Forskellen er, at folk vil gøre det uanset hvad... formålet med denne hjemmeside er at vejlede folk til at gøre det på den RIGTIGE måde. Vi vil vejlede folk til at få kvalitet ud af det de gør, istedet for at arbejde med noget pis og lort, som til sidst skal ende i menneskekroppe.
Det handler ikke kun om kloning, det handler om dosering, indtagelse, forholdsregler, etc, etc. Det kaldes harm reduction.
Jeg ved ikke med dig, men når jeg indtager noget, så vil jeg gerne vide at produktet har gennemgået en høj kvalitetsbehandling. Lavkvalitets-produkter er umoralsk og kun til skade for samfundet og det enkelte individ.
Det er blandt andet derfor at lovgivningen er idiotisk - narkoloven støtter produktionen af dårlige produkter, som mange kommer til skade af. Det er der ingen mennesker i verden der har lyst til. Det har jeg ikke lyst til, det har folk på psychedelia ikke lyst til, og det har du heller ikke lyst til.
Jeg tvivler på at du har lyst til at drikke øl og kaffe, ryge smøger, spise chokolade, og æde medicin, der er urent og til mere skade for dig selv end højst nødvendigt. Disse ting er kvalitet, netop fordi de ikke er ulovlige - det kan ikke betale sig at producere dem i dårlig kvalitet.
Men siden politikerne ikke har fattet dette endnu, må vi gribe sagen i egen hånd. Simpelt er det

Håber det giver mening.