Infected Cope skrev:
Flere detaljer om jeres personlige oplevelser..
Såvidt jeg kan forstå er det heste bedøvelse.. Lyder da ikke specielt sundt!?
/IC
Det skal lige siges, at jeg endnu ikke har oplevet K-hole.
Ja, det er rart at trippe på keta. Det, som bedst beskriver oplevelsen for mig, er fornemmelsen af "Hvad var det nu lige, jeg skulle? Jeg har glemt noget!" Men det var mest første gang. Ellers er det bare meget afslappende. Når jeg bevæger mig rundt på ketamin føles det som om, jeg består af en milliard små tandhjul, som jeg kan mærke rotere ved hver bevægelse. Jeg oplever også gerne, at madrassen bevæger sig, og at jeg synker ned i den. Og når jeg prøver at formulere mig, glemmer jeg hele tiden, hvad jeg vil sige, men det virker hele tiden som om, jeg skulle sige noget meget dybt og meget vigtigt.
Det lyder måske trælst, men det er det faktisk ikke. Ellers er det også super fedt at se tegnefilm. Jeg så nogle gamle Anders And, og jeg (samt min trip-buddy) hang os hele tiden i bitte små detaljer, som vi kunne have sindssygt lange tankerækker omkring, mens vi glemte at følge med i handlingen.
Derudover bliver alting meget lyst, og det er vildt rart. Det er sådan lidt "engle-agtigt" det hele.
Men alt dette er uden k-hole...
Min trip-buddy beskrev i øvrigt oplevelsen ret præcist: som at være midt i et dejavu.
I øvrigt kan jeg slet ikke forestille mig et bad trip på keta.
Jeg tror nok, at det er ret uskadeligt for kroppen.