Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 21:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Ude i solen , ! :b
Tja , når nu der er en tråd om hvad der er råddent ved psy, hvorfor så ikk lave en med det omvendte.

Hvad kan I godt lide ved Psy?

- Da jeg første gang kom ind på psy, troede jeg virkelig at jeg vidste alt hvad der var at vide om bl.a. amf og kiks, men jeg tog fejl. Der var en hel HR-del som jeg overhovedet ikke havde tænkt på. Psy fik mig til at tænke mig mere om, og passe mere på med stofferne.

Har sq skide meget respekt for dem som har lavet siden, og andre medlemmer som bruger en masse af deres tid på, at sætte nybegyndere ind i hvordan man bruger stoffer på en ordentlig måde.

He . nå, men det var vist nok røvslikkeri for denne gang. :lol:

mvh. Mette

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
At der er så mange kanone triprapporter.. (godt vi bla. har Ali)

Har mødt mange hyggelige personer herindefra.. Så.. fra mig til psych.. all the love you can get :D

/Cope

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Jeg troede også, ligesom kiksehovedet, at jeg vidste alt hvad der var værd at vide om samtlige stoffer på denne planet. Efter mange timers lærerig læsning, fandt jeg ud af at det var langt fra sandt.

Og jeg synes det er lækkert at man kan få svar på næsten alt mellem himmel og jord, og man har fuck forummet til at komme af med diverse blæste kommentarer og sjove påfund :)

Jeg vil da også vove at påstå at det kunne have gået rigtig galt for mig, og andre i min omgangskreds, hvis ikke vi havde læst triprapporter og forum indlæg, før vi kastede os ud i psykedeliske stoffer.

Mht. moderereringen(??) synes jeg til tider den er for hård, og fora bliver lukket for hurtigt. Men det kan også være svært at sortere lortet fra på egen hånd, så mener det er en vigtig ting at farlige og uansvarlige posts/udtalelser bliver sorteret fra, af erfarne folk.

Keep up the good work

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
kiksehoved skrev:
- Da jeg første gang kom ind på psy, troede jeg virkelig at jeg vidste alt hvad der var at vide om bl.a. amf og kiks, men jeg tog fejl. Der var en hel HR-del som jeg overhovedet ikke havde tænkt på. Psy fik mig til at tænke mig mere om, og passe mere på med stofferne.

Ditto :) dog ikke specielt møntet på amf og k3x :P

Og stor tak til dem der gider bidrage med noget konstruktivt og brugbart til siden:

@Jespar: Tak for din entusiasme og karma :) enhver der ikke ved hvad du har bidraget/forsøgt at bidrage med på denne her hjemmeside, er uvidende.

@Odden: Tak for din kropsbehåring, som jeg kan relatere til. Også for din moderering af psychedelias filosofiske hjørne, dine triprapporter samt andre skriftlige bearbejdelser. Og ja, dine mystiske replies af og til er ikke værst :P

@Dex: Uden dig og din viden om kemi og PHP, havde psychedelia næppe nået så langt.

@yeti: For dine mange korrekturlæsninger af mine skriftlige udgivelser, samt din vilje til at hjælpe mennesker der hungrer for narkoviden.

@TJiLLe: Din åbenhed, ærlighed og fantastiske personlighed har præget psychedelia meget. Ærgeligt, men forståeligt, at din aktivitet på siden er nedadgående.

@Fanny: Tusind tak for din varme moderkærlighed til psychedelia. Kvaliteten af dine indlæg er virkelig af høj, inellektuel og analytisk standard.

@Psyko: Tak for din tid, tak for din åbenhed, tak for din hjerne, tak for dit bidrag, tak for vores timelange samtaler :)

@Drupe: Dine meget konstruktivt filosofiske og politiske indlæg. Jo mere og mere jeg læser fra dig, jo mere og mere finder jeg ud af at vi deler samme holdninger til tilværelsen.

@FarmerFyr: Du er MDMA for mig :D dejligt at føle din stigende, konstruktive aktivitet. Dit avatar er fantastisk!

