Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 13:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 69 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
Cope: psykopat? nej,men siger min direkte mening ja og altså kan jeg gøre for at fordi jeg altid har fået det at vide at jeg så også selv siger det?
TheBo: er helt enig med dig
buddha: kan også godt li alle 3 ting og vil også gerne prøvet et spiretuelt trip, ikke elsker min hjerne? altså nej tænker da godt nok over hvad der kan blive brændt af og sådan ellers ikke det helt store. Min lommefilosofi?
Fuck that fear, just drink you're?? beer:syntes jeg er ret god
til tider er universet universelt: havde en tankestrøm og syntes det var ret sjovt at jeg blev ved med at sidde og være facineret over at universet er universelt
i wonder why i wonder that's why: det bare tågersnak som kan være ret sjovt med de rette menesker
jeg siger aldrig nej til at tage lidt mere: er en intern humor jeg har med nogen vi driller hinanden lidt med hvor meget vi tar og sådan,men vi køre ikke hinanden op til at tage mere hvis vi gør noget får vi nærmere hinanden til at tage mindre. Jeg kan godt se min sorte humor,sakasme og ironi ikke lige er noget i kan li,men så seriøst skal det meste ikke tages bare chill ned og slap af.
Og forresten ja jeg pisser folk af der ikke kan se de lidt sjove ting imellem de alvorlige

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

sekstoi skrev:
Jeg kan godt se min sorte humor,sakasme og ironi ikke lige er noget i kan li,men så seriøst skal det meste ikke tages bare chill ned og slap af.
Og forresten ja jeg pisser folk af der ikke kan se de lidt sjove ting imellem de alvorlige

Jeg er sikker på at der er en del her som elsker sort humor, sarkasme og ironi, både for sig og blandet sammen. Jeg vil dog mene at dine indlæg i denne tråd generelt ikke bærer præg af nogle af delene, hvilket evt. kunne skyldes:
  1. at jeg og andre ikke har bemærket det, eller
  2. at du rent faktisk mener alt det du siger præcist sådan som det er skrevet.

I tilfælde af at 1. er korrekt, bør du nok overveje at tydeliggøre i højere grad hvad der fra din side er sort humor/sarkasme/ironi. Husk at vi ikke kan se det glimt i øjet og/eller det skæve smil som du måske sidder med, og som ofte er det eneste tegn på at man ikke nødvendigvis er seriøs. Selvom det i nogle tilfælde kan tage brodden af det sjove og iøvrigt virker kunstigt og firkantet, er det ofte en god idé lige at give et hint om hvordan noget skal forstås hvis ikke det skal tages bogstaveligt, for at undgå at blive misforstået. Tekst er jo kun ord og bogstaver, blottet for tonefald og ansigtsudtryk, og bliver derfor som udgangspunkt netop taget bogstaveligt hvis ikke andet er angivet. En enkelt velplaceret smiley eller et "hehe" fra eller til er ofte afgørende for hvordan folk opfatter en tekst. Vær derfor opmærksom på om du nu også får udtrykt det du gerne vil, tydeligt nok.
Hvis 2. er den rigtige forklaring, forstår jeg ikke hvorfor du overhovedet bringer det på bane, så det regner jeg indtil videre ikke med.

Mht. til at trippe med din ex, så er jeg stadig forbandet betænkelig ved idéen. Jeg er med på at du fik udtrykt dig uheldigt pga. manglende søvn osv., men det er ofte sådan at det man siger når man er "blæst" er et udtryk for nogle følelser man faktisk har, men som man i upåvirket tilstand benægter overfor andre og ikke sjældent også overfor sig selv. Med andre ord mener jeg at du kraftigt bør overveje dine egne motiver for at gøre det, med særlig opmærksomhed på selv den mindste antydning af et ønske om hævn eller anden form for aggression mod hende. Hvis der er gamle uløste spændinger mellem jer, og I tager på trip sammen, vil det sandsynligvis have ret stor betydning for trippets udfald, og så er jeg ikke sikker på at det nødvendigvis er bedre at hun tripper sammen med dig fremfor med de andre du nævner. Tænk over det inden du gør noget potentielt dumt.

Titel:
Dedikeret medlem

yeti: jeg tænkte også over det bagefter jeg havde skrevet det,men altså jeg tænker tit over mit liv og hvordan jeg har det med andre selvom det ikke rigtigt kommer til udtryk

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
sekstoi skrev:
Cope: psykopat? nej,men siger min direkte mening ja og altså kan jeg gøre for at fordi jeg altid har fået det at vide at jeg så også selv siger det?

