Seriøst hvis du ikke kan blive stiv ligemeget hvor meget du drikker, så vil vi sku se beviser...

Optag en film på ½ time hvor du starter med at drikke 2L vodka og se om du kan skrive alfabetet bagefter på under 1 minut

Har også hørt mange fortælle at de ikke kan blive stive, eller ikke får tømmermænd. De fleste af dem drikker bare for lidt og for langsomt. Nytter ikke noget at gøre som ham der tager 3 øl med til en drukfest i 9. klase og går rundt og sluprer 23ml af gangen af flasken over 2 timer, for derefter at hælde resten ud med den undskyldning "at det var blevet helt fladt" Nej ????? Virkelig ???? heh
Dem der har sagt det har bare været på "kur" med os og et par kasser øl og noget sprut. Mindes en der endte med at ligge og brække sig i 1½ time lige udenfor døren. Det var ikke til at komme ind eller ud, og ingen havde lyst til at flytte ham pga. brækket. Dagen efter måtte han nok indrømme med en meget rusten mat stemme, at han ikke var et mirakel eller lign. og han vist godt kunne få tømmermænd

/jeg kan også sagtens drikke meget og stå op dagen efter, men det kommer an på en masse faktorer. Hvor meget jeg har spist, hvad jeg drikker og hvor træt jeg er
Dog kan jeg hvis jeg får nok sagtens få tømmermænd og være rigtig rigtig rigtig stiv. Hvis man kommer hjem ved 4-tiden og ikke kan holde hverken vand eller ingenting i maven i 32 timer, har man så fået nok ?
Det værste man kan gøre er at lade være med at drikke vand, for så begynder man at brække mavesyre op, da det er det eneste der er dernede. Bare en lille tår vand kommer op igen højst 10 min efter dejlig lunkent og med smagen af mavesyre. Velbekommen