Håber det er det rigtige sted

Nå men her i mandags skulle jeg prøve kix for første gang.
Mig og 2 venner havde aftalt det sådan at vi ville starte hjemme ved en af dem så vi kunne starte i rolige omgivelser hvis der nu skulle ske noget med mig.
Det skal siges den ene har prøvet det mange gange og den anden skulle ikke være med så han røg bare lidt ;D
Nå men mig og min ven startede med at tag en hver.
Det var en euro og den var hvid og ville vente en halv time.
(
http://www.ecstasydata.org/results.php? ... Field=Name)
Nogen der ved noget om den, altså hvor meget der er i?
Og undskyld hvis jeg ikke må spørge om det.
Nå men der gik en halv time og jeg kunne begynde at mærke lidt.
så besluttede vi os for at tag en halv hver også ventede vi en halv time mere. jeg kunne mærke det mere og mere og vi tog den sidste halve efter den halve time var gået.
så kom der 3 andre som allerede var godt skudt af og jeg var allerede godt på vej da det nu var første gang.
Vi besluttede os for at bevæge os op til en af de 3 som lige var kommet og dermed skulle vi også have en til, så det gjorde vi.
Det begynder nu at være svære at huske men da vi kom der op valgte vi at tag en til. jeg tør ikke sige hvad jeg så lavede da det er virkelig svært at huske, men jeg har fået afvide at jeg nåede op på 7 kix.
Det skal også lige siges at vi startede klokken 22:00 og sidst kix blev taget ved meget tidlig morgen..... tror jeg? :s
Men på et tidspunkt havde jeg en hukommelse på 10 til 15 sekunder. Jeg kunne sidde og snakke også lige pludselig stoppe op og sige at jeg havde glemt hvad vi snakkede om.
Nå men nu er det torsdag og jeg føler mig stadig lidt underlig i kroppen, er det fordi jeg tog så mange eller det fordi det er første gang? Og er det normalt at miste sin hukommelse så meget når man er på det?