Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 03:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Håber det er det rigtige sted :D

Nå men her i mandags skulle jeg prøve kix for første gang.
Mig og 2 venner havde aftalt det sådan at vi ville starte hjemme ved en af dem så vi kunne starte i rolige omgivelser hvis der nu skulle ske noget med mig.
Det skal siges den ene har prøvet det mange gange og den anden skulle ikke være med så han røg bare lidt ;D

Nå men mig og min ven startede med at tag en hver.
Det var en euro og den var hvid og ville vente en halv time.
(http://www.ecstasydata.org/results.php? ... Field=Name)

Nogen der ved noget om den, altså hvor meget der er i?
Og undskyld hvis jeg ikke må spørge om det.

Nå men der gik en halv time og jeg kunne begynde at mærke lidt.
så besluttede vi os for at tag en halv hver også ventede vi en halv time mere. jeg kunne mærke det mere og mere og vi tog den sidste halve efter den halve time var gået.

så kom der 3 andre som allerede var godt skudt af og jeg var allerede godt på vej da det nu var første gang.
Vi besluttede os for at bevæge os op til en af de 3 som lige var kommet og dermed skulle vi også have en til, så det gjorde vi.

Det begynder nu at være svære at huske men da vi kom der op valgte vi at tag en til. jeg tør ikke sige hvad jeg så lavede da det er virkelig svært at huske, men jeg har fået afvide at jeg nåede op på 7 kix.
Det skal også lige siges at vi startede klokken 22:00 og sidst kix blev taget ved meget tidlig morgen..... tror jeg? :s

Men på et tidspunkt havde jeg en hukommelse på 10 til 15 sekunder. Jeg kunne sidde og snakke også lige pludselig stoppe op og sige at jeg havde glemt hvad vi snakkede om.

Nå men nu er det torsdag og jeg føler mig stadig lidt underlig i kroppen, er det fordi jeg tog så mange eller det fordi det er første gang? Og er det normalt at miste sin hukommelse så meget når man er på det?

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Jeg håber du er klar over hvor uansvarligt det er at tage så store doser af et stof man ikke ved hvordan ens krop reagerer på. Til med i piller som du garanteret ikke ved noget som helst om hvor meget de indeholder af hvilke substanser. Og hvis du allerede tydeligt kunne mærke bare én, hvorfor i alverden så æde så mange piller???
Du kunne have risikeret at du var hypersensitiv overfor stoffet, og at en så voldsom dosis kunne være livsfarlig for netop dig - selv om dine venner måske kan æde så mange uden problemer. Eller, mere sandsynligt, du kunne have risikeret at der var noget farligt i pillerne. Næsten samtlige de dødsfald der har været i Danmark på grund af ecstasy, skyldes piller med et indhold af stofferne PMA eller PMMA istedet for de "ønskede" stoffer som MDMA eller MDEA.
Hukommelsen kan ret nemt gå i fløjten under påvirkning af MDMA - men effekten kan undgås ved at holde sig til rimelige doser. Faktisk kommer langt de fleste "ønskelige" effekter fra MDMA ved relativt lave doser - hvor det at fylde mere på blot er at tæve kroppen unødigt, og fremkalde unødvendige bivirkninger.
Jeg skal ikke kunne sige om dine hukommelsesproblemer kan have noget at gøre med turen i weekenden. Det lyder sandsynligt, men den skal nok komme igen - bare lad være med at tage den slags lammeture igen - naturligvis tager det tid for kroppen at komme sig ovenpå så solide tæsk. Jeg håber du vil gøre det noget mere ansvarligt hvis du nogensinde prøver ecstasy igen.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Some where in Dk
Det var da godt nok lidt af en dosis, det er altså ikke særlig smart at redosere så hurtigt efter hinanden.
Man tager en ordentlig dosis fra start, og så redosere man én gang når man finder det nødvendigt IMHO, alt andet er efter min mening unødvendig ristning af receptorer!
Det har da heller ikke været nogen alt for smarte mennesker du har taget det sammen med, siden de bare bliver ved med at lade dig fylde hovedet!
Og ja jeg vil tro det er ret almindeligt at man mister focus, når man æder kix på kix igennem en hel nat.

-Fluffy

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja, jeg ved skam også godt det er uansvarligt men det er først noget jeg har tænkt over da jeg var blevet lidt mere normal.

