Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jun 2025 08:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 58 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langeskov
Line skrev:
Jeg har fået rigtig mange ubehagelige mails, fra folk på forummet psychedelia.dk, hvor jeg også blev opfordret til, at deltage i debatten/tråden. Jeg læste tråden igennem, med den hensigt, at deltage, men når det første jeg læser er, at jeg bliver sammenlignet med tegnerne fra Jyllandsposten, der tegnede Muhammedtegningerne, og derefter modtager mails med indhold som blandt andet 'Klamme Lebbe', 'Samfundets Fjende' og 'Købt af journalister, politiet og regeringen

Fuck i er nogle fjolser nogen af jer.
Hvis i endelig vil have frustrationer ud, så gå ud og slå på en mur..!

Det gavner jo absolut ingen at svine nogen som helst sådan til..

FFS grow up people

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden
Magnum skrev:
Line skrev:
Jeg har fået rigtig mange ubehagelige mails, fra folk på forummet psychedelia.dk, hvor jeg også blev opfordret til, at deltage i debatten/tråden. Jeg læste tråden igennem, med den hensigt, at deltage, men når det første jeg læser er, at jeg bliver sammenlignet med tegnerne fra Jyllandsposten, der tegnede Muhammedtegningerne, og derefter modtager mails med indhold som blandt andet 'Klamme Lebbe', 'Samfundets Fjende' og 'Købt af journalister, politiet og regeringen

Fuck i er nogle fjolser nogen af jer.
Hvis i endelig vil have frustrationer ud, så gå ud og slå på en mur..!

Det gavner jo absolut ingen at svine nogen som helst sådan til..

FFS grow up people

Ved ikke hvem der har skrevet det til hende, men set bort fra "klamme lebbe" så synes jeg ikke det andet er galt at skrive.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Copenhouse
Suk ... Hun har ikke svaret mig, selvom jeg synes min mail, som endda er gengivet ovenfor, er ganske stilfærdig. Men det er som sådan også iorden at hun ikke svarer, jeg håber bare budskabet er nået igennem.

Hun lader stadig ikke til at have fattet en meter. 12 x ecstasy = medicinering RESTEN AF LIVET. Hvor mange herinde vil skrive under på det?

HVAD FANDEN ER DET FOR ET POSTULAT ??? HVILKEN IDIOT AF EN PSYKIATER SIGER SÅDAN NOGET TIL EN PATIENT ???

JEG DIRRER AF HARME !!!

En fornuftig psykiater lader et sådant spørgsmål være åbent - "det vil tiden vise" ... "vi ved ikke om du skal spise medicin resten af livet" ...

En klog psykiater fortalte mig endda at der ikke findes sygdomme. Kun symptomer og tilnærmede diagnoser. Diagnoser er reelt set kun gætværk. Han indrømmede endda at psykiatrien dybest set fungerer efter "trial & error" princippet - dvs "lad os se, personen lader til at være manisk, lad os prøve med lithium, det har hjulpet andre patienter med lignende symptomer" ...

Måske ændrer situationen sig. Og chancen er da umådeligt meget større hvis patienten er åben overfor en forandring i tilstanden!

Og så er jeg forøvrigt bedøvende ligeglad med det faktum at hun i sine foredrag ikke lægger skjul på at det var hendes egen skyld. Det er stadig noget forfærdeligt johnny-offerlam-lort ... At rende rundt og fylde ungdommen og samfundet med ævl, når dét er det sidste ungdommen har brug for, hvis vi skal reducere skaderne af stofbrug og stofmisbrug, samt skabe bedre bedre muligheder for forskning i alternative metoder for udforskning af det menneskelige sind, med henblik på fremtidige behandlingsformer af f.eks. skizofreni, alkoholisme, narkomani, PTSD, etc.

