Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jun 2025 16:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
eks-satanist står frem og tilstår hvor satanisk infiltreret hvores kultur er blevet:

http://video.google.com/videoplay?docid ... &q=satanic

MVh. Astral

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Århus
Har lige set filmen (Puha den var lang).. Man kan helt sikkert lære meget om symboler og deres betydning ved at se den...

Men syntes godt nok han lukker en del lort ud.. Han er nok bare lige en tand for kristen til mig..

Titel:
In our memories
Brugeravatar

LeSeiD skrev:
Har lige set filmen (Puha den var lang).. Man kan helt sikkert lære meget om symboler og deres betydning ved at se den...

Men syntes godt nok han lukker en del lort ud.. Han er nok bare lige en tand for kristen til mig..

Yeah, jeg er heller ikke helt 100% enig... Mener ikke at alt okkultisme og magi er satanisk, mener først det går hen og bliver satanisk når det bruges imod andre imod deres vilje

Mener at det er helt i orden at enpower sig selv så længe man bruger det til gode formål at hjælpe andre og blive et bedre menneske som kan udrette mere, så længe det ikke er på bekostning af andre men derimod på en sådan måde at man er til mere hjælp for andre, familie venner, fremmede, dyr, whatever etc.

Men yeah, når man har magiske evner så bliver man også fristet til at bruge sine evner egoistisk, mange kristne går bar for vidt med at sort kontra hvid begreberne, jeg mener sagtens man kan være magikere og kristen samtidigt, hvis der findes sort magi, så findes der også hvid

Ligesom vi kan sige at i Amazonen findes to typer af magikere ayahuasqero(tror det staves sådan) - som er en slags healere og brujos som er onde hekse og besatte

Dualiteter har altid eksisteret siden menneskets urstadie vil jeg tro, så det er ikke noget nyt

En smuk rose pynter i hele haven :)

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Hvilke magiske evner har du astral?
Korttricks?

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Optimus Prime skrev:
Hvilke magiske evner har du astral?
Korttricks?

Hey "Optimus" kommunistus

Før jeg svare på det så svar mig lige engang på...

Tror du på magi?

Offtopic - Her "Optimus" godt eksempel på visse kommunisters måde at argumentere på :D Du minder mig sq om dem her...
http://video.google.com/videoplay?docid ... x+jones%22

Foresten hvor blev din afvisning af Alex Jones af? Hvor blev det klip af som du snakkede så meget om... ?

Indtil videre har du ikke kunne debunke ret meget ;) stop trying man

Hvis ikke så gider jeg sådan set ikke at svare... Egentlig er du ikke værdig til at spilde min tid på, men jeg er et venligt menneske så jeg giver mig tid til at lytte til hva du har at sige, selv om du ikke har sagt noget særligt intelligent indtil videre...

Hva tror du egentlig på udover Karl Marx?

Enhver kan afvise hva han ikke forstår... Men det er sværere at komme med nogen idéer selv... Du virker ret fattig på idéer, eller også ønsker du måske ikke at dele dem med os "fjolser", som tror på det spirituelle?

Har du egentlig noget at sige ? Har du noget at komme med af kloge ord?