@Infected Cope: Den seneste tid har du ikke bidraget med andet end guld til psychedelia. Jeg håber du kommer dig efter din oplevelse med ayahuasca :)

@Drumstick: Din kunstneriske udfoldelse er genial. Spam straks Art-forumet.

@c0ne: For din ivrige og velmente aktivitet på forumet, som desværre er kommet forkert ud og faldet til jorden.

Listen er for lang til at jeg gider komme med flere homoorienterede kærlighedserklæringer.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Ali skrev:
@Dex: Uden dig og din viden om kemi og PHP, havde psychedelia næppe nået så langt.

Hvor meget jeg end hader at skrive det her, så er der altså brugere på sitet der ved mere om kemi (og sikkert også PHP) end mig...

Jeg vil til gengæld gerne give props til Woody for det arbejde han har gjort som webmaster.

Det er hårdt at være stjerne! :)

Titel:
Dedikeret medlem

Hvad jeg godt kan lide ved psy:

De bæbrune forum-farver, så folk ALDRIG er i tvivl om, at jeg læser om narko, når de kommer ind på mit værelse. Det ville være svært at undvære min altid stive room mate's kommentar: "Sidder du nu igen og spilder din tid på den side!"

Og i den mere seriøse afdeling: Al den dejlige viden, jeg har tilranet mig herinde. Det er sgu fedt. Havde ikke haft det samme forhold til stoffer uden - havde måske slet ikke haft noget forhold til stoffer uden :shock:

Titel:
Som cope siger syntes jeg de mange fede trip rappoter er godt.

Og alle de oplysninger man kan kan finde hvis man gider søge (det kan være hårdt somme tider)

Og som the bo siger: De brune/gule farver som altid udløser en eller anden latterlig kommentar hos folk :wink:

Og så syntes jeg engeltlig meget godt om den humor der er herinde og de mange sjove ting/tråde man støder på når man sidder og kigger efter ny narko viden

Noget var sagt i forvejen andet har jeg selv kommet på.. men er også TRÆT!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Ligesom de fleste andre var jeg sikker på, at jeg vidste alt om stoffer, men lidt læsning herinde gav mig langt mere at tænke over. Spørger man ordentligt, får man et ordentligt svar!

Men det bedste er, at jeg kan bruge alt min spildtid på at læse topics og få noget hurtig god viden.

Titel:
Insane psychedelia user!

Mig og mine ufatteligt gode kontributioner.

Titel:
Administrerende Direktør
Brugeravatar

Dr. Phibes og hans ufatteligt gode kontributioner.

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
dankdawgs store pik

og ja nogenlunde det samme i andre allerede har nævnt.

Og ali følger skam med dagligt, bare ikke så ofte jeg blander mig i diskutioerne mere.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg kan godt lde, at der er totalt åbenhed omkring stort set alt på sitet.

Alle stoffer må diskuteres med alle typer af mennesker (undtagen journalister naturligvis). Nej gu' er det ej fedt, at Brian på 15 har tænkt sig at tage stoffer, men det er til gengæld godt at han kan få et ærligt svar her på siden, for jeg tror det hjælper og reducerer hans stofforbrug mere end alle skræmmekampagner i verden. Psy er et eksempel på, at der er andre måder en kriminel afstraffelse til at løse samfundets problemerne med.

Der er en rimelig god opdeling af fora på emner og nok ventiler (som Fuck forum) til de uundgåelige rådne indslag.

Og så synes jeg generelt at den stabile gruppe af brugere og admins virker intelligente og vidende om mange ting, og at der faktisk kommer nogen fede ting ud af folks samarbejde (som f.eks. den nye HR wiki). Det er et godt community, og det er noget som mange sites ikke kan prale alt for meget med.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Jeg syntes det er fedt der er ved at komme gang i nogle flere aktiviteter herinde f.eks. hrwikien.
generelt er nivuaet herinde godt ,dog kommer der tiltider nogle meget lamme indlæg men det vil der jo gøre på alle åbne forumer.

jeg har lært en del af at være herinde fra da jeg startede ud med kun at læse og til jeg endlig blev medlem er der sket en hel del med min egen viden
/thumbs up

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har altid vidst at der var mere til stofferne, end hvad jeg kunne finde inde bag min pandebrask.
Psy. bekræftede det såmænd bare.