Et område hvor netop stoffer som MDMA, LSD, psilocybin, 2C-B, etc etc, har vist stort potentiale, men besværliggøres af falsk anti-propaganda / war-on-drugs / skrøner / vandrehistorier / sensations-journalistik!!! Selvsamme stoffer er de mest udskældte. Svampe og MDMA / ecstasy gives altid skylden i dagspressen!

Hvad har vi at miste? Meget -
*** Frihed.
*** Retten til selv at vælge udfra sande informationer.
*** Behandling af lidelser som det etablerede system spiller fallit overfor.

MAPS.ORG / STANISLAV GROF / SHULGIN / MYRON STOLAROFF

Ydermere; denne tråd var aldrig af mig ment som en hetz mod hende, men henvendt ligeligt til hende, journalisten og samfundet. Generel frustration over den evige "war-on-drugs" trædemølle.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden
dieselpower skrev:
Suk ... Hun har ikke svaret mig, selvom jeg synes min mail, som endda er gengivet ovenfor, er ganske stilfærdig. Men det er som sådan også iorden at hun ikke svarer, jeg håber bare budskabet er nået igennem.

Hun lader stadig ikke til at have fattet en meter. 12 x ecstasy = medicinering RESTEN AF LIVET. Hvor mange herinde vil skrive under på det?

HVAD FANDEN ER DET FOR ET POSTULAT ??? HVILKEN IDIOT AF EN PSYKIATER SIGER SÅDAN NOGET TIL EN PATIENT ???

JEG DIRRER AF HARME !!!

En fornuftig psykiater lader et sådant spørgsmål være åbent - "det vil tiden vise" ... "vi ved ikke om du skal spise medicin resten af livet" ...

En klog psykiater fortalte mig endda at der ikke findes sygdomme. Kun symptomer og tilnærmede diagnoser. Diagnoser er reelt set kun gætværk. Han indrømmede endda at psykiatrien dybest set fungerer efter "trial & error" princippet - dvs "lad os se, personen lader til at være manisk, lad os prøve med lithium, det har hjulpet andre patienter med lignende symptomer" ...

Måske ændrer situationen sig. Og chancen er da umådeligt meget større hvis patienten er åben overfor en forandring i tilstanden!

Og så er jeg forøvrigt bedøvende ligeglad med det faktum at hun i sine foredrag ikke lægger skjul på at det var hendes egen skyld. Det er stadig noget forfærdeligt johnny-offerlam-lort ... At rende rundt og fylde ungdommen og samfundet med ævl, når dét er det sidste ungdommen har brug for, hvis vi skal reducere skaderne af stofbrug og stofmisbrug, samt skabe bedre bedre muligheder for forskning i alternative metoder for udforskning af det menneskelige sind, med henblik på fremtidige behandlingsformer af f.eks. skizofreni, alkoholisme, narkomani, PTSD, etc.

Et område hvor netop stoffer som MDMA, LSD, psilocybin, 2C-B, etc etc, har vist stort potentiale, men besværliggøres af falsk anti-propaganda / war-on-drugs / skrøner / vandrehistorier / sensations-journalistik!!! Selvsamme stoffer er de mest udskældte. Svampe og MDMA / ecstasy gives altid skylden i dagspressen!

Hvad har vi at miste? Meget -
*** Frihed.
*** Retten til selv at vælge udfra sande informationer.
*** Behandling af lidelser som det etablerede system spiller fallit overfor.

MAPS.ORG / STANISLAV GROF / SHULGIN / MYRON STOLAROFF

Ydermere; denne tråd var aldrig af mig ment som en hetz mod hende, men henvendt ligeligt til hende, journalisten og samfundet. Generel frustration over den evige "war-on-drugs" trædemølle.

Ja :(

Kan sagtens følge dig, det er simpelthen noget der giver en lyst til at rive håret ud på en selv. Folk har bare et forkert syn på stoffer generelt, printet ind i hovedet på dem af, som du selv siger så flot: "anti-propaganda / war-on-drugs / skrøner / vandrehistorier / sensations-journalistik!!!".