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
*lol* Det er rent guld, Astral! En mand som står foran et logo for "The Prophecy Club" med den ondeste mullet, siger han har været professionel wrestler i 3 år - og der ud over har været ypperstepræst i Satan's Kirke i 7 år, er man sgu nødt til at tage seriøst! Jeg er ganske sikker på at selv LaVey-satanister ikke vil synke så dybt at de affilierer sig med SÅ platte karakterer. Med hans åbenlyst meget overfladiske kendskab til forskellige okkulte selskaber og symboler, tror jeg han ville have svært ved at blive taget seriøst som "ypperstepræst" af selv de dummeste 13-årige popsatanister.
Med al den sataniske propaganda som åbenbart har inficeret vores kultur, er det efterhånden svært at gøre andet end at læse i bibelen hvis man ikke vil hjernevaskes af den onde selv...
Astral, lyt hellere efter hvad manden siger om f.eks. krystaller - det eneste de kan bruges til at er lokke dæmoner til med! Magic - The Gathering, Dungeons & Dragons og Pokémon er alle eksempler på blatant satanisk propaganda. Alle former for "new age" er blot fronter til at forlede unge mennesker til ældgamle former for djævletilbedelse.
Hvis den mand har ret, er du en MEGET SKYLDIG SYNDER, Astral, og Gud Herren vil sørge for at du får den straf som retteligt tilfalder dig. Repent, sinner!
Jeg har kun lige set udsendelsen i highlights - fill me in hvis der er nogen af hans spektakulære pointer som jeg er gået glip af.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Prometheus skrev:
*lol* Det er rent guld, Astral! En mand som står foran et logo for "The Prophecy Club" med den ondeste mullet, siger han har været professionel wrestler i 3 år - og der ud over har været ypperstepræst i Satan's Kirke i 7 år, er man sgu nødt til at tage seriøst! Jeg er ganske sikker på at selv LaVey-satanister ikke vil synke så dybt at de affilierer sig med SÅ platte karakterer. Med hans åbenlyst meget overfladiske kendskab til forskellige okkulte selskaber og symboler, tror jeg han ville have svært ved at blive taget seriøst som "ypperstepræst" af selv de dummeste 13-årige popsatanister.
Med al den sataniske propaganda som åbenbart har inficeret vores kultur, er det efterhånden svært at gøre andet end at læse i bibelen hvis man ikke vil hjernevaskes af den onde selv...
Astral, lyt hellere efter hvad manden siger om f.eks. krystaller - det eneste de kan bruges til at er lokke dæmoner til med! Magic - The Gathering, Dungeons & Dragons og Pokémon er alle eksempler på blatant satanisk propaganda. Alle former for "new age" er blot fronter til at forlede unge mennesker til ældgamle former for djævletilbedelse.
Hvis den mand har ret, er du en MEGET SKYLDIG SYNDER, Astral, og Gud Herren vil sørge for at du får den straf som retteligt tilfalder dig. Repent, sinner!
Jeg har kun lige set udsendelsen i highlights - fill me in hvis der er nogen af hans spektakulære pointer som jeg er gået glip af.

Fordi han siger noget som er lidt overdrevet betyder ikke at han ikke kan have ret i alt det andet han fortæller, se hele filmen bedøm bagefter

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Astral skrev:
Fordi han siger noget som er lidt overdrevet betyder ikke at han ikke kan have ret i alt det andet han fortæller, se hele filmen bedøm bagefter

Jeg så også din første post før du ændrede den. Og nej, jeg er ikke specielt "fordumsfuld" - har bare en lillebitte smule kritisk sans til overs endnu. Hvordan kan du vælge og vrage mellem hvad manden siger efter forgodtbefindende? Fordi du tilfældigvis har noget med f.eks. krystaller, er det en mindre fejl mellem alle hans sandheder. Kunne det ikke tænkes at manden generelt var på godt og grundigt vildspor - og at omtrent alt han lukker ud er så ignorant en omgang pis at det gør ondt i ethvert tænkende individ? Jeg har faktisk set/hørt omtrent hele udsendelsen lige bort set fra hans flip med jødestjernen, de muslimske nationalsymboler osv. Jeg synes han virker til at være en ubehageligt snævertsynet person, med en meget sparsom accept af andre menneskers kultur. Ifølge ham er indianske dreamcatchere også satanisk tingeltangel. Kelterne var heller ikke andet end en flok djævletilbedere.
Og jeg er sikker på at de fleste "rigtige kristne" ville give dig en verbal endefuld hvis du påstod at din "hvide" magi var en god ting. Bibelen siger i indiskutable vendinger at alle som dyrker nogen form for trolddom skal jages ned og stenes. Enten er du ordentlig kristen, lægger din skæbne i Jahve's hænder og frasiger dig alle former for interaktion med de magiske/spirituelle sfærer, eller også er du en led troldkarl og kætter, og burde blive brændt på bålet... For kættere som iklæder sig kristen klædebon er de værste af slagsen! Jeg tror at der er reserveret en helt speciel cirkel i Helvede for den slags!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Prometheus skrev:
Astral skrev:

