Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 11:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 66 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Der er en sjov ting ved hash, som jeg aldrig helt har forstået logikken i, men måske kan folk her kaste lidt lys over emnet.

Jeg har simpelthen aldrig forstået, hvorfor folk begynder at ryger hash hver evig eneste dag, når de samtidig ville korse sig over at drikke 10-15 bajere. Også hele konceptet med "morgenfeden" undrer mig lidt, for de fleste mener vel ret beset at morgenbajeren er "en Om'er"?

Er det virkelig (som kritikerne siger) fordi mange tror det absolut ingen negative konsekvenser har? Er det kun folk med personlige/sociale problemer det sker for? Eller...?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langeskov
Nej, det sker ikke kun for folk med personlige/sociale problemer.
Jeg anser mig til for rimelig veltilpasset (har aldrig lavet kriminalitet i form af vold, hærværk (okay et par cykler og knækkede træer er det blevet til) eller lignende). Lå i toppen i min folkeskoleklasse rent fagligt. Kommer fra et velfungerende hjem med begge forældre.

Jeg ved ikke hvorfor jeg begyndte at ryge hver dag. I lang tid havde jeg da også lovet mig selv at det ville jeg da bestemt ikke!

Men det skete langsomt, en joint eller bong i ny og næ skadede jo ikke. Ligepludselige tog jeg mig selv i at sidde i skolen og vente på jeg fik fri fordi sp kunne jeg jo komme over til gutterne og ryge (skal lige siges jeg aldrig har røget før eller i skole), og samme med arbejde. Lynhurtigt hjem og skifte tøj, og så over til gutterne.

Nå, kom vist lidt af sporet, men for at komme tilbage, ved jeg ikke om det var kedsomhed eller manglende spænding.
I starten var der jo en hvis spænding ved at prøve noget forbudt, som vi altid havde fået af vide var den direkte vej til døden i rendestenen.
Men lynhurtigt blev det jo en vane. Men nok vigstigst det sociale. Vi mødtes om hashsen, så sjældent hinanden synderligt ædru. Der var hele elementet af samværet der. Vi sad og snakkede om stort og småt i timevis, stenede til musik, osv. Det var bare vores måde at mødes på.
Så kan man jo snakke om hvor rigtigt et venskab hashen opbyggede, men det er vist en anden snak ;)

Blev lidt meget tåget, men håber du kan bruge det

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hej Magnum,

Måske kommer jeg de forkerte steder, eller kender de forkerte mennesker, men ville du nogensinde have gjort noget lignende bare med øl? Eller rettere: kender du unge mennesker, der konsekvent mødes hver dag efter arbejde/skole og tamper en flok øl?

Jeg kan ikke helt lure den, men måske er der bare noget med dynamikken i hash+andre mennesker. Når jeg har røget har jeg sommetider taget mig selv i at sidde og nikke forstående - meget forstående - til folk der tidligere på aftenene kun snakkede vrøvl. Det samme med film: jeg kan sidde og stene og tænke "den der film virker da slet ikke, den er da helt usammenhængende .... men fuck hvor er det dybt og smukt og fyldt af mening". Der er jo noget tilfredsstillende over det, en følelse af dyb forening med det omkring sig.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden
Malkavian skrev:
Hej Magnum,

Måske kommer jeg de forkerte steder, eller kender de forkerte mennesker, men ville du nogensinde have gjort noget lignende bare med øl? Eller rettere: kender du unge mennesker, der konsekvent mødes hver dag efter arbejde/skole og tamper en flok øl?

Jeg kan ikke helt lure den, men måske er der bare noget med dynamikken i hash+andre mennesker. Når jeg har røget har jeg sommetider taget mig selv i at sidde og nikke forstående - meget forstående - til folk der tidligere på aftenene kun snakkede vrøvl. Det samme med film: jeg kan sidde og stene og tænke "den der film virker da slet ikke, den er da helt usammenhængende .... men fuck hvor er det dybt og smukt og fyldt af mening". Der er jo noget tilfredsstillende over det, en følelse af dyb forening med det omkring sig.