Allerede ved nummer 2 kix med mig og min ven kunne vi gøre hinanden skizofrener ved at snakke til hinanden som var der to personer.

Når man er så skudt af begynder det også at blive lidt ubehageligt da du fatter minus af alting.

Nå ja jeg havde også taget 1 g amf hen på natten med knust kix i :oops:
Men det delte jeg med 3 andre.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Cola skrev:
Nå ja jeg havde også taget 1 g amf hen på natten med knust kix i :oops:
Men det delte jeg med 3 andre.

Endnu en ting: Det er unødigt usundt at blande ecstasy/mdma med amfetamin! Den ekstra dopamin i cirkulation i hjernen kan via oxidativt stress beskadige serotonin-receptorerne. Sagt med andre ord forøger det kraftigt risikoen for at forøge bivirkninger og eftervirkninger. Uanset hvor fristende det er, er det en kombination man bør undgå.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Prometheus skrev:
Endnu en ting: Det er unødigt usundt at blande ecstasy/mdma med amfetamin! Den ekstra dopamin i cirkulation i hjernen kan via oxidativt stress beskadige serotonin-receptorerne. Sagt med andre ord forøger det kraftigt risikoen for at forøge bivirkninger og eftervirkninger. Uanset hvor fristende det er, er det en kombination man bør undgå.

Okay, det er jo altid en god ting at vide.

Men hvis der er sket nogen bivirkningerne ville jeg så kunne mærke det nu og hvilke bivirkninger ville det være?

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Nu ved jeg jo ikke hvor meget MDMA der hgar været i pillerne, men sidst jeg gik amok, havde jeg det som om jeg var permanent sindssyg i en uge, hvor det først begyndte et par dage efter. Det var meget mystisk.
Skal så siges det nok var mere end hvad du har indtaget (1 gram), utroligt hvad man nogengange gør fordi man ikke tænker sig om.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

xh0r63 skrev:
Nu ved jeg jo ikke hvor meget MDMA der hgar været i pillerne, men sidst jeg gik amok, havde jeg det som om jeg var permanent sindssyg i en uge, hvor det først begyndte et par dage efter. Det var meget mystisk.
Skal så siges det nok var mere end hvad du har indtaget (1 gram), utroligt hvad man nogengange gør fordi man ikke tænker sig om.

Nej tænkt mig om er nok det sidste jeg har gjort.
Hvis/når jeg skal prøve det igen nøjes jeg med det halve af den dosis jeg tog.

Lige nu føler jeg mig lidt svimmel selvom jeg har drukket godt med vand.

Nu må vi jo se hvad der sker.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Sjælland, Stevns
jeg starter selv altid med en.. og så venter jeg til den slår til.. og så tar jeg gerne en når jeg synes det er ved at stilne lidt af.. kan godt nå op på en 6-10 stykker på en aften.. men ja.. det sq ik så smart igen.. ved godt man kan blive grebet af stemningen og kaste dem ned.. men man skal sq stadig passe på..

mange af mine venner suser rundt på 2-3 på en aften.. for som de siger, man behøver ik blive super skudt i skallen for at have det fedt..

håber det gav mening og kunne bruges

Titel:
Dedikeret medlem

Tjah, jeg har flere gange haft nogle skide gode aftener på 150mg... Hvis man holder sig til en enkelt gang om måneden, kan man let klare sig med under 200mg (de fleste kan), vil jeg mene.

Men hvis man går efter at blive brændt af i stedet for bare at have det fedt, ja, så kan jeg godt se, man har brug for mere :roll:

Titel:
Junior medlem

Jeg håber du så har lært noget af det og tager den viden med dig. Så næste gang du står i situationen vælger at lade være med at redosere så mange gange.

Når jeg selv skal ha mig en tur på piller lægger jeg ud med 2 og så 1 mere når jeg kan begynde at mærke de første. Det skulle gerne passe med at redosen så vil forlænge peaket. Selvom det kan virke fristende at fortsætte med at fylde flere piller i sig, så lad hellere være.

Jeg valgte at overhøre alle de gode råd folk gav mig. I 3 uger i træk åd jeg piller hver weekend, både fredag og lørdag. Den sidste weekend fik jeg ingen virkning overhovedet af de 2 første piller, først når jeg havde ædt 3-4 stykker begyndte jeg at kunne mærke bare en lille smule. Det endte selvfølgelig med at jeg gik psykisk helt ned, troede ikke man kunne komme så langt ned i en sort hul. En lille reminder til folk om at tage brug af stoffer seriøst. De negative effekter ser måske ikke så farlige ud på papiret, men når de opleves på egen krop lærer man at tænke sig mere om.