Jeg så også din første post før du ændrede den. Og nej, jeg er ikke specielt "fordumsfuld" - har bare en lillebitte smule kritisk sans til overs endnu. Hvordan kan du vælge og vrage mellem hvad manden siger efter forgodtbefindende? Fordi du tilfældigvis har noget med f.eks. krystaller, er det en mindre fejl mellem alle hans sandheder. Kunne det ikke tænkes at manden generelt var på godt og grundigt vildspor - og at omtrent alt han lukker ud er så ignorant en omgang pis at det gør ondt i ethvert tænkende individ? Jeg har faktisk set/hørt omtrent hele udsendelsen lige bort set fra hans flip med jødestjernen, de muslimske nationalsymboler osv. Jeg synes han virker til at være en ubehageligt snævertsynet person, med en meget sparsom accept af andre menneskers kultur. Ifølge ham er indianske dreamcatchere også satanisk tingeltangel. Kelterne var heller ikke andet end en flok djævletilbedere.
Og jeg er sikker på at de fleste "rigtige kristne" ville give dig en verbal endefuld hvis du påstod at din "hvide" magi var en god ting. Bibelen siger i indiskutable vendinger at alle som dyrker nogen form for trolddom skal jages ned og stenes. Enten er du ordentlig kristen, lægger din skæbne i Jahve's hænder og frasiger dig alle former for interaktion med de magiske/spirituelle sfærer, eller også er du en led troldkarl og kætter, og burde blive brændt på bålet... For kættere som iklæder sig kristen klædebon er de værste af slagsen! Jeg tror at der er reserveret en helt speciel cirkel i Helvede for den slags!

Jeg kan godt se hvor du vil hen

Hehe har faktisk selv en dreamcatcher ;)

Men jeg mener så at den katolske kirke har forfalsket bibelen og at meget af det der står i bibelen er fordrejet, desuden tror jeg at den katolske kirke har været infilteret af satanister og at de ikke må beskæftige sig med det okkulte for at så ville de udgøre en for stor trussel imod de virkelige satanister, derudover tror jeg at på reinkarnation og at de oprindelige kristne også troede på dette. Jeg mener også at dem der blev brændt på bålet ofte var kommanderet fra satanister i kristne-klder (ulv i fåreklæder) desuden mener jeg at katolicismens pavevælde er antikristent og jeg mener at nogen kæltere såvel som nogen indianere også var forfalden til onde ånder, tænk blot på Inkaernes menneskeofringer hvor man flåede hjerterne ud på sagesløse ofre og eftersigende sågar åd børn, ikke mindst var kælterne i deres forfaldstid såvidt jeg erindre kendt for at brænde folk levende i store træbure (burning man, anyone?) Der er også mange onde såkaldte kristne såvel som folk som er tolerante, jeg er ret tolerant over for de gode kæltere som ikke ofre mennesker og indianske healere som ikke er brujos og ofre mennesker etc. Ondskab har eksisteret i nok alle menneskelige kulture og det samme har godhed, du må ikke tro at jeg dømmer nogen eller neglicere andre religioner, tværtimod mener jeg at alle religioner har deres gode side men også at de misbruges af onde mennesker og at de udnytter de symboler der fantes i virkeligheden og pervertere dem, det er ik noget med at kristne er gode og alle andre er onde, der er onde mennesker som kadler sig muslimer, hinduister, budhister og kristne, det har ik noget med det at gøre, der er såvidt jeg erindre også en sort budhistisk retning, glem ikke at katolicisme og voodoo trives hånd i hånd og at Karl Haushofer (Hitlers mentor og medlem af Thule gruppen)var buddhist og initieret i et samfund kaldet den grønne drage, desuden var han tilsyneladende også i tæt kontakt til visse sorte mestre fra tibet dvs. modstykket til de gode budhistiske tibetanere som værdsætter og dyrker kærligheden, de skulle have nogen huler under jorden, højst sandsynligt med zombier og mennesker der dyrkes og spises or so it says. Desuden så er drager både symbol på det onde i vesten og det gode i kina, så man må sige at de virkelig onde kamouflere sig blandt forskellige religioner og at man ikke kan skille dem udfra tro på det ene eller andet, men på deres gerninger. Hagekorset er f.eks. også et hinduistisk symbol på god held, men det er vidst vendt på hovedet, ydermere er det såvidt jeg ved symbol på de 4. bladede lotus som særligt kan aktiveres og misbruges af ukyndige og umoralske okkultister med hang til magtbegær. Husk tingene er ikke altid hva de giver sig ud for

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Astral skrev:

Offtopic - Her "Optimus" godt eksempel på visse kommunisters måde at argumentere på :D Du minder mig sq om dem her...