Øl og hash er jo yderst forskelligt. Med hash kan du faktisk være påvirket og udmane dig selv helt normalt som du ellers ville. Hvis du er fuld så er der ikke ret megen kontrol, plus du får dejlig ondt i hovedet dagen efter og du skal bruge mange minutter på toilettet for at få alle giftstofferne ud af dig igen.

Nu siger jeg ikke det er smart at ryge hver dag, men det kan sagtens lade sig gøre, og man kan endda opføre sig som man ellers normalt ville.
Med øl så står hjernefunktionerne ligesom fra. :lol:

Sådan har jeg det i hvert fald.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hvor er jeg?
Undre mig nu ikke det store over at ryge hash hver dag til forskel fra at drikke hver dag. Rygeren passer bare bedere til hverdage syntes jeg.

Når jeg drikker:

- Får jeg lyst til at feste og ta i byen og møde mennesker.
- Får jeg tømmermænd, der ikke er sjove at ta på arbejde med.
- Smadre jeg min lever og begynder et misbrug der er langt farligere end hash. (rent fysisk)

Og de ting går ikke ligeså godt hånd i hånd med job og fritid som hash gør.

Morgenfeden? wake and bake? :D det er jo bare for lækkert at vågne op søndag morgen, sætte sig op af væggen i sin seng og ryge en joint eller dele en chillum med en ven.
Lidt morgenrøg tager osse toppen af de værste tømmermænd!

Self. har jeg haft problemer i mit liv (det har alle vel, mere eller mindre), Og det ville nogle folk måske så mene var grunden til at jeg røg hver dag. Måske ville de fristes til at sige at jeg selvmedicinerede eller prøvede at slippe væk fra min hverdag.
Og ja, det kan da godt være jeg selvmedicinere. Aner det ik! Men hvem skal bedømme det?.. Skal jeg så istedet begynde at side og dope cipramil eller lithium fordi de mener jeg har en dyb depresion i udbrud?
Jeg slipper væk fra min hverdag? Ja, det kan vi godt blive enige om. Men det tror jeg alle kunne ha godt af en gang imellem.

En anden ting, Folk der ikke har prøvet at ryge hash skal jo bare lukke røven med hash for at sige det rent ud!.. Den er jo ikke længere..
At side og diskutere hash (og stoffer generelt) med folk der ikke har prøvet det. Er jo lissom en diskution om tro, feks en troende og ikke troende. hvor den ene siger: "det tror jeg ik på!
og den anden siger: "det kan jeg da godt forstå, du har jo heller aldrig oplevet det".
Det er en diskution der er åndsvag at tag. Da der under ingen omstændigheder findes en ende og et svar, Før den ikke troende har set en lysende engel komme ned fra himmelen.. :)

Håber det kunne bruges.. :roll:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Hmm, dagen efter du har røget hash mærker man ikk så meget til det, det gør man tilgengæld med øl. Jeg ryger ikke fast, men tænker MEGET på det. Man kommer jo nemt til at snyde sig selv og sige, at en lille jay efter skole er fin nok. Det udvikler sig hurtigt. Jeg kommer hurtigt til at ignorere konsekvenserne og ryger en lille jay om aftenen på hverdage.
Jeg ryger mest når jeg keder mig og har hash.

Titel:
Medlem

Jeg kan slet ikke forestille mig at jeg ville kunne hænge sammen hvis jeg røg i hverdagene. Når jeg er skæv bliver jeg ekstremt indadvendt, beskuer alting, sætter spørgsmålstegn ved alt jeg oplever, og ser meget kritisk på min tankegang. Det er en temmelig udmattende oplevelse, og min evne til at kommunikere med andre bliver rimelig hæmmet.
Ved ikke om man bliver bedre til at styre rusen når man ryger oftere, jeg ryger kun en 2-3 gange om måneden ca. ?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hvor er jeg?
HardcoreWizard skrev:
Ved ikke om man bliver bedre til at styre rusen når man ryger oftere, jeg ryger kun en 2-3 gange om måneden ca. ?

