Malkavian skrev:
"Hvornår skal det være færdigt?"
"I GÅR, RØVHULLER!!!111"
Jeg synes bare folk skal bidrage i deres eget tempo. Hvis nogen begynder at kommandere rundt med andre på projektet, så bliver det bare noget med sure miner og manglende motivation.
Jeg vil helt sikkert selv bidrage en del omkring hashen, men jeg arbejder med en 2. udgave af mit eget dokument, og det er sikkert først færdigt i løbet af februar.
Der skal laves sindssygt meget på sitet om en masse stoffer, og så skal der findes form osv. på det hele. Vi skal være glade hvis vi kan lancere sitet engang efter sommer/tidlig efterår. Bare min erfaring om at tingene tager længere tid, end man lige tror

Du har gode intentioner og jeg kan godt se det logiske i at sådan et projekt vil tage tid. Men der er forskel på at det tager tid, og at det aldrig bliver til noget - at det bliver et dødsdømt projekt.
Gennem de sidste to år har jeg forgæves forsøgt at få folk herinde i sving med at bidrage med den viden de har, til en form for fælles database, men det har godt nok været så som så med tilknytningen. Se bare leksikonet her på forumet - det er for længst dødt igen. Folk skriver ikke noget, uden at man har pisket dem til det. Måske har det været en manglende evne fra min side, til at opridse de visioner som jeg har haft for sagen. Det må jeg jo så tage til mig.
Lige nu ser jeg aktiviteten dale på HR wiki, og derfor fandt jeg det nødvendigt igen at ruske op i folk, så de ikke glemte eksistensen af projektet, for det ville være skideærgerligt, da der allerede er en række glimrende bidrag derinde.