Sekstoi forhelvede da.. Ved snart ikke hvad fanden jeg skal sige til dig. At smide en gang salvia ekstrakt i hovedet på pigen ville højst sandsynligt skræmme hende fra vid og sans. Har ikke selv prøvet det, men har læst mange rapporter om det efterhånden. F.eks. Aliaarhus som blev taget godt og grundigt i røven af stoffet, - efter hvad jeg husker - på trods af at han er mere eller mindre erfaren hvad angår psykedeliske stoffer.
Salvia er heller ikke legetøj og da slet ikke noget en 15 årig tøs, skal gå i gang med. Tag dig nu sammen sekstoi og vent et par år, hvorfor skal det hele ske nu? Ligesom buddha tog jeg også mit første svampetrip i en alder af 13-14 år og begyndte at ryge hash dagligt i en alder af 13-14 år også, tro mig, det har kraftedeme da haft sine følger! Det er ikke for sjov at der er så mange folk der prøver at advarer dig!
Jeg kom selv her ind på siden med en holdning tæt på din, hvis ikke værere. Synes du skal prøve at læse nogle af de her links igennem. Ikke lige frem noget man er stolt over den dag i dag, når man ved hvad man har måttet gå igennem og i det hele taget hvor dum man var at høre på. Jeg var 13 år dengang. Hold da helt kæft, 13 år!? Det er jo næsten helt pinligt at læse igen

Hvor dum har man lov at være?
Her:
http://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... highlight=http://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... highlight=http://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... highlight=Håber du gider at bruge lidt tid på at læse noget af det og at det kan få bare en smule mere fornuft ind i hovedet på dig
Der er mange gode posts af dvs. folk og med DXM f.eks. kan man se hvor let det kan gå galt... Ikke fordi at der skete noget alvorligt, men i så tidlig en alder, bliver man nemt skræmt fra vid og sans.
Jeg ærger mig den dag i dag over at jeg ikke fulgte folks råd og holdte fingrende langt væk fra alt hvad der havde med stoffer at gøre. Selvfølgelig har jeg ikke meget lyst til at sige at jeg fortryder det, men det har fandme også haft sine bekostninger. Jeg havde altid været en af de bedste på skolen og næsten altid langt foran de andre, lige indtil at skolen blev kedelig og jeg fik andre interesser. At ryge tjald hver dag og lave ballade med vennerne. Den dag i dag er jeg lige gået ud af 10. klasse med nogenlunde karaktere, - et 10-tal og et par 7 og 8-taller - jeg går stadig og tænker over hvor fede karaktere jeg havde haft hvis jeg havde koncentreret mig noget mere om skolen. Det er ikke sikkert at jeg kan komme på gymnasiet hvis jeg beslutter mig for det, eftersom at jeg ikke har nogen tysk eller fysik eksamen, netop fordi at det var fag jeg først fik efter jeg så småt var begyndt at ryge hash. Ud over det har mit sociale liv været et helvede i forhold til hvordan det var førhen.
I dag lider jeg tit af nervøsitet, mindre angst anfald, svingende depression, og generelle sociale problemer. Om alt dette skyldes de ting jeg indtog i en meget tidlig alder er ikke til at sige, men har desværre meget lyst til at sige det. Heldigvis virker det som om at jeg er begyndt at få mere styr på det efter at jeg stoppede med hashen, men hold kæft et helvede det kan være! TRO MIG!

Tror de psykedeliske stoffer sætter tanker i gang man bare ikke er klar til at have i den alder, altså ikke kun under trippet men også i ens hverdag. Ens tankegang ændrer sig osv. ikke alle har godt af dét, i så tidlig en alder..
Håber at du gider at læse det hele igennem sekstoi og at jeg ikke har brugt min tid forgæves. Held og lykke med det hele og så glem dog forhelvede alt om den latterlige dulle, kom videre, lad hende fucke sig selv op hvis det kommer til det, men hvorfor skal du have noget med det at gøre? Hygge