Jo, meget bedere syns jeg. Jeg kan det jeg skal normalt skal selvom jeg er skæv. siger ikke at man skal gøre det! Men man lære sig selv i skæv tilstand bedre at kende syntes jeg, og man kan overskue rusen bedere.. Det bliver mere sådan noget chillout, hvorimod i starten og når man ikke har røget i lang tid, bliver det mere intenst syntes jeg. Somom man osse har glemt hvordan det var :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hvor der er ild
Hvorfor ryge hver dag? tjo det gør man fordi man keder sig ad helvedes til og ik ved hvad man ellers skal lave. Man prøver måske at lade være, men så har man måske nogen venner der ryger hver dag, og det gør det sværre.

Om det kun er folk med "personlige/sociale problemer" der mærker de negative konsekvenser... nej alle mærker til hukommelses problemet, nogen har ikke en kemi i hjernen der bryder sig om hash hver dag, de bliver måske deprimerede og skal ryge fordi de får humørsymptomer når thc'en forsvinder ud af blodet.

Nogen gør det også fordi de har søvnbesvær, og nogle bruger det som selvmedicinering på andre måder.

Mange tror at dem der ryger hver dag gør det udelukkende pga afhængighed, men det er ikke altid tilfældet.

Titel:
Medlem

MaKseN skrev:
Somom man osse har glemt hvordan det var :D

Hehe, den følelse kender jeg rimelig godt. Lidt som om det er en anden verden man træder ind i, hvilket gør at min virkelighedsopfattelse bliver lidt, ja, skæv :)
Men det kommer nok også som i siger meget an på ens hverdag. Har en hverdag hvor jeg skal bruge hovedet rimelig meget (går i skole, og arbejder deltid i en it-virksomhed), så der skal korttidshukommelsen helst være i fin form.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C
Malkavian, jeg kan faktisk godt forstå tankegangen bag dit spørgsmål, men jeg tror, du glemmer at tænke på, at der er rigtig mange mennesker, der ikke kan lade være med at drikke alkohol hver dag - og de fleste er udmærket klar over, at det er en dårlig idé.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langeskov
Citat:
Hej Magnum,

Nej det kunne jeg ikke.
Ved ikke hvorfor.. Måske fordi jeg brugte argumentet om at det ikke var værre end at drikke nogle øl efter skole, som nogle af mine venner gjorde/gør.
Jeg stillede det vel op som et valg, hvor jeg valgte hashen.

Men ellers er tømmermændende vel også en vigtig faktor. Med hash sidder du jo ikke med en knaldende hovedpine dagen efter.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Lorten
Jeg er selv i den kategori der ryger Hash hver dag, og har gjort det i godt tre måneder.
Jeg tror alle kan blive enige om at rygning hver dag har visse konsekvenser, mest hukommelsen, men jeg har dog ikke oplevet det i dét omfang som nogen blæser det op til, primært folk uden erfaringer med hash etc.

Jeg kan ryge hver dag og stadig have sociale relationer, følge med i skolen, passe mit arbejde og de ting der skal ordnes, fordi jeg vælger at ville...det lyder måske underligt, men hash ryger ikke mig, jeg ryger hash, og når jeg ikke er skæv er jeg ikke skæv.
Vil man, kan man!

Jeg er 3.g elev og bor alene i en lejlighed, har en kæreste, masser af venner, og føler mig som et godt vel tilpas menneske. Det mest dramatiske der er sket i mit liv var mine forældres skilsmisse ( og den betragter jeg ikke ligefrem som et traume...hehe...nærmere en lettelse).

Jeg har for at takle mit meget lille problem med hukommelsen, ved at lige jotte en lille note ned i ny og næ, men det er der jo utrolig mange mennesker der gør rundt om i verden.

Jeg tror ikke at man kan sige at folk der ryger hash hver dag hovedsageligt kommer fra "ødelagte hjem" eller fra social belastede hjem.
Jeg selv, og resten af dem som er i min omgangskreds kommer fra små forstadshjem, med villa ,vovse og alt det lir. Jeg/Vi ryger, men hvis nogen påstår at det er forsaget af escapistiske årsager tager de fejl.
Jeg nyder livet, og forsøger at opleve så meget af det som muligt, flygter sgu ikke fra det...

