Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jun 2025 14:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 68 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Psyko skrev:
Prometheus skrev:
En del piller indeholder både amfetaminer og MDMA, men det er absolut ikke noget man frivilligt bør blande!

Dér til kommer det vel, at de fleste piller kun indeholder forholdsvis små mængder amf, hvorimod man ofte sniffer mindst 150 mg. på en aften (gadekvalitet)

Mvh. Psyko

Når man nu ved at gadeamf som regel ikke er over 25% rent, og aldrig over 50%, så svarer de 150 mg til max 40 mg amfetamin, og jeg tror nu nok der skal være mere end 20 mg amf i de piller der er amf i, så hvis man spiser 2 piller på en aften er man jo allerede deroppe, og det er jo nærmest uhørt kun at spise en enkelt pille, så vidt jeg har forstået det.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
Jeg spiser da altid kun en halv eller en :)

Titel:
In our memories

men stadigvæk rigtigt sundt at blande amf og mdma.
Hra selv prøvet det, og det er dejlig optur,.. men når man så læser om sammenhængende og følgevirkningerne så kan det jo ikke være det værd :?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
TheBo skrev:

Sikkert meget fedt... men tag lige og læs lidt om eventuelle skadevirkninger ved blanding af de to substanser... MDMA og amf er begge amfetaminer og trækker derfor på de samme ting, så vær varsom med doseringen.

Kan kun give dig ret i at man skal passe på med doseringen, men derfor kan det jo sagtens være en fed combo.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
passion skrev:
Kan kun give dig ret i at man skal passe på med doseringen, men derfor kan det jo sagtens være en fed combo.

Hvis der er mange ting som tyder på at blandingen af disse to stoffer kan give skadelige bivirkninger, er der vel grænser for hvor "fed combo" det er?? Lad venligst være med at anbefale potentielt farlige ting bare fordi du synes det er fedt... Unge, uvidende personer kan komme til at læse dine råd her på siden, og tro at det er noget folk her på siden generelt anbefaler.
Jeg vil tror at risikoen for malign hypertermi og serotoninsyndrom ved brug af MDMA er kraftigt forstærket hvis man samtidig tager amfetamin. Har ikke lige tid til at finde en reference, men hvis du har en som siger noget andet, må du meget gerne poste den.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Prometheus skrev:
Hvis der er mange ting som tyder på at blandingen af disse to stoffer kan give skadelige bivirkninger, er der vel grænser for hvor "fed combo" det er?? Lad venligst være med at anbefale potentielt farlige ting bare fordi du synes det er fedt... Unge, uvidende personer kan komme til at læse dine råd her på siden, og tro at det er noget folk her på siden generelt anbefaler.
Jeg vil tror at risikoen for malign hypertermi og serotoninsyndrom ved brug af MDMA er kraftigt forstærket hvis man samtidig tager amfetamin. Har ikke lige tid til at finde en reference, men hvis du har en som siger noget andet, må du meget gerne poste den.

Er ikke i tvivl om at det kan give skadelige bivirkninger. Men derfor mener jeg stadigvæk at man godt kan lave en fed combo hvis man behandler stofferne med omtanke.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

TheBo skrev:
MDMA og amf er begge amfetaminer og trækker derfor på de samme ting, så vær varsom med doseringen.

Bare fordi 2 molekyler er strukturelt beslægtede betyder det ikke at deres virkning ligner hinanden. Strukturelle forskelle der tilsyneladende er små kan være det som afgør om et stof virker stimulerende, psykedelisk eller måske inaktivt, og en sådan variation kan forekomme både mht. oplevet virkning, giftighed og farmakologi mm. I dette tilfælde er det netop fordi de 2 stoffer virker på forskellige måder at meget tyder på at dette er en særligt uheldig kombination, hvilket du også ville have fundet ud af hvis du havde fulgt din egen opfordring og læst lidt om det.

Nu har jeg selv prøvet kombinationen en enkelt gang, og det var en ganske fed oplevelse, men ikke noget jeg vil gøre igen, jeg havde nogle onde tømmermænd i dagene efter. Personligt vil jeg anbefale at hvis man absolut gerne vil prøve det, så gør det endelig, men lad det blive ved en enkelt gang om året, så vil jeg tro at skaderne er til at overse.

Titel:
Dedikeret medlem

yeti skrev:
I dette tilfælde er det netop fordi de 2 stoffer virker på forskellige måder at meget tyder på at dette er en særligt uheldig kombination, hvilket du også ville have fundet ud af hvis du havde fulgt din egen opfordring og læst lidt om det.

Ok, jamen tak for rettelsen. Jeg har faktisk læst om det, men det er noget tid siden, så jeg havde vist bare rodet begreberne lidt sammen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 68 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]