De kan bare ikke åbne øjnene og være modtagelige for forandring bare for EN FUCKING gangs skyld. Det er ligesom når folk render rundt og siger at man kan dø af tjald, eller lignende totalt pladder. Ved nu godt der er en LD50 på tjald, men den er jo SÅ stor at de da snart for fanden må have indset af det meste L-O-R-T de lukker ud om stoffer ikke har NOGET grundlag for saglighed!!

Grr, bliver sur bare af at tænke på det!

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Hvis tonen ikke bliver forandret i en mere positiv facon, så bliver det her emne lukket.

Jeg synes godt nok at det er ubehageligt, at Line har modtaget sådanne mails fra nogle fjolser herindefra. Skam jer.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

[quote="c0ne]Ved ikke hvem der har skrevet det til hende, men set bort fra "klamme lebbe" så synes jeg ikke det andet er galt at skrive.[/quote]

Det er sgu da aldrig i orden at svine andre pga en hetzstemning.
Ligemeget hvad vi så ellers synes om hende, så kan vi godt tale pænt.

Og igen: Hvem/hvad hjælper det at svine hende?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Ali + Magnum:
Jeg er enig med jer. Det hjælper absolut ikke sagen at svine hende.
Men pas nu på I ikke skaber et psychedelia.dk hvor kun de politisk korrekte meninger må komme til udtryk. Og det er slet ikke jeres opgave at blande jer i hvad folk siger og gør udenfor psychedelia.dk ...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

dieselpower skrev:
Og det er slet ikke jeres opgave at blande jer i hvad folk siger og gør udenfor psychedelia.dk ...

Nej, men når folk siger at de er fra Psy.dk, må jeg sgu gerne blande mig, synes jeg.
Hvis folk ikke nævner Psy.dk er jeg forholdsvis ligeglad. Men blander de stedet her ind i det, føler jeg godt jeg lige må sige, at så skal de i det mindste tale pænt

Titel:
Dedikeret medlem

efter at have læst hvad hun skrev tilbage til magnum har jeg ændret mit syn på hende.. ! jeg er ikke en af de onde personer der har skrevet div ting til hende.

hun kommer ud på min skole i marts og tror faktisk det blir udemærket foredrag

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Magnum >
Jamen altså jeg kan udmærket forstå dig. Jeg synes bare jeg får en ligeså underlig smag i munden når jeg ser folk pudse glorien, skrive "fyyy ha, slemme slemme" osv, som når jeg hører om retorisk svage sjæle som skriver grimme, ufølsomme ting til en kvinde som, efter alt at dømme, sætter sindene i kog.

Den der tiltagende politiske korrekthed der hersker herinde, er tiltagende smagløs, set i kontekst af, at psychedelia.dk er et forum for en divergent samling frisindede psykonauter, og ikke Konservativ Ungdom :P

Men dét er off-topic - I guess :)

Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
@dieselpower:

Det har intet med politisk korrekthed at gøre - det har noget at gøre med, at hvis man ønsker at nå ud til andre mennesker i enhver form for debat, så må man henvende sig ordentligt.

Update
Hun skrev også til mig, at hun vil sørge for at få revideret oplysningerne på sin hjemmeside, når hun får tid til at sætte sig ned og se på det.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Sørgeligt at folk skriver hadebreve til hende på den måde. Det er både ufint gjort og er da bare med til at stemple alle herinde som "en flok narkomaner der er så langt ude, at de slet ikke gider høre".

Selv om hendes medicinske tilstand kan betvivles, så virker hun altså ikke som den totalt stereotype anti-drug Queen som nogen gør hende til. Hun kunne være meget mere lukket.

Indrømmet, hun er lidt til en side, og brændt barn skyr som bekendt ilden. Det mest tragiske er næsten, at hun risikerer ikke at nå dem, der har mest brug for at blive nået: dem der overvejende HAR tænkt sig at tage stoffer. "La' vær", siger de, og dem der så alligevel gør det aner ikke en skid om, hvad de SÅ skal gøre. Her er det fedt at HR synsvinklen tilføjer "...men har du alligevel tænkt dig at gøre det, så hør her ..."