Det er for mit vedkommende ( og for de fleste af dem jeg har snakket med ) nydelsen af det øjeblik man er i når man er møg-baske og har det rigtig dejligt :D .
Desuden er alkohol og hash jo to ting som virker helt forskelligt, og i mit hovede har de ikke meget at gøre med hinanden.
Alkohol er jo en gift. Og beruselsesøjeblikket er jo en tilstand hvor kroppen er forgiftet ( at det til gengæld er pisse rart er jo en helt anden snak..hehe). Så rent helbreds mæssigt finder jeg det mere skadeligt end Hash.

Men lad mig sige det på en lidt anden måde :

Jeg ville kunne ALT det verden kunne kræve af mig, selvom jeg ryger dagligt.

Ville ligge i sengen og brække mig og føle mig ussel og ynkelig hvis jeg vågnede hver morgen med tømmermænd, og skulle have en bajer for at "blive frisk".

Håber mit input kan bruges til noget.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Ja hvorfor ryge hash hver dag ?

Jeg begyndte sådan set at ryge hver dag i 10. klasse, da der var for meget fritid, og intet at lave. Derudover blev et par af vores lærer syge, en mistede balanceevnen og kunne ikke stå/gå... Det var ikke unormalt at vi mødte kl. 9-10 stykker, og gik hjem 1 time eller 2 efter

Så for at bruge tiden til noget, begyndte vi at ryge lidt mere, men ikke noget stort forbrug...

Så mødte jeg en i et EU land, fandt ud af at vi boede ret tæt på hinanden, begyndte at ses. De røg hver dag, hvilket jeg også gjorde på det tidspunkt, men det næste ½ år røg vi ustyrlige mængder hver dag, og jeg var aldrig hjemme. (boede hjemme hos min far på det tidspunkt)
Der kunne sagtens gå en uge uden at jeg overhovedet SÅ min far, for så tog jeg tidligt afsted til TEC, og gik tidligt hjem til mine venner, og røg, eller tog direkte over til dem, hvor vi så røg...

På ½ år blev der røget omkring 3000 joints og en helvedes masse hoveder. Vi havde en stor nedlagt fabrik som vi indrettede, satte lidt i stand, sikrede, satte ståldør i, stålgitre for vinduerne, sofaer, borde, stole, hængekøje, radio, fjernsyn og hvad der nu skulle bruges

Det var ikke unormalt at vi sad en 10 stykker dernede hver dag og røg, snakkede, hørte musik og fuckede lidt rundt

Jeg var ude i nogle problemer med min far, og forsømte mit andet liv. Mine penge gik til tjald, og til mad, da jeg aldrig var hjemme rigtigt, og kun kunne tømme køleskabet når jeg kom hjem kl. 1 om natten med SINDSYG fråder på

Grunden til at ryge hver dag er der sådan set ikke. Man bliver sløv, ugidsom og koncentrationen bliver sløvet og korttidshukommelsen bliver ret så dårlig, men det var jo også sjovt :)

Grunden til at jeg røg så meget er der nogle grunde til. F.eks. så kunne jeg sidde sammen med et par stykker, se en film, høre noget musik og ryge måske 3-4 joints. Efter lidt tid, kom der måske en anden på besøg, som vi så også lige skulle ryge et par joints med. Så var vi oppe på 5-6 stykker. Når rusen så havde lagt sig nogenlunde, og jeg var på vej hjem, var der måske en der ringede og spurgte om vi ikke lige skulle suge en joint. Jojo selvf. 5 min. efter stod jeg og røg igen med en anden... På vejen hjem derfra godt blæst, mødte jeg måske to andre jeg kendte som jeg lige røg med...

Nu skal jeg lige sige at den omgangskreds jeg kom ind havde på det tidspunkt der røg ca. 95% af dem (ud af 100 personer ca.) og der var altid gang i den. Alle havde tjald, og selvom man ikke havde noget selv, så fik man alligevel suget en 4-5 joints...