Kan du omformulere det der? Jeg fatter ikke en disse af det :?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Altså jeg tror vi alle kan konkludere at hvis man selv sad i en lignende situation hvor ens ven/kæreste/bror/søster/ex-kæreste/etc. ville indtage stoffer som er meget stærkt bevidsthedsudvidende i en meget ung alder og man vidste at risikoen for at de ville falde ud hvor de ikke kan bunde var der, ville man selvfølgelig gøre alt for at få dem til at lade være. Det er muligt at de først vil kunne se hvor fucked det er bagefter, men der er det jo allerede for sent!
Jeg synes et fornuftigt bud på hvad man kunne gøre, var at give vedkommende noget der i det mindste bare var lidt mindre længerevarende og mindre psykoaktivt end det på gældende stof. (i det her tilfælde 5-meo-dmt) så man kunne sige: "Ja se hvor vildt det var, så forestil dig det x10, så har du det du ellers ville have prøvet.." i stedet for:"Ja se hvor vildt det var, der lærte du det vidst rigtig nok, hva?"

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Gaia, du vil have et stof, der varer kortere tid end 5-MeO-DMT???

Titel:
Dedikeret medlem

Cope: det der med du syntes at jeg er psykopat fordi jeg sagde hvis man ikke vil lytte må man føle. Det har jeg altid fået at vide så det burde ikke undre nogen jeg også gør det :wink:
Gaia: salvia måske? eller noget i den stil?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

noname skrev:
Gaia, du vil have et stof, der varer kortere tid end 5-MeO-DMT???

Hehe.. Nu er de fleste psykoaktive stoffer jo for det meste nogle der varer i en del timer. Vi taler svampe, 2c-x, lsd, meskalin etc.
Det positive kan vel være at det ikk varer i så lang tid. Det eneste + jeg kan se ved at fylde det i en 15-årig tøs. - Men hvad er 5 min. real time hvis man føler det som flere år? :roll:

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Sekstoi forhelvede da.. Ved snart ikke hvad fanden jeg skal sige til dig. At smide en gang salvia ekstrakt i hovedet på pigen ville højst sandsynligt skræmme hende fra vid og sans. Har ikke selv prøvet det, men har læst mange rapporter om det efterhånden. F.eks. Aliaarhus som blev taget godt og grundigt i røven af stoffet, - efter hvad jeg husker - på trods af at han er mere eller mindre erfaren hvad angår psykedeliske stoffer.

Salvia er heller ikke legetøj og da slet ikke noget en 15 årig tøs, skal gå i gang med. Tag dig nu sammen sekstoi og vent et par år, hvorfor skal det hele ske nu? Ligesom buddha tog jeg også mit første svampetrip i en alder af 13-14 år og begyndte at ryge hash dagligt i en alder af 13-14 år også, tro mig, det har kraftedeme da haft sine følger! Det er ikke for sjov at der er så mange folk der prøver at advarer dig!

Jeg kom selv her ind på siden med en holdning tæt på din, hvis ikke værere. Synes du skal prøve at læse nogle af de her links igennem. Ikke lige frem noget man er stolt over den dag i dag, når man ved hvad man har måttet gå igennem og i det hele taget hvor dum man var at høre på. Jeg var 13 år dengang. Hold da helt kæft, 13 år!? Det er jo næsten helt pinligt at læse igen :lol: Hvor dum har man lov at være?

Her: http://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... highlight=

http://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... highlight=

http://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... highlight=

Håber du gider at bruge lidt tid på at læse noget af det og at det kan få bare en smule mere fornuft ind i hovedet på dig :wink:
Der er mange gode posts af dvs. folk og med DXM f.eks. kan man se hvor let det kan gå galt... Ikke fordi at der skete noget alvorligt, men i så tidlig en alder, bliver man nemt skræmt fra vid og sans.

Jeg ærger mig den dag i dag over at jeg ikke fulgte folks råd og holdte fingrende langt væk fra alt hvad der havde med stoffer at gøre. Selvfølgelig har jeg ikke meget lyst til at sige at jeg fortryder det, men det har fandme også haft sine bekostninger. Jeg havde altid været en af de bedste på skolen og næsten altid langt foran de andre, lige indtil at skolen blev kedelig og jeg fik andre interesser. At ryge tjald hver dag og lave ballade med vennerne. Den dag i dag er jeg lige gået ud af 10. klasse med nogenlunde karaktere, - et 10-tal og et par 7 og 8-taller - jeg går stadig og tænker over hvor fede karaktere jeg havde haft hvis jeg havde koncentreret mig noget mere om skolen. Det er ikke sikkert at jeg kan komme på gymnasiet hvis jeg beslutter mig for det, eftersom at jeg ikke har nogen tysk eller fysik eksamen, netop fordi at det var fag jeg først fik efter jeg så småt var begyndt at ryge hash. Ud over det har mit sociale liv været et helvede i forhold til hvordan det var førhen.

I dag lider jeg tit af nervøsitet, mindre angst anfald, svingende depression, og generelle sociale problemer. Om alt dette skyldes de ting jeg indtog i en meget tidlig alder er ikke til at sige, men har desværre meget lyst til at sige det. Heldigvis virker det som om at jeg er begyndt at få mere styr på det efter at jeg stoppede med hashen, men hold kæft et helvede det kan være! TRO MIG! :cry: Tror de psykedeliske stoffer sætter tanker i gang man bare ikke er klar til at have i den alder, altså ikke kun under trippet men også i ens hverdag. Ens tankegang ændrer sig osv. ikke alle har godt af dét, i så tidlig en alder..

Håber at du gider at læse det hele igennem sekstoi og at jeg ikke har brugt min tid forgæves. Held og lykke med det hele og så glem dog forhelvede alt om den latterlige dulle, kom videre, lad hende fucke sig selv op hvis det kommer til det, men hvorfor skal du have noget med det at gøre? Hygge

Titel:
Dedikeret medlem

Entheo: det med salviaen var bare for at høre hvad gaia havde forestillet sig ikke andet. Og ja jeg skal nok komme videre,men syntes bare ikke hun skal gå til grunde og har læst det hele

hygge

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Entheo@ Er Ali mere eller mindre uerfaren hvad angår psykedeliske stoffer? :P

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Johndeere jeg skriver da erfaren??

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
sekstoi skrev:
Cope: det der med du syntes at jeg er psykopat fordi jeg sagde hvis man ikke vil lytte må man føle. Det har jeg altid fået at vide så det burde ikke undre nogen jeg også gør det :wink:

Du sagde til mig at du var erfaren, men du er åbenbart ikke erfaren nok til at forstå at en psykose for en ikke-udviklet person er noget af den værste tortur den menneskelige hjerne kan blive udsat for! Og tro mig! Du vil hellere tortureres fysisk end psykisk, når først du har været der hvor jeg har været og som sikkert mange andre erfarne psykonauter har været.

Du har sagt at du har prøvet 10 gram mexi.. Psilocybe cubensis..
Det er sku en FED LØGN hvis du via den oplevelse ikke fangede redslen bag en sådan oplevelse!

Hvis du havde prøvet de 10 gram, så ville du ALDRIG have sagt det du har fyret af i denne tråd!!!

Jeg smider dig snart en PM for jeg tror vi to skal have os en lille chat :evil:

/Cope

Titel:
Dedikeret medlem

Cope: da jeg skrev det mente jeg at det værste jeg kunne gøre var det,men det har jeg skam trukket tilbage dagen efter da jeg så det. Jeg har taget 10g men altså vi kan da godt få os en lille snak hvis du chiller lidt først

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
10g friske måske??

Titel:
Dedikeret medlem

noname: nej syntes sku de virkede meget tørre,men som mig og cope har snakket om før måske var de bare blevet tørret dårligt har også prøvet mindre doser der sparkede meget hårdere så tror at tørringen havde været forkert

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

sekstoi skrev:
noname: nej syntes sku de virkede meget tørre,men som mig og cope har snakket om før måske var de bare blevet tørret dårligt har også prøvet mindre doser der sparkede meget hårdere så tror at tørringen havde været forkert

Det har sikkert været tørre østershatte, fordi hvis de så bare virkede 50% af det de skulle, havde du alligevel været ude og flyve!

Pral om store doser er sgu for "jeg er 11 år og har slikket fisse"-agtigt.

Titel:
Dedikeret medlem

Gaia: det er ikke pral bare kom så skal du se mig æde 10g tørrede,men damn kun mexer ikk hawaii

Titel:
Dedikeret medlem

Må jeg også komme?

Titel:
Dedikeret medlem

TheBo: jada ville ikke genere mig så vidt jeg ved,men hvad ved jeg lige :wink:

sorry hvis jeg lyder lidt fucked men er skæv og stiv det fun yiiir

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 69 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]