kiksehoved skrev:
- Da jeg første gang kom ind på psy, troede jeg virkelig at jeg vidste alt hvad der var at vide om bl.a. amf og kiks, men jeg tog fejl. Der var en hel HR-del som jeg overhovedet ikke havde tænkt på. Psy fik mig til at tænke mig mere om, og passe mere på med stofferne.
Ditto

dog ikke specielt møntet på amf og k3x

Og stor tak til dem der gider bidrage med noget konstruktivt og brugbart til siden:
@Jespar: Tak for din entusiasme og karma

enhver der ikke ved hvad du har bidraget/forsøgt at bidrage med på denne her hjemmeside, er uvidende.
@Odden: Tak for din kropsbehåring, som jeg kan relatere til. Også for din moderering af psychedelias filosofiske hjørne, dine triprapporter samt andre skriftlige bearbejdelser. Og ja, dine mystiske replies af og til er ikke værst

@Dex: Uden dig og din viden om kemi og PHP, havde psychedelia næppe nået så langt.
@yeti: For dine mange korrekturlæsninger af mine skriftlige udgivelser, samt din vilje til at hjælpe mennesker der hungrer for narkoviden.
@TJiLLe: Din åbenhed, ærlighed og fantastiske personlighed har præget psychedelia meget. Ærgeligt, men forståeligt, at din aktivitet på siden er nedadgående.
@Fanny: Tusind tak for din varme moderkærlighed til psychedelia. Kvaliteten af dine indlæg er virkelig af høj, inellektuel og analytisk standard.
@Psyko: Tak for din tid, tak for din åbenhed, tak for din hjerne, tak for dit bidrag, tak for vores timelange samtaler

@Drupe: Dine meget konstruktivt filosofiske og politiske indlæg. Jo mere og mere jeg læser fra dig, jo mere og mere finder jeg ud af at vi deler samme holdninger til tilværelsen.
@FarmerFyr: Du er MDMA for mig

dejligt at føle din stigende, konstruktive aktivitet. Dit avatar er fantastisk!
@Infected Cope: Den seneste tid har du ikke bidraget med andet end guld til psychedelia. Jeg håber du kommer dig efter din oplevelse med ayahuasca

@Drumstick: Din kunstneriske udfoldelse er genial. Spam straks Art-forumet.
@c0ne: For din ivrige og velmente aktivitet på forumet, som desværre er kommet forkert ud og faldet til jorden.
Listen er for lang til at jeg gider komme med flere homoorienterede kærlighedserklæringer.