Det blev sq noget af en omgang jeg fik skrevet der. Ghb'en begyndte at virke da jeg startede med at skrive :D.

Pas på jer selv og jeres medmennesker.

Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
sphere skrev:
Når jeg selv skal ha mig en tur på piller lægger jeg ud med 2 og så 1 mere når jeg kan begynde at mærke de første.

Sat på spidsen, så vil du allerede være død ved den første dosering, hvis pillerne skulle vise sig at indeholde PMA. Men nu er jeg jo også pernitten og overbeskyttende. :-)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja jeg har hvertfald lært noget.
da jeg havde spist de første 2 piller syntes jeg at have det super fedt, men som sagt blev jeg ved uden at tænke rigtig over det.

Men som man siger,

You can turn your back on a person,
but never turn your back on a drug.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Citat:

Det blev sq noget af en omgang jeg fik skrevet der. Ghb'en begyndte at virke da jeg startede med at skrive :D.

Hehe min kære ven, var du lam på ghb kl 10.50 om formiddagen!?? ;)

Ye, men skal behandle de stoffer med omtanke! Har også dummet mig et par gange, hvor der er røget et par kex for meget ned. Heldigvis havde jeg kun hangovers i 1 dags tid, da jeg bogstaveligt talt levede af 5htp og vitaminer dagene efter.

En idé til at reducere den nødvendige mængde mdma, kan være at spise 5htp et par dage op til. Om så selvfølgelig kun tage kex/mdma med gode lange pauser imellem :)

Vh SpuN-

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

SpuN- skrev:
Ye, men skal behandle de stoffer med omtanke! Har også dummet mig et par gange, hvor der er røget et par kex for meget ned. Heldigvis havde jeg kun hangovers i 1 dags tid, da jeg bogstaveligt talt levede af 5htp og vitaminer dagene efter.

5htp, er det ikke lykkepiller eller? :?

Først nu Lørdag den 18-03 føler jeg mig normal igen, så det har næsten taget en uge for at få renset min krop igennem?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Cola skrev:
5htp, er det ikke lykkepiller eller? :?

Nej, det er det ikke.
Søg før du spørger, det gør det nemmere for os alle.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Det mørke jylland...
Hold da helt kæft... synes du bare skal være fucking glad for at du er i live lige nu. 7 kiks første gang? Det er jo fuldstændig sindssygt. Bare fordi der er et € tegn på, betyder det ikke at der ALTID er DXM og MDMA i. Det de viser på den hjemmeside er blot piller der konfiskeret rundt omrking, og er blevet analyseret.

Enten vejer du over 150 kg, eller også var der næsten ingen stoffer i de spiller du spiste.. ellers tvivler jeg på du havde overlevet?

Titel:
Admin
Brugeravatar

Citat:
Hold da helt kæft... synes du bare skal være fucking glad for at du er i live lige nu. 7 kiks første gang? Det er jo fuldstændig sindssygt. Bare fordi der er et € tegn på, betyder det ikke at der ALTID er DXM og MDMA i. Det de viser på den hjemmeside er blot piller der konfiskeret rundt omrking, og er blevet analyseret.

Enten vejer du over 150 kg, eller også var der næsten ingen stoffer i de spiller du spiste.. ellers tvivler jeg på du havde overlevet?

Han var næppe død af det selvom der havde været meget MDMA i pillerne. Jeg vil gerne henvise til LD50 for MDMA: http://www.erowid.org/chemicals/mdma/md ... stry.shtml

At det så var uansvarligt og dumt er jo en anden sag.

Mvh.

-Jimmy Carter

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Imp skrev:
Han var næppe død af det selvom der havde været meget MDMA i pillerne. Jeg vil gerne henvise til LD50 for MDMA: http://www.erowid.org/chemicals/mdma/md ... stry.shtml

Du må gerne lige lede mig i rigtig retning her. Jeg kan ikke finde LD50 for mennesker?

Titel:
Admin
Brugeravatar

Det står også kun for dyr derinde. Man kan selvfølgelig ikke, på baggrund af det, fastslå præcist om den dose også er LD50 for mennesker. Man tester jo af gode grunde ikke LD50 af et stof på mennesker :wink:

Mvh.

-Jimmy Carter

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]