noname skrev:
Hmm, jeg kunne rigtigt godt tænke mig, hvis de deltagene folk her fra stedet kunne komme med kritik/ros, så vi har en mulighed for at afholde en endnu federe fest næste gang. Gerne med uddybninger...
@IC: Jeg tror du fandt lige så mange psy-folk inde ved hovedscenen, det var trods alt også noget rimeligt psykedelisk musik, der blev spillet derinde.
Bedre lyd - Mellemtone og High var for anmassende og rev lidt for meget i ørerne - Lød lidt som et anlæg der blev presset en anelse for meget - Det ville nok hjælpe at få topkasserne højere op, så ikke så mange hoveder var i vejen. (Jeg er ikke lydmand, det er mit bedste gæt).
Mere 3d objekt baseret deco - Kunne være stringart eller andre ting.
Bedre musisk flow - Skiftet fra Jaffa til Penta var præget af et rimelig stort energi drop - Pentas første track var mere full on agtigt og virkede noget langsommere.
Kortere men mere intense livesets - 2½ time fra samme dark psy kunstner er ikke lige min kop te (specielt da jeg ikke rigtig synes ret mange af dem, inklusive Penta, har lavet mere end et par gode numre).
Der skal mere til for at gøre et set interessant for mig ihvertfald.
Mindre livesets og mere Djing - Ellers bliver det alt for ensporet - Det er de færreste livenavne der i mine øjne formår at modificere deres sets sådan at man får en rejse der kommer udenfor den samme lydsuppe.
Man kunne høre trance scenen i chillouten, det er ikke så godt - Men - Jeg ved heller ikke lige helt om der kan gøres noget ved det (bare at spærre adgange osv ville nok blive et problem mht brandsikkerhed osv; men værd at undersøge er det).
Måske lidt mindre lys, og pas på det ikke rammer øjnene. Bedre udnyttelse af balkonnen også.
Selvom det meste af Penta ikke lige var mig, og jeg egentlig mest fandt musik jeg kunne lide i Jaffas DJ set så havde jeg en god aften - Det var rigtig fede decos, og jeg er glad for at jeg fik dem at se.
Er også glad for at jeg fik overværet Logarythms første store arrangement, for mig at se er det en rigtig positiv udvikling for Århus med sådan en arrangør.
Kan ikke finde på mere kritik (jeg har gravet så dybt i posen med kritik som jeg kunne, og det er egentlig meget lidt det her, i forhold til hvad jeg kan udsætte andre arrangementer for hvis jeg gør mig umage).
7/10 fra mig af

Minus
- Lyd kvalitet (ikke niveau).
- Musisk Flow / For Ensporet (kortere livesets, 1 dj set til).
- Støj i Chillout (tror ikke den kan rettes)
- Manglende 3d Deco / Visualization
Det er hvad der skal arbejdes med for at nå op på 9/10.
Syntes det var både flottere og mere interessant end Emma.
MVH
Bart