Foresten hvor blev din afvisning af Alex Jones af? Hvor blev det klip af som du snakkede så meget om... ?

Jeg har utrolig svært ved at forstå dit kontinuerlige forsvar af Alex Jones, efter du i dette indlæg http://psychedelia.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=13764&start=25 selv åbner for den mulighed, at han i virkeligheden er en dobbeltagent udsendt af Illuminati for at sætte konspirationsteorier i et dårligt lys. Siden du hele tiden promoverer ham, skal det så opfattes sådan at du også er en del af Illuminati?
Det kunne meget vel passe, hvis man skal følge dit eget ræsonnement, for jeg har aldrig været så langt fra at tro på konspirationsteorier, som efter du begyndte at poste herinde. Så hvis du, Astral, er en del af denne verdensomspændende sammensværgelse mod alt hvad der er kristent og godt, så må jeg virkelig tage hatten af for dig. Du er i sandhed Illuminatis bedste mand på jobbet - ingen vil tro på konspirationsteoriernes ægthed efter dit omfattende arbejde!

Mvh. Psyko

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Astral, jeg skal lige have en ting på det rene: Når du skriver "satanister" bruger du det altså som en generel betegnelse for personer der udviser magtbegærlige/sadistiske træk og ikke som en betegnelse for individer eller en gruppe der tilbeder/kanaliserer arkaiske guddomme i skarp kontrast til det kristne gudsbegreb?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Halifaxxx skrev:
Astral, jeg skal lige have en ting på det rene: Når du skriver "satanister" bruger du det altså som en generel betegnelse for personer der udviser magtbegærlige/sadistiske træk og ikke som en betegnelse for individer eller en gruppe der tilbeder/kanaliserer arkaiske guddomme i skarp kontrast til det kristne gudsbegreb?

Jeg jeg tænker på rendyrkede satanister tænker jeg på mennesker som tilbeder og dyrker det onda, dvs. modsætningen til kærlighed og fredsommelighed, pure evil...

Bagved disse tilsyneladende upersonlige kvaliteter ligger en hemelighed kontakt til væsener som man vidst godt kan karakterisere som sataniske, der er visse ritualer som involvere sadistiske og onde handlinger hvor kontakt til visse væsener bliver mulig, ikke specielt rare væsener, det indbefatter ting som jeg ikke har specielt meget lyst til at gengive og som blandt andet blev udøvet af Hitler som var meget inde i det okkulte.

Jeg mener at arkaiske gudomme ikke nødvendigvis behøver at være i kontrast til det kirstne gudsbegreb, men derimod at kristendommen er blevet forfalsket af falske kristne og onde mennesker, jeg mener sagtens man kan tro på alfer nisser whatever og stadig være kristen

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Magi behøver da ikke være "Ikke-kristent". Der er da magi i biblen:

Citat:
Passage 2 Mosebog 4:2-6:

2 Da sagde HERREN til ham: "Hvad har du der i din Hånd?" Han svarede: "En Stav!"

3 Og han sagde: "Kast den til Jorden!" Da kastede han den til Jorden, og den blev til en Slange, og Moses flyede for den.

4 Og HERREN sagde til Moses: "Ræk Hånden ud og grib den i Halen!" Da rakte han sin Hånd ud, og den blev til en Stav i hans Hånd.

5 "For at de nemlig kan tro, at HERREN, deres Fædres Gud, Abrahams Gud, Isaks Gud og Jakobs Gud, har åbenbaret sig for dig."

6 Og HERREN sagde fremdeles til ham: "Stik din Hånd ind på Brystet!" Da stak han sin Hånd ind på Brystet, og da han trak den ud, se, da var den hvid som Sne af Spedalskhed.

Citat:
Passage 4 Mosebog 5:27:

27 Når han har givet hende Vandet at drikke, vil Forbandelsesvