TheBo skrev:
MDMA og amf er begge amfetaminer og trækker derfor på de samme ting, så vær varsom med doseringen.
Bare fordi 2 molekyler er strukturelt beslægtede betyder det ikke at deres virkning ligner hinanden. Strukturelle forskelle der tilsyneladende er små kan være det som afgør om et stof virker stimulerende, psykedelisk eller måske inaktivt, og en sådan variation kan forekomme både mht. oplevet virkning, giftighed og farmakologi mm. I dette tilfælde er det netop fordi de 2 stoffer virker på
forskellige måder at meget tyder på at dette er en særligt uheldig kombination, hvilket du også ville have fundet ud af hvis du havde fulgt din egen opfordring og læst lidt om det.
Nu har jeg selv prøvet kombinationen en enkelt gang, og det var en ganske fed oplevelse, men ikke noget jeg vil gøre igen, jeg havde nogle onde tømmermænd i dagene efter. Personligt vil jeg anbefale at hvis man absolut gerne vil prøve det, så gør det endelig, men lad det blive ved en enkelt gang om året, så vil jeg tro at skaderne er til at overse.