Ali skrev:
HardcoreWizard skrev:
...men efter kort tid er man helt tilbage til virkeligheden, og man opdager meget hurtigt at det man oplevede ikke var virkelighed.
Det ved jeg nu ikke helt... personligt har jeg det sådan, at jeg virkelig blev i tvivl om hvorvidt min virkelighed er virkelig. Da jeg kom tilbage fra min første oplevelse, tænkte jeg at min "ædru" tilstand ligeså godt kan være en illusion. Jeg havde meget svært ved at skelne mellem trip og virkelighed, for jeg vidste ikke om salvia blot havde præsenteret mig for en anden virkelighed, som jeg kalder for "ædru tilstand".
Det var meget kraftigt indtil jeg gik i seng, og tanken fortsatte i op til 2 uger efter oplevelsen. Jeg har også nogle venner, som har haft samme opfattelse efter trippet.
Man sidder virkelig og tænker "WTF?!!", men samtidig kan man meget let blive i tvivl om, om ens ædru tilstand er virkeligheden eller blot endnu en verden som salvia præsenterer dig for.
Uden at jeg behøver at sige det: Salvia er et af de kraftigste psykedelika i denne verden. Planten vender op og ned på ens opfattelse, og tvinger en til at tænke i alternative tankemønstre - selv i lang tid efter oplevelsen.
Helt enig...... Men jeg syntes nu at oplevelsen kan sammenstilles med når man drømmer, man vågner op nogle gange, og har stadig følelsen af drøm over sig..... Jeg har oplevet masser af ubehagelige ting, men har aligevel ikke fattet havd der er foregået før bagefter, men der føles det bare som en fantastisk oplevelse.... Det skal klart prøves i naturen til sommer.....
Men du der der skrev indlæget
Zebbe, lig dig ned med lukkede øjne når du har røget det du er i stand til/føler rigtigt..... Og gå gerne ud bagefter, hvis der er noget natur i nærheden!