Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 20:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Det mørke jylland...
Hvordan kan det være, at i gerne vil vise hvordan man gør noget ulovligt (sende kloner med posten) under FAQ, men at man endelig ikke må snakke om anskaffelse af stoffer på forumet? Kan ikke rigtig se hvor forskellen ligger rent lovmæssigt?

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
dokat> Hvad mener du med "kloner"?
Vi vejleder i brug af ulovlige substandser. Det er ikke ulovligt. Det er det derimod at sælge og videreformidle dem!
Brug dog hovedet! :roll:

Hilsen Fanny

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i ingenting... +/-
Jeg tror han henviser til denne tråd i Avanceret dyrkning: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=10305

EDIT: doh, forkert tråd, link ændret.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
*Fanny* Kloner (Clones) er engelsk for stiklinger.

Kaktus Klausens guide er universel for forsendelse af alle slags plantestiklinger. Og desuden er jeg overbevist om at det er industrihamp der i tråden er afbilledet. :mrgreen:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Fanny skrev:
dokat> Hvad mener du med "kloner"?
Vi vejleder i brug af ulovlige substandser. Det er ikke ulovligt. Det er det derimod at sælge og videreformidle dem!
Brug dog hovedet! :roll:

Hilsen Fanny

Korrekt, og dermed opfordrer I til ulovligheder, lige som når der snakkes om anskaffelse af ulovlige stoffer? Hvad er så forskellen?

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Forskellen er, at folk vil gøre det uanset hvad... formålet med denne hjemmeside er at vejlede folk til at gøre det på den RIGTIGE måde. Vi vil vejlede folk til at få kvalitet ud af det de gør, istedet for at arbejde med noget pis og lort, som til sidst skal ende i menneskekroppe.

Det handler ikke kun om kloning, det handler om dosering, indtagelse, forholdsregler, etc, etc. Det kaldes harm reduction.

Jeg ved ikke med dig, men når jeg indtager noget, så vil jeg gerne vide at produktet har gennemgået en høj kvalitetsbehandling. Lavkvalitets-produkter er umoralsk og kun til skade for samfundet og det enkelte individ.

Det er blandt andet derfor at lovgivningen er idiotisk - narkoloven støtter produktionen af dårlige produkter, som mange kommer til skade af. Det er der ingen mennesker i verden der har lyst til. Det har jeg ikke lyst til, det har folk på psychedelia ikke lyst til, og det har du heller ikke lyst til.

Jeg tvivler på at du har lyst til at drikke øl og kaffe, ryge smøger, spise chokolade, og æde medicin, der er urent og til mere skade for dig selv end højst nødvendigt. Disse ting er kvalitet, netop fordi de ikke er ulovlige - det kan ikke betale sig at producere dem i dårlig kvalitet.

Men siden politikerne ikke har fattet dette endnu, må vi gribe sagen i egen hånd. Simpelt er det :)

Håber det giver mening.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
smøger var så et dårligt eksemepel ali der vælger langt de fleste nemlig ikke efter hvilke smøger der er sundest, dvs. dem unden ekstra tilsætnings stoffer vis man absolut skal ryge :)

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
hyene skrev:
smøger var så et dårligt eksemepel ali der vælger langt de fleste nemlig ikke efter hvilke smøger der er sundest, dvs. dem unden ekstra tilsætnings stoffer vis man absolut skal ryge :)

Ja ok, god pointe :D

Jeg tager det i mig igen. Men smøgerne KUNNE ha været værre :P

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
dokat skrev:
Korrekt, og dermed opfordrer I til ulovligheder, lige som når der snakkes om anskaffelse af ulovlige stoffer? Hvad er så forskellen?

Så vidt jeg kan se i postet, står der ingen opfordringer til at folk bruger den viden til stiklinger af ulovlige planter.
Ej heller kan jeg se nogen informationer vedr. anskaffelse af illegale vækster.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Some where in Dk
'*ahøm*
Bedrager mine øjne mig, eller er det ikke et billede af et cannabis skud på billede 6?

-Fluffy

Titel:
Administrerende Direktør
Brugeravatar

Nævnte topic opfordrer sgu da ikke til ulovligheder. Ligesom boardet vejleder og hjertens gerne har tråde om dyrkning af cannabis, svampe og andet, stiller det også gerne plads til rådighed for hvordan man kan pakke og sende kloner. Det kan kaldes at udveksle erfaringer og at oplyse de nysgerrige... men nogen opfordring til det ser jeg ingen steder.

Hvad folk gør med disse informationer er deres egen sag og som Ali pointerede, er boardets interesse blot at det bliver gjort på en ordentlig måde.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Fluffy McPooch skrev:
'*ahøm*
Bedrager mine øjne mig, eller er det ikke et billede af et cannabis skud på billede 6?

-Fluffy

JA, men det er jo bare industrihamp!! Eller...

Titel:
Insane psychedelia user!

dokat, mener du også at de danske biblioteket opfordrer til selvmord, fordi de har en bog, der beskriver hvorledes man kan tage livet af sig selv?

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
OT: og hvad fanden er der egentligt galt i at biblioteket har den bog?

Senest rettet af Bøh 22 mar 2006 17:11, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Bøh skrev:
OT: og hvad fanden er der egentligt galt i at bilbioteket har den bog?

Omtrendt lige så lidt som en uskyldig guide til at sende stiklinger med posten. ;)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
dokat, i stedet for at bryde dit hoved med dette åbenbart uforståelige paradoks, kan du jo også bare acceptere at sådan er reglerne eller evt. forlade siden?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]