Fra et HR perspektiv fæstner jeg mig mest ved, at hun tydeligvis IKKE har haft fornuftig information om stoffet. Hun lader til at have taget en del ecstasy, men det virker uklart hvilken mængde hun reelt har indtaget. Jeg så en artikel i en avis for lang tid siden, og jeg er næsten sikker på det var hende: der mener jeg stod noget om at hun spiste op til 12 ecstasy piller om ugen eller noget? Men det er da svært at tro, at det var gået helt så galt, hvis hun havde været vidende om stoffet og dets sikre brug.

Noget andet HR er det at hun ikke tør tale med sin læge om det reelle problem. Det er da et fucked-up eksempel, der netop taler for HR'ens åbenhed om stoffer.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 9764 Jeopardy Lane
Hvis dit barn er meget ude til fester,
Og kommer hjem bare vil sove, drikke vand og måske har det skidt, er der grund til at være opmærksom. Den unge vil ofte være deprimeret, irritabel og uden appetit. I disse tilfælde er der mulighed for at de har taget ecstasy

Det lyder nu meget som en almindelig hangover på alkohol, gør det ikke?

Fucking hystade ..

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Psykosen skrev:
Og kommer hjem bare vil sove, drikke vand og måske har det skidt, er der grund til at være opmærksom. Den unge vil ofte være deprimeret, irritabel og uden appetit. I disse tilfælde er der mulighed for at de har taget ecstasy

Fucking hystade ..

Det lyder bestemt ikke som bivirkninger af ecstacy ihvertfald. Jeg er altid ekstra lalleglad 2 uger efter jeg har taget ecstacy. Det er ligesom et sygt nice afterglow :D Appetitten er der også, medmindre der har været en upper som f.eks amf i skidtet :oops:

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Resist skrev:
Psykosen skrev:

Fucking hystade ..

Det lyder bestemt ikke som bivirkninger af ecstacy ihvertfald. Jeg er altid ekstra lalleglad 2 uger efter jeg har taget ecstacy. Det er ligesom et sygt nice afterglow :D Appetitten er der også, medmindre der har været en upper som f.eks amf i skidtet :oops:

Okay, men nu er der altså mange andre, der oplever en ret kraftig nedtur når de tager MDMA (særligt hvis de glemmer at indtage 5-HTP), så det er ikke rigtig noget holdbart argument. Lige den passage dér, synes jeg stemmer meget godt overens med indtagelse af CNS-stimulanser. Også selvom man godt kan opleve nogle af de samme ting på alkohol.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Psyko skrev:
Resist skrev:
Psykosen skrev:

Fucking hystade ..

Okay, men nu er der altså mange andre, der oplever en ret kraftig nedtur når de tager MDMA (særligt hvis de glemmer at indtage 5-HTP), så det er ikke rigtig noget holdbart argument. Lige den passage dér, synes jeg stemmer meget godt overens med indtagelse af CNS-stimulanser. Også selvom man godt kan opleve nogle af de samme ting på alkohol.

Jeg synes det gælder om at trække de gode mdma oplevelser ind i hverdagen. Giver ligesom hverdagen et lidt ekstra smil. Er lidt svært at forklare. Nu plejer jeg godt nok også at dosere med 5-htp inden, under og efter en kiks koger :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Resist skrev:
Nu plejer jeg godt nok også at dosere med 5-htp inden, under og efter en kiks koger :D

Okay det nok off-topic men man skal da ikke tag 5-htp under trippet? ødelægger det ikke trippet?

Mener jeg at have læst.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
www.risbjerg.dk skrev:
Det er ofte begavede og velfungerende unge der falder for fristelsen

Hvis jeg ikke har misforstået noget, så var hun ikke specielt velfungerende eller begavet, da HUN tog ecstasy? Skrupskør æbleskræller? Come on..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 58 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]