Jeg har det også med at generalisere, idet at jeg på forhånd mener at folk der gør ting som jeg synes er godt, har langt større chance for at opnå min respekt.
Det bekræftede Psy. såmænd også bare.

Og så elsker jeg tonen herinde. Og jeg elsker det faktum at man har selvironi herinde.

Hold kæft hvor jeg hader jer svin!

Titel:
Medlem

Jeg synes generelt der er rigtig mange fede mennesker herinde, og jeg nyder meget at bruge min tid på at læse forummet igennem. Jeg får ikke helt postet nok selv, men mit stofforbrug (og tilhørende erfaringer) er ikke så stort igen, så det er begrænset hvor meget jeg kan dele ud af.
Jeg er glad for at wiki'en er blevet en succes, omend det ikke går så stærkt, så går det fremad! Hvis blot folk holder den i live, og husker at holde den opdateret med ny information, så skal det nok blive rigtig godt i sidste ende.

Derudover bliver de homoerotiske jokes og den gode selvironi aldrig kedelig. Er også glad for den generelle jordnære adfærd der hersker, mens der stadig er plads til det spritiuelle. Generelt føler man sig velkommen synes jeg, medmindre man selvfølgelig hedder k3x3klapp3r-4000 og spørger hvor man kan få god knark i provinsen, fordi Pusher-Johnny er blevet knaldet.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: the K hole
Tjo.., Det at vis man kommer med ordenlige sprøgsmål så får man somregl os brugebare og ordenlige svar igen, En masse info som er tilgænlig. Sjov og spas er der plads til men alt med måde.. Top dolla :wink:

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: jydelandet
at jeg efter de 4 måneder jeg har været her:

*fatter mere af min narko

*fatter mere af min computer

*gider bruge min tid på at forstå hvad jeg putter i mig

*har lært nogle fantastiske mennesker at kende i ved hvem i er

*elsker at høre min kammerat sige: sidder du på siggediiiiiilia igen nu? er med på den vogn thebo... :)

*ikke voldlammer mig i kiks og amf på samme tid flere dage i træk :shock:

*at jeg (ved det lyder sygt) faktisk bliver spurgt til HR af mine kammerater

*et eller andet sted er kommet til at holde lidt af alle jer hippier :wink:

hvor er i allesammen bare nogle fantastisk mennesker, i bringer glæde til min hverdag og sjov og spass i mit fuckforum

-Tiffy

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Ja en relativ sammenlanding af ca. 76,4% af ovenstående indlæg...

Samt de dejlige farver, ja... Indtil flere kolleger kommer tit med spydige kommentarer, kan ses på LANG afstand ;)

Men derimod er det heller ikke fedt med det store Psychedelia.dk i højre hjørne, det kan altså ses på kilometers afstand :-/

Men uden psy så var jeg ikke den jeg var i dag

Jeg elsker at suge viden til mig, og jeg elsker at råde andre hvis de har samme lyst til at suge viden til sig. Så på den måde er psy og foraer i det hele taget lige mig :)

Psy.dk, det bedste sted på nettet hvis man vil diskutere knark

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Oh yeah, ej at forglemme er Tiffany's patter!

Det var starten på en ny æra, da hun flashede dem i fuck-forummet! 8)

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Xp3rt skrev:
Ja en relativ sammenlanding af ca. 76,4% af ovenstående indlæg...

Samt de dejlige farver, ja... Indtil flere kolleger kommer tit med spydige kommentarer, kan ses på LANG afstand ;)

Men derimod er det heller ikke fedt med det store Psychedelia.dk i højre hjørne, det kan altså ses på kilometers afstand :-/

Men uden psy så var jeg ikke den jeg var i dag

Jeg elsker at suge viden til mig, og jeg elsker at råde andre hvis de har samme lyst til at suge viden til sig. Så på den måde er psy og foraer i det hele taget lige mig :)

Psy.dk, det bedste sted på nettet hvis man vil diskutere knark

Profil -> Layout -> subSilver.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]