Infected Cope skrev:
Jeg kan bedst forklare det med en tegning tror jeg.. Poster den lige når den er færdig
Sådan..
Det her er MEGET firkantet stillet op. Men det er den bedste måde jeg kan forklare det på.

I min tegning er der 3 felter + "kilden".
Forestil dig så, at du er i den virkelighed du ser normalt.
Du lukker øjnene og ser et blink/flash/eksplosion... (noget)
Nu hænger du i rummet foran en ENORM by på en fremmed planet. Du er sikker på at du må have rejst frem i tiden, for dem der bor der kender til din race.
Du åbner øjnene, og ser dit normale værelse (dog med koder og smeltende gæster osv..)
Du lukker øjnene igen, og ser lyset igen.
Du er igen foran den enorme by.
Du åbner øjnene og fortætter med denne rytme i en halv times tid..
På et tidspunkt hvor du kan mærke du åbner øjnene, ser du stadig byen foran dig, men du burde se dit "værelse".
Du lukker øjnene igen, men ingen forskel.. Du ser stadig byen..
Du åbner dem igen og nu er byen der stadig, men den smelter langsomt væk, og dit værelse titter frem.
Det er her det bliver svært.!
Du lukker øjnene, og ser lyset stærkere end før, og flere gange. Nu kan du så "mærke" din sjæl forlade dig, men du kan stadig bruge din krop..
Du (din sjæl) ser dig omkring, men intet sker... du ved ikke hvor du er, men alt er opløst totalt. Dog kan du åbne øjnene, og se ned af din trøje og bukser, men billedet kan også skifte over til tomheden - så til den fremmede by, mens du pludseligt siger noget med din mund (normale virkelighed), du føler dig opløst, men fortvivlet som bare fanden over WTF der lige sker? Det svarer til at besvime og våne op med korte mellemrum men to tre forskellige steder.
Jeg kan ikke forklare det anderledes end dette.. Totalt fucked up, og loopende fortvivlelse over hvad det egentligt er der tvivler, og hvor det egentligt "rigtigt" kommer fra, og hvad det er.. Og det er en SINDSYG illusion, eller hva?
Ens "sjæl/sanser/tidsrejse" er bare et stort åbent motherfucker spørgsmålstegn...
/IC