dieselpower skrev:
Suk ... Hun har ikke svaret mig, selvom jeg synes min mail, som endda er gengivet ovenfor, er ganske stilfærdig. Men det er som sådan også iorden at hun ikke svarer, jeg håber bare budskabet er nået igennem.
Hun lader stadig ikke til at have fattet en meter. 12 x ecstasy = medicinering RESTEN AF LIVET. Hvor mange herinde vil skrive under på det?
HVAD FANDEN ER DET FOR ET POSTULAT ??? HVILKEN IDIOT AF EN PSYKIATER SIGER SÅDAN NOGET TIL EN PATIENT ???
JEG DIRRER AF HARME !!!
En fornuftig psykiater lader et sådant spørgsmål være åbent - "det vil tiden vise" ... "vi ved ikke om du skal spise medicin resten af livet" ...
En klog psykiater fortalte mig endda at der ikke findes sygdomme. Kun symptomer og tilnærmede diagnoser. Diagnoser er reelt set kun gætværk. Han indrømmede endda at psykiatrien dybest set fungerer efter "trial & error" princippet - dvs "lad os se, personen lader til at være manisk, lad os prøve med lithium, det har hjulpet andre patienter med lignende symptomer" ...
Måske ændrer situationen sig. Og chancen er da umådeligt meget større hvis patienten er åben overfor en forandring i tilstanden!
Og så er jeg forøvrigt bedøvende ligeglad med det faktum at hun i sine foredrag ikke lægger skjul på at det var hendes egen skyld. Det er stadig noget forfærdeligt johnny-offerlam-lort ... At rende rundt og fylde ungdommen og samfundet med ævl, når dét er det sidste ungdommen har brug for, hvis vi skal reducere skaderne af stofbrug og stofmisbrug, samt skabe bedre bedre muligheder for forskning i alternative metoder for udforskning af det menneskelige sind, med henblik på fremtidige behandlingsformer af f.eks. skizofreni, alkoholisme, narkomani, PTSD, etc.
Et område hvor netop stoffer som MDMA, LSD, psilocybin, 2C-B, etc etc, har vist stort potentiale, men besværliggøres af falsk anti-propaganda / war-on-drugs / skrøner / vandrehistorier / sensations-journalistik!!! Selvsamme stoffer er de mest udskældte. Svampe og MDMA / ecstasy gives altid skylden i dagspressen!
Hvad har vi at miste? Meget -
*** Frihed.
*** Retten til selv at vælge udfra sande informationer.
*** Behandling af lidelser som det etablerede system spiller fallit overfor.
MAPS.ORG / STANISLAV GROF / SHULGIN / MYRON STOLAROFF
Ydermere; denne tråd var aldrig af mig ment som en hetz mod hende, men henvendt ligeligt til hende, journalisten og samfundet. Generel frustration over den evige "war-on-drugs" trædemølle.
Ja

Kan sagtens følge dig, det er simpelthen noget der giver en lyst til at rive håret ud på en selv. Folk har bare et forkert syn på stoffer generelt, printet ind i hovedet på dem af, som du selv siger så flot: "anti-propaganda / war-on-drugs / skrøner / vandrehistorier / sensations-journalistik!!!".
De kan bare ikke åbne øjnene og være modtagelige for forandring bare for EN FUCKING gangs skyld. Det er ligesom når folk render rundt og siger at man kan dø af tjald, eller lignende totalt pladder. Ved nu godt der er en LD50 på tjald, men den er jo SÅ stor at de da snart for fanden må have indset af det meste L-O-R-T de lukker ud om stoffer ikke har NOGET grundlag for saglighed!!
Grr, bliver sur bare af at tænke på det!