Ja hvorfor ryge hash hver dag ?
Jeg begyndte sådan set at ryge hver dag i 10. klasse, da der var for meget fritid, og intet at lave. Derudover blev et par af vores lærer syge, en mistede balanceevnen og kunne ikke stå/gå... Det var ikke unormalt at vi mødte kl. 9-10 stykker, og gik hjem 1 time eller 2 efter
Så for at bruge tiden til noget, begyndte vi at ryge lidt mere, men ikke noget stort forbrug...
Så mødte jeg en i et EU land, fandt ud af at vi boede ret tæt på hinanden, begyndte at ses. De røg hver dag, hvilket jeg også gjorde på det tidspunkt, men det næste ½ år røg vi ustyrlige mængder hver dag, og jeg var aldrig hjemme. (boede hjemme hos min far på det tidspunkt)
Der kunne sagtens gå en uge uden at jeg overhovedet SÅ min far, for så tog jeg tidligt afsted til TEC, og gik tidligt hjem til mine venner, og røg, eller tog direkte over til dem, hvor vi så røg...
På ½ år blev der røget omkring 3000 joints og en helvedes masse hoveder. Vi havde en stor nedlagt fabrik som vi indrettede, satte lidt i stand, sikrede, satte ståldør i, stålgitre for vinduerne, sofaer, borde, stole, hængekøje, radio, fjernsyn og hvad der nu skulle bruges
Det var ikke unormalt at vi sad en 10 stykker dernede hver dag og røg, snakkede, hørte musik og fuckede lidt rundt
Jeg var ude i nogle problemer med min far, og forsømte mit andet liv. Mine penge gik til tjald, og til mad, da jeg aldrig var hjemme rigtigt, og kun kunne tømme køleskabet når jeg kom hjem kl. 1 om natten med SINDSYG fråder på
Grunden til at ryge hver dag er der sådan set ikke. Man bliver sløv, ugidsom og koncentrationen bliver sløvet og korttidshukommelsen bliver ret så dårlig, men det var jo også sjovt

Grunden til at jeg røg så meget er der nogle grunde til. F.eks. så kunne jeg sidde sammen med et par stykker, se en film, høre noget musik og ryge måske 3-4 joints. Efter lidt tid, kom der måske en anden på besøg, som vi så også lige skulle ryge et par joints med. Så var vi oppe på 5-6 stykker. Når rusen så havde lagt sig nogenlunde, og jeg var på vej hjem, var der måske en der ringede og spurgte om vi ikke lige skulle suge en joint. Jojo selvf. 5 min. efter stod jeg og røg igen med en anden... På vejen hjem derfra godt blæst, mødte jeg måske to andre jeg kendte som jeg lige røg med...
Nu skal jeg lige sige at den omgangskreds jeg kom ind havde på det tidspunkt der røg ca. 95% af dem (ud af 100 personer ca.) og der var altid gang i den. Alle havde tjald, og selvom man ikke havde noget selv, så fik man alligevel suget en 4-5 joints...
Med tiden blev effekten af røgen formindsket, og den blev mere stener, uden så meget griner og lalleglade foretag. Da det var værst så varede rusen kun 15 min. og gik derefter over i den stener tilstand, hvor man bare havde lyst til at sumpe. Fik slet ikke optur på eller noget, og med de stigende problemer med forældre grundet aftaler med dem og ting man skulle gøre, valgte jeg at tage en kold tyrker nytåraften. Holdt det i 5 mrd. til det blev sommer, hvor jeg begyndte at ryge igen, med mindre pauser. Efter lidt tid så røg jeg hver dag igen (sommerferien) og det fortsatte, og jeg røg 1-3 joints om dagen igen
Så røg jeg og røg, og passede job og det hele og det gik helt fint... Og kunne sagtens klare at ryge 3 gange om dagen.
I oktober 2005 holdt jeg pause til juleferien, hvor jeg så begyndte at ryge i ferien. Nu har jeg et moderat forbrug, og det går helt fint...
Hvorfor ryge hver dag ? Fordi jeg ikke kan få nok af den dejlige røg

Når rusen så blev flad, holdt jeg pause, eller hvis det påvirkede mig for meget
Men smart er det ikke at ryge hver dag, men det er ikke smart at have et dagligt forbrug af noget som helst, om det er hash, amf, coca-cola, smøger, kaffe eller wienerbrød