget man skal indtage for sjov, bare fordi det er der, og det er lidt "sejt"
Håber du tænker dig lidt om, ihvertfald tager nogle overvejelser om hvad det er du har tænkt dig med rygeriet, sæt nogle grænser for hvor tit du vil ryge, og OVERHOLD det. Lav en aftale med dig selv om at hvis du ikke overholder de grænser du har sat dig, holder du en pause i xx tid. Det kræver viljestyrke, og er en rigtig vigtig ting at lære her i livet. Du er nødt til at kunne stole på dig selv, og overholde de aftaler du laver med med dig selv. For hvis du ik har nok selvrespekt, hvordan skal du så kunne respektere andre ?
ryg hvad du vil, men TÆNK over det, og lad være med at sige: "Det går nok, det finder jeg udaf efterhånden" og "jeg kan godt styre det"
Ja, nogen kan styre det, jeg er en af dem, og der er mange andre. Men størstedelen af rygere har større eller mindre problemer med div. ting omhandlende cannabisprodukter
Pas på derude...