Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 12:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Hej hampdyrker, vil bare sige held og lykke med sitet!

Titel:
Medlem

takker chiller.

nej jeg dyrker ikke selv i øjeblikket.
er heller ikke den vilde ørn til men har lidt erfaring og en del viden efterhånden.

min vision er få startet en hjemmeside som folk vil benytte.
det kræver en del tålmodighed. dcf startede for ca 3år siden, men har fået rigtig fart på det sidste års tid.

det eneste jeg kan gøre får at få flere gæster er at jeg selv skriver indlæg, opdaterer hjemmesiden med nyt info og lign.

senere hen når jeg har råd, vil jeg starte en frøshop. muligvis med t-shirts, bøger og dvd´er m.m

jeg er desvære ikke en ørn til alt men jeg gør det først og fremmest fordi at jeg er cannabisnyder og det er jeg ca 99% sikker på at jeg gør langt ud i fremtiden. for jeg har lidt hovedproblemer og som nogen sikkert ved, danner hjernen nye hjerneceller når man indtager cannabis. (det sker ihvertfald hos mus)

jeg kan jo sende nyhedsbrev ud det giver også nogle ekstra besøg men jeg venter lige til der er noget at skrive om.

det går ikke rigtigt at jeg skriver.

Citat:
kære medlem

så har vi 2 medlemmer, 3 indlæg.
i denne månede kan du vinde en pakke jointpapir bare husk du selv skal betale portoen for jeg har ikke råd

meningen med dette er. at jeg tager den med ro. og lader folk kigge ind selv hvis de har lyst. når siden kører vil jeg så prøve at gøre den mere interasant.

hvordan trækker topskud kunder til??
nu har de i det mindste en frøshop.
før var jeg der ikke rigtigt.

OUT

Titel:
Dedikeret medlem

topskud er, så vidt jeg kan se det, opstået som en reaktion mod dcf... mange af brugerene er der fordi de ikke kunne lide enkelte personer på dcf... fint nok og et rum til at komme af med sine frustrationer, men også topskud mangler efter min mening en vision og nogle nyskabelser og der sker ikke det store derinde... topskud lagde ud med at den skulle være sted for de ambitiøse og hardcore growere og at der ikke skulle være meget andet snak end cannabis. en fin begyndelse, men der er efterfølgende ikke rigtigt sket noget. måske bare et spørgsmål om tid?

Titel:
Medlem

jeg tror nok de startede med galleriet på topskud og da bwana og john (eller hvem det nu var) begyndte at toppes kom der et forum hvorefter top-shoppen fulgte efter. men det er nu også ligemeget.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Et eller andet sted i hampen
eb skrev:
hvis jeg skal være helt ærlig hampdyrker så tror jeg at du på dit nye forum bliver nødt til at diske op med noget andet og nyt, noget der ikke er på alle de andre cannabis sites. ellers tror jeg du ender som flere sites, bl.a. http://fricannabis.dk/forum/ og det er vel ikke lige det du havde tænkt dig. find på noget nyt og originalt og overrask, det er vejem frem...

Der arbejdes på sagen, da GFX og mig er nået til en løsning :D

Belloc (tidligere vintersorg ;))

Titel:
Medlem

hvad er det for en løsning??

Titel:
Dedikeret medlem

bare klø på vintersorg!

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Et eller andet sted i hampen
hampdyrker - se det er jo "forretnings hemmeligheder" :P hehe. Ej, vi har snakket om at fikse nyt design og jeg regner med at bruge et (hvis jeg kan finde et flot og indbydene et), samt hvad der skal være på siden ;) men det må du / i vente med at se (Vi kan nogen tricks :D).

Eb - Skal ske ;)

Titel:
Medlem

hmmm.. nu ved jeg ikke hvad jeg skal tænke.. godt eller dårligt. er lidt paranoid lige nu... (hvad skal der ske :? )

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Citat:
"hampdyrker"]hej hasse

thc + tobak indeholder en masse stoffer. jeg tror ikke du skal regne med cannabis er helt fri for kemikalier vi ikke kan tåle.

ER i tvivl:--> desuden kan cannabis vist både hjælpe mod cystisk fibrose, MEN hvis du har en anden sygedom.(noget med vitaminer el. lign) så kan du vist FÅ cystisk fibrose af at ryge. (er ikke helt sikker)

inde på min hjemmeside under links/organisationer kan du finde american alliance of medical marijuana (nedenfor)
http://letfreedomgrow.com/

desuden kan man jo mærker det på sin krop at man får mere besvær med vejrtrækningen. har du prøvet at ryge 6g på en dag.. træk vejret bagefter... havd sker der så????

det kan også være skyld i overvægt.

tilkalkning af blodårer og modsat

du er velkommen til at oprette brugernavn på hampdyrker.dk. hvis du er i tvivl om noget kan du bare spørge.

Nu tænkte jeg jo på cannabis generelt og ikke det at ryge. Altså hvis man spiser det, har det da ingen fysisk skade(?) Men nok om det!

Held og lykke med siden og jeg opretter da nok en bruger snart (ikke tid nu for jeg skal sove) :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]