takker chiller.
nej jeg dyrker ikke selv i øjeblikket.
er heller ikke den vilde ørn til men har lidt erfaring og en del viden efterhånden.
min vision er få startet en hjemmeside som folk vil benytte.
det kræver en del tålmodighed. dcf startede for ca 3år siden, men har fået rigtig fart på det sidste års tid.
det eneste jeg kan gøre får at få flere gæster er at jeg selv skriver indlæg, opdaterer hjemmesiden med nyt info og lign.
senere hen når jeg har råd, vil jeg starte en frøshop. muligvis med t-shirts, bøger og dvd´er m.m
jeg er desvære ikke en ørn til alt men jeg gør det først og fremmest fordi at jeg er cannabisnyder og det er jeg ca 99% sikker på at jeg gør langt ud i fremtiden. for jeg har lidt hovedproblemer og som nogen sikkert ved, danner hjernen nye hjerneceller når man indtager cannabis. (det sker ihvertfald hos mus)
jeg kan jo sende nyhedsbrev ud det giver også nogle ekstra besøg men jeg venter lige til der er noget at skrive om.
det går ikke rigtigt at jeg skriver.
Citat:
kære medlem
så har vi 2 medlemmer, 3 indlæg.
i denne månede kan du vinde en pakke jointpapir bare husk du selv skal betale portoen for jeg har ikke råd
meningen med dette er. at jeg tager den med ro. og lader folk kigge ind selv hvis de har lyst. når siden kører vil jeg så prøve at gøre den mere interasant.
hvordan trækker topskud kunder til??
nu har de i det mindste en frøshop.
før var jeg der ikke rigtigt.
OUT