Psyko skrev:
ThirdEyeFlood skrev:
Eneste eksistens berettigelse Bluelight har IMO er at mængden af stupide posts er direkte inspiration til mange voldgriner topics i CluebieWatch-forummet på Murples board.
Jeg synes, dit indlæg tenderer til arrogance. Husk på at Bluelight også har et helt forum kun med sundheds-relaterede spørgsmål, hvilket kan være meget relevant, når det handler om narko.
Derudover er Bluelight et af de eneste steder på nettet, hvor man f.eks kan finde svar på hvorfor opioder giver hikke. Det er med andre ord stedet man går hen for at finde svar, når de andre kilder ikke har givet noget.
-Psyko
Ja, jeg er måske nok lige lovlig arrogant, men det er min oprigtige holdning at Bluelight ikke er bevendt til stort set andet end underholdning. Jeg læser som tidligere nævnt aldrig derinde, men har lige skimmet siden i dag, og umiddelbart ser det ikke ud til standarden er blevet hævet væsentligt siden sidst. iso240 droppede sin moderater tjans i 04 med følgende kommentar:
iso240 (at BL) skrev:
I resign. �27-09-2004 03:17
Jesus Christ, it looks like a bunch of teenagers took a giant crap on PD. Even worse, it's still probably the best forum at Bluelight.
Glogg, it was nice working with you. Atlas, we'll talk about it over a beer later this week. Sorry for not letting you guys know ahead of time. Please notify the bigwigs to remove my mod powers, as I no longer feel like playing janitor in this shithole of asinine and moronic discussion.
Retfærdighedsvis skal det siges at en del af årsagen var manglende tid, men hans vurdering af niveauet stemmer meget godt overens med min egen.
Et forum til sundheds-relaterede spørgsmål er bestemt relevant mht. knark, og var måske en ide at inkorporere her på psychedelia også. Det ville være oplagt at kæde sammen med Medaljens Bagside.
Murples forum har også et helbreds-forum, SpiritPlants har deres Medicine Lodge og DrugsForum har et forum fokuseret på afhængighed og afvænning. Der findes utvivlsomt også et bredt spektrum af boards der omhandler generel ikke-knarkrelateret sundhed, sund livstil og ernæring etc. så heller ikke det argument kan gøre mig til tilhænger af ClueLight.
Du har muligvis en pointe i at det pga. af sin store brugerskare som sidste udvej kan benyttes til at få svar på noget hvis alle andre kilder fejler. Men jeg ville forholde mig temmelig skeptisk til svaret hvis BL virkelig var den eneste tilgængelige kilde. Og i 99% af sådanne tilfælde vil jeg tro at en forespørgsel gennem Ask Erowid ville give et både fyldestgørende og endnu vigtigere et pålideligt svar.