Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 13:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 34 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Skal jeg sige ja, og ryge med mine venner?
Ja 14%  14%  [ 8 ]
Nej 86%  86%  [ 51 ]
Afgivne stemmer : 59
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
*Psyko* Personligt foretrækker jeg at folde den næste rende vinkelret på den første og så fremdeles. På den måde har man hele tiden en ren rende til klumpen. Synes godt klumpen kan klistre fast og brænde på hvis man bruger den samme rende igen. Men smag og behag, som man siger. :)

/Go ryger!

Titel: Heroin
Junior medlem

Geografisk sted: ret langt ude
Jeg har spildt mange år af mit liv, ødelagt mit helbred, misted mange venner, både dem der døde, og dem der vendte mig ryggen.
Efter mange år sidder jeg uhjælpeligt fast på methadone, efter så mange år som et socialt udskud, føler jeg ofte en stærk trang til at tage mit liv, når livet bliver hårdt.
Men det behøvede ikke at være sådan, hvis mit stof var socialt aceptabelt, og jeg havde en sikker adgang til, tilstrækkelige mængder, af
rent stof. Ikke blev kostet rundt med af "rådgivnings centerene", og ellers
fik lov til at passe det job jeg er uddanet til.
Jeg ved at man kan leve et "almindeligt" liv på morfin hvis man har de sociale omstændighedder, penge der skal til.
Jeg har flere venner i 50´erne, der både er ved godt helbred, har børn, bil, kone, og job, og som ingen ville drømme om, at de havde et sådant
"forbrug"
Desværre kender jeg mange flere det er gået alt for ilde, i en ung alder.
Ja i kender sikkert den side af sagen.
Så hvis i vil prøve skidtet, så er det jeres sag, men prøv at overveje om i har det der skal til for at overleve i sumpen, eller måske er direkte disponeret for et misbrug,(kan du fek. lægge smøgerne fra dag til dag
Så vær så god, stoffet fejler ikke noget, men er det, det værd.
Er der noget der ikke giver mening, eller i er uenige med mig i, må i meget gærne maile mig.
Pas på jer selv, Kærligst Nihilius

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark (København)
Det bli'r ikke til noget alligevel, for mine venner kunne ikke skaffe det alligevel. Skuffende, for ville gerne have prøvet det. Men det kan jo være jeg får et andet tilbud en anden gang.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Min kat blev ret glad for H i en periode og endte med at tage det ca. en gang hver eller hver anden uge i et par måneder, indtil der pludselig ikke var så lang tid imellem. Sidste gang den tog det tog den det 5 dage i træk (fordi den fik en god del gratis, lang historie), derefter kunne den ikke sove i 1,5-2 døgn og havde minimale svedeture og rastløshed i sindet. Den fungerede 100% optimalt i mellemtiden og havde ingen problemer med det, indtil den tænkte lidt over det og hvor den var på vej hen. Den har nu ikke taget det i 7-8 måneder og har det godt med det :)

Konklusion: Hvis du tager det så pas på og lad det ikke blive en vane, det er fandens let.

Mvh Jonas!

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Jylland
synes du skulle starte ud med noget morfin i stedet for alså hvis du aldrig har prøvet det før.. heroin er sku farligt hvis man ikke er vant til den slags!!

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
øhh heroin er sgu ikke meget farligere at indtage end morfin, så længe man følger sin doser, og ikke går amok, at sige morfin er mere sikkert er at lyve på det område, der er de samme fare ved morfin som heroin, og jeg har aldig haft nogle problemer med heroin selv med relativt ringe opiat tolorance.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Håber i hvert fald ikke du lader en afstemning afgøre det :shock:

Det er dit valg...
Hvis du spurgte mig personligt, vil jeg fraråde dig en så vanedannende downer, men da jeg ikke aner en skid om H bør jeg ikke smække noget advarsels skildt op somom jeg ved hvad jeg fraråder dig.
Har bare hørt meget lort om H..

/Cope

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Se datoen på hvornår indlægget er lavet.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

jeg ved det odden ville bare lige slå en tvivlsom påstand ned derfor jeg følte jeg burde svare.

Titel:
Dedikeret medlem

til Hyene.. mener bare at hvis man ikke er vant til hero er dosen nok lidt nemmere at styre med morfin...

Titel:
Moderator
Brugeravatar

og jeg mener bare hvad får dig til at tro det? fordi dosering af heroin er mindre gør det , det jo ikke sværre at styre. faktisk . er et efter min erfaring sværre at styre morfin doseringen , da man nemt føler sig fristet til at tage mere, da det ikke altid virker tilfredsstillende i de lavere doser, hvor i mod heroin, som regl begrænser sig selv.

Titel:
Tidligere holdmedlem

der har du naturligtvis en pointe, men, som enhver fornuftig stof forbruger tager man jo først en minimal dosis, venter ½ time og ud så kan man hvis man har erfaring mærke nogenlunde koncentrationen på det man har.

I øvrigt vil jeg KLART anbefale at gøre det sammen med en der har prøvet det før første gang, sådan at han kan bedømme stoffet.

Og første gang, så tag det for guds skyld nasalt(snif det), en bekendt af en bekendt prøvede heroin første gang sammen med en bande gamle hærdede narkomaner der gav ham 100 mg intravenøst (kanyle).

Var en dybt ubehagelig oplevelse for ham, og han kunne have været død!

Miljøet omkring heroin er IMO værre end selve stoffet.

Jeg vil gerne indrømme at heroin er mit yndlings stof, har ca prøvet det ca. 10 gange, og har taget det 5 dage i streg.

Jeg løb så tør og fik ingen abstinenser, og jeg gjorde ikke noget for a erhverve mig mere.

Jeg har dyb respekt for stoffet, og kender mig selv godt nok til at hvis jeg har det liggende kan jeg ikke holde fingrene fra det, sådan har jeg det med få stoffer(dieazepam, heroin, kokain og hash)

Så jeg sørger simpelthen for ikke at anskaffe mig de stoffer hvis at jeg ikke vil tage det.

Jeg vil anbefale alle at holde sig fra heroin/junkie miljøet, men vil ikke sige at heroin er så slemt et stof i sig selv.

Den med at én gang så er du hooked, holder ikke,(ihvertfald ikke fysisk, og du skal usædvanligt psykisk svag hvis du bliver)

Jeg skænker ikke heroin en tanke i hverdagen, men hvis at der dukker en lejlighed op for at jeg kan erhverve mig noget og der er gået lang tid nok siden jeg tog det sidst tager jeg det gerne nasalt lejlighedsvist, og har ingen problemer med det.

Titel:
Dedikeret medlem

det har du nok ret i men synes i hvert fald man skal starte lavt ud i dosis og så kan man jo altid redosere senere...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Og så kom der vist svar på dét spørgsmål.

//Edit: Topic låst.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 34 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]