G00 skrev:
Halifaxxx skrev:
*Rgirk* Yeahyeah, I know... Men det er ikke ordentlig metal. Og det er ikke bare min subjektive smag. Det er indiskutabelt ligesom vands kogepunkt eller lysets hastighed i vacuum. Det er bare et absolut man som menneske bliver nødt til at forholde sig til. Alt andet er komplet dårskab.
Mindst lige så OT, men what the hell:
Du skal ikke være ked af at dine små sarte ører ikke kan tåle at høre rigtig rock, lille ven. Der er bare nogle af os mere udviklede mennesker der har brug for at høre noget musik som bare lyder bedre. Bare fordi dine teenage-aggressioner bruser op i
dej behøver du ikke projicere det ud på os mere intelligente, ældre, smukkere, højere, bedre og i det hele taget mere fornuftige mennesker vel, min dreng?
All I hear is Bla bla bla

Og du hører så Numetal? Eller hvad? Tsk!
Forresten kan jeg da lige komme med opskriften på
alle Linkin Parks numre:
1. vers: Følsom koreaner "rapper" om livets svære perioder.
Omkvæd: Den nærsynede amerikaner bryder pludseligt ud i meget følsom sang, fordi at hans følelser er så stærke.
2. vers: Følsom koreaner "rapper" videre om livets ubarmhjertige valg.
Omkvæd: Den nærsynede amerikaner bryder pludseligt ud i meget følsom sang, fordi at hans følelser er så stærke.
3. vers: Følsom koreaner "rapper" videre om livets hårde tider.
Omkæd gentages: Den nærsynede amerikaner bryder pludseligt ud i meget følsom sang, fordi at hans følelser er så stærke.
Sang fader følsomt ud.