hej stop
og tak , ja både og har fået dem i snart 1,5 års tid , jeg har desværre været hug´td på den brune på søvpapir!!! både self for rusen´s skyld og for de smerter jeg havde i mine knæ!!

men der lykkedes det mig for ca 4 år siden og kæmpe mig ud af det og kommet på rette fod igen

men under forløbet med at komme ud af det , fandt jeg ud af at både subxone og temgeic hjalp på mine smerter i knæene samtidig med udtrapningen ,jeg har en sugdom der hedder kondomalasi i knæene , jeg kan desværre ikke sige mig fri for at , efter jeg har været hug på det brune og kommet ud af det , har jeg brugt engang imellem temgesic som en rusmidel , når dagen blev for nederen , hvis du forstår

, jeg er jo af grunde inde i systemet (bigbrother) som tidligere misbruger , og i den forbindelse ved jeg hvad lægens svar er , hvis jeg tager derop eller ringer, for at få fat i et ark eller 2 mere så jeg kan klare den til marts!!
så tror ikk rigtig der er nogen udvej end en kold tyrker!!! med mindre at der er noget håndkøbs medicin der kan hjælpe lidt på det.!!
mvh c3s