Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 13:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
troldmandens lærling skrev:
Shinsou; Laver du også dine egne sessions?
Der findes et forum for proteus brugere til udvekslinger af sessions og erfaringer. Her er Proteus eget forum: http://proteus.hkjzone.com/forums/

Og her er Danmarks førende forhandler, Brainvibe´s forum for proteusbrugere: http://brainvibe.com/forums/
Forumet er nystartet så der er ikke så mange brugere endnu, men hvis proteus ejere herfra tilmeldte sig forummet, kunne vi jo nok få lidt gang i den ikke?
Jeg har efterhånden mange års erfaring med brugen af Bineurale rytmer og vil med glæde dele mine erfaringer med hvem der nu måtte være interesserede ligesom der også er en masse hjælp at hente på siden. God fornøjelse!

Nej, jeg har ikke laveet nogen sessions endnu men jeg har fået audiostrobe med i købet. Så er det bare et spørgsmål om tid før jeg får komponeret nogle. Jeg opretter en profil med det samme på brainvibe

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
Hvad adskiller den fra Persingers såkaldte såkaldte God Machine? At man kan pille en smule ved vores hjerne og derved fremkalde en reaktion er der jo ikk noget nyt i. Det er vel primært åndsamøber som Infected Cope og ligesindede, der finder elektromagnetisk inducerede virkeligheder ekstraordinært interessante.
At den oplevede virkelighed er en mulighed, snarere end en nødvendig virkelighed, er godtnok et trivielt virkelighedsbegreb.

Psychedelia Sponsor

Hej Gachine,
Det er velkendt fra religiøse og spirituelle traditioner at ro, meditation og evt. forskellige stoffer er nødvendige for, at vi kan åbne os for os selv og dele af virkeligheden, som ligger uden for den normale hverdags begrebsrammer.

En mind machine gør først fremmest det, at den fremkalder alpha og theta bølger i hjernen, som netop kendes fra meditationer, hypnose og dyb søvn mens man samtidig er ved bevidsthed.

Det åbner for et felt af muligheder. Jeg vælger at kalde disse muligheder for "virkelige" og ikke en slags virtual reality eller drøm som er ligegyldig, de er en del - og en vigtig del - af virkeligheden, som jeg ser det.

Mind machinen virker kun hvis man selv spiller med, lige som man kan vælge at følge rytme og "groowe" til musik - eller lade være.
The God Machine er en farlig indretning, der med kraftige elektromagnetisk stråling tvinger hjernen ind i andre tilstande. - Her har man ikke noget valg og der er ikke nogen oplevelse af at man selv har skabt den opnåede tilstand. Derved forbliver oplevelsen en parentes - som med mange stoffer.

Det er klart at hvis man søger andre bevidsthedstilstande fordi hverdagen opfattes som kedelig eller triviel, så er man på røven. -Men hvis man grundlæggende opfatter verden som et fantastisk spændende sted, der indbyder til nærmere bekendtskab, så vil jeg helt klart anbefale både mind machines, meditationer og fornuftig omgang med urter :-)

-Og Shinsou, har du prøvet at downloade nogle sessioner fra nettet? Der er adskillige som rykker voldsomt meget mere end de indbyggede...

Titel:
Medlem

Gachine skrev:
Hvad adskiller den fra Persingers såkaldte såkaldte God Machine? At man kan pille en smule ved vores hjerne og derved fremkalde en reaktion er der jo ikk noget nyt i. Det er vel primært åndsamøber som Infected Cope og ligesindede, der finder elektromagnetisk inducerede virkeligheder ekstraordinært interessante.
At den oplevede virkelighed er en mulighed, snarere end en nødvendig virkelighed, er godtnok et trivielt virkelighedsbegreb.

Flot Gachine! Hvem snakker om elektromagnetisk induceret påvirkning?
Gider du overhovedet at høre hvad tråden går ud på eller skal du bare ha et sted og komme af med din galde? Prøv et chatrum på dating eller Ofir!
Hvad åndsamøber angår, så synes jeg da mere at dine udtalelser fortæller noget om det udviklingsstadie man befinder sig på end Cope og hans ligesindede som du omtaler i så rosende vendinger. De er i det mindste åbne overfor nye oplevelser og viden og snakker ordentligt til og om andre mennesker.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Some where in Dk
Ja Gachine tag for FFS og luk røven hvis du ikke har noget relativt positivt og sige.. :!: Synes du virkelig det er fedt og lukke galde ud konstant?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

hanslicht skrev:
-Og Shinsou, har du prøvet at downloade nogle sessioner fra nettet? Der er adskillige som rykker voldsomt meget mere end de indbyggede...

Nej, det har jeg ikke, men jeg ser fandme frem til det! Har du et par links?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I am everywhere
shinsou skrev:
Jeg burde måske lige tilføje at det ikke er musik man hører, men nærmere nogle pulse der accelerer i hastighed indtil det når et klimaks hvor man ikke rigtig kan gøre andet end at smile for sig selv :D

Med andre ord kan man lige så godt onanere, som at spilede penge på en maskine. :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Åndsamøbe skrev:
shinsou skrev:
Jeg burde måske lige tilføje at det ikke er musik man hører, men nærmere nogle pulse der accelerer i hastighed indtil det når et klimaks hvor man ikke rigtig kan gøre andet end at smile for sig selv :D

Med andre ord kan man lige så godt onanere, som at spilede penge på en maskine. :P

Haha :D

men nej

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]