Jeg vil bare advare andre der er ligeså ignorante som mig, der ikke tager set og setting seriøst før et svampetrip.
I tirsdags før jeg skulle til teori, tænkte jeg at jeg ville gøre det lidt sjovere ved at spise ca. 2g P. Cubensis. Det var da også fint nok, lige indtil de begyndte og virke. Vi sad ca. 20 mennesker i et mørkt rum, lavt til loftet, og man sidder ret tæt på nogle vildt ubehagelige stole.
Først begyndte det at snurre rundt oppe i hovedet på mig, og fik det virkelig dårligt psykisk. Fik nedtur på, blev ked af det, rystede, kunne ikke sidde stille og troede jeg skulle kaste op. Jeg var bange for at sige noget, fordi jeg troede min stemme var så høj at jeg nærmest råbte, og ville ikke have de skulle opdage jeg var på svampe.
Der gik en time og jeg kom ud og fik noget frisk luft og en smøg, og det begyndte at gå meget godt indtil pausen var slut, og vi kom ind igen. Så skete det samme, bare meget værre end før.
Måske ikke så detaljeret, men mit lille bidrag til HR

Set og setting ER vigtigt, selvom man måske ikke lige synes at det kan være så vigtigt.
Lad være at begå samme fejl som jeg gjorde!