Med tiden blev effekten af røgen formindsket, og den blev mere stener, uden så meget griner og lalleglade foretag. Da det var værst så varede rusen kun 15 min. og gik derefter over i den stener tilstand, hvor man bare havde lyst til at sumpe. Fik slet ikke optur på eller noget, og med de stigende problemer med forældre grundet aftaler med dem og ting man skulle gøre, valgte jeg at tage en kold tyrker nytåraften. Holdt det i 5 mrd. til det blev sommer, hvor jeg begyndte at ryge igen, med mindre pauser. Efter lidt tid så røg jeg hver dag igen (sommerferien) og det fortsatte, og jeg røg 1-3 joints om dagen igen

Så røg jeg og røg, og passede job og det hele og det gik helt fint... Og kunne sagtens klare at ryge 3 gange om dagen.

I oktober 2005 holdt jeg pause til juleferien, hvor jeg så begyndte at ryge i ferien. Nu har jeg et moderat forbrug, og det går helt fint...

Hvorfor ryge hver dag ? Fordi jeg ikke kan få nok af den dejlige røg ;)

Når rusen så blev flad, holdt jeg pause, eller hvis det påvirkede mig for meget

Men smart er det ikke at ryge hver dag, men det er ikke smart at have et dagligt forbrug af noget som helst, om det er hash, amf, coca-cola, smøger, kaffe eller wienerbrød

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hvor der er ild
klapper af yellowsnow og xp3rt. meget flotte og gennemtænkte indlæg :wink:

Titel:
Medlem

Malkavian skrev:
Hej Magnum,

Inden jeg skriver noget skal det lige siges at jeg kun har læst ned til det indlæg som jeg citerer ovenover, da jeg er rimelig træt :)

Da jeg gik i gymnasiet og boede hjemme hos mine forældre drak jeg øl næsten hver dag. Det gjorde at jeg havde en helt sindsyg rysten på min hånd og jeg kunne sagtens mærke om morgnen at jeg havde drukket dagen før. Dengang røg jeg weed ca 1 gang i ugen i gennemsnit. Efter jeg flyttede hjemmefra (3 måneder siden) begyndte jeg at ryge hver dag, og nu drikker jeg yderst sjældent. Det er det bedste. Jeg gør det absolut ikke for at flygte fra nogen problemer eller fordi jeg har haft en lorte barndom eller noget i den stil. Jeg kommer fra et rimeligt gennemsnits hjem og har det generelt fint.
Når jeg kommer hjem fra arbejde ordner jeg de ting der skal ordnes.. vasketøj, indkøb osv. Når jeg så ved at alt er ordnet er der bare ikke noget bedre end at sætte sig i sofa'en og rulle et par pinde eller tre.

Det har jeg gjort i tre måneder nu, på nær lige hele denne uge da jeg rendte tør i lørdags og ikke har taget mig sammen til at købe noget siden, og jeg kan overhovedet ikke mærke forskel på denne uge og så de uger hvor jeg ryger 3 joints hver dag.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Glemte lige en lille ting:

Hvorfor jeg bare ikke kan få nok af røg:

1. Fordi rusen er lækker
2. Fråderen
3. Gører alting meget bedre
4. Bedre musikoplevelse
5. Bedre filmoplevelse
6. Sex er fantastisk*
7. Man kan høre på lærere og sidde til 3 timers møde på arbejdet uden at kede sig
8. Generelt bare sjovt
9. More sig med vennerne på en mere fri og lalleglad måde
10. Det sociale
11. Får nemt venner/bekendte**
12. Og alt det andet jeg ikke lige kan huske, men som er så nice :)

*: Sex er så utrolig nice... Det bedste er at ryge sig totalt lam i skunk, og derefter dyrke lidt sex, om det er med damen eller ens højre/venstre hånd. Elsker når man får orgasme, og man de næste 15 sek. ligger i totalt ekstase. Det er som om tiden går i stå, mens der løber strøm i 15 sek. igennem kroppen og gør at man ikke kan bevæge sig fordi det føles så godt ;)
Jeg har ikke røget i et stykke tid nu, og efter at jeg holdt op med at ryge hver dag, og kun engang i mellem, har jeg fået følelsen af en normal orgasme tilbage, på en måde mere intens, men meget meget kortere. Havde helt glemt hvordan det føltes, for det er en del anderledes med THC i blodet

**Jeg har fået rigtig mange venner/bekendte af at ryge...

Røg er en god måde at komme i kontakt med folk har jeg fundet ud af. Jeg er blevet venner med rigtig mange som jeg bare lige har mødt og suget en joint med, eller lign.

Mange flere end hvis jeg bare havde mødt uden at ryge. Ved ikke hvorfor, men det virker utrolig godt på det sociale ;)

/Øhmmm det her indlæg blev faktisk skrevet torsdag eller fredag... Ved ikke lige hvorfor jeg ikke har postet det. Og hvordan fanden jeg har overset vinduet. Det har stået alle dagene minimeret på proceslinjen ????? :lol:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: baskerlandet
kattepik skrev:
de bliver måske deprimerede og skal ryge fordi de får humørsymptomer når thc'en forsvinder ud af blodet..

thc sætter sig i dit fedtvæv og ikke i dit blod.
det er osse derfor at du ikke bliver så fysisk afhængig af thc (læs: fedtopløselig) som f.eks. nikotin (læs: vandopløselig) nikotinen tager måske en dag om at være ude af kroppen hvorimod thc kan tage flere måneder... hvis du ryger smøger til hverdag og ligepludselig stopper, falder din nikotin mængde i kroppen drastisk og det er det der giver abstinenser.

thc har en meget længere halveringstid og bliver i kroppen meget længere, og gør at din krop ikke har noget problem (udover det psykiske) med ikke at få nyt hver dag...

somone correct me if im wrong

Xp3rt skrev:
Sex er så utrolig nice... Det bedste er at ryge sig totalt lam i skunk, og derefter dyrke lidt sex, om det er med damen eller ens højre/venstre hånd. Elsker når man får orgasme, og man de næste 15 sek. ligger i totalt ekstase. Det er som om tiden går i stå, mens der løber strøm i 15 sek. igennem kroppen og gør at man ikke kan bevæge sig fordi det føles så godt
Jeg har ikke røget i et stykke tid nu, og efter at jeg holdt op med at ryge hver dag, og kun engang i mellem, har jeg fået følelsen af en normal orgasme tilbage, på en måde mere intens, men meget meget kortere. Havde helt glemt hvordan det føltes, for det er en del anderledes med THC i blodet

har det på samme måde, har dog prøvet at besvime i badet efter morgenspilleren. det var sq ikke rart, det hele kørte rundt og jeg var vildt svimmel og havde kvalme og lå og rodede rundt ude på badeværelsesgulvet i en halv time fordi at jeg ikke kunne komme op... ret skræmmende hvis du spørger mig...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Caligula skrev:
Xp3rt skrev:
Sex er så utrolig nice... Det bedste er at ryge sig totalt lam i skunk, og derefter dyrke lidt sex, om det er med damen eller ens højre/venstre hånd. Elsker når man får orgasme, og man de næste 15 sek. ligger i totalt ekstase. Det er som om tiden går i stå, mens der løber strøm i 15 sek. igennem kroppen og gør at man ikke kan bevæge sig fordi det føles så godt

har det på samme måde, har dog prøvet at besvime i badet efter morgenspilleren. det var sq ikke rart, det hele kørte rundt og jeg var vildt svimmel og havde kvalme og lå og rodede rundt ude på badeværelsesgulvet i en halv time fordi at jeg ikke kunne komme op... ret skræmmende hvis du spørger mig...

:shock: Shit... Lyder fandme spooky... Havde du fået nok at spise/drikke den dag ?

/edit: OK morgenspiller plejer at være om morgenen. :lol: Tror du ikke at du bare har haft et lavt blodsukker ?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: baskerlandet
Xp3rt skrev:
/edit: OK morgenspiller plejer at være om morgenen. :lol: Tror du ikke at du bare har haft et lavt blodsukker ?

jo jeg tror det var efter en bytur så havde nok nogen hæftige tømmemænd + en tåget wake and bake men alligevel. vildt ubehageligt, ikke noget jeg ville prøve igen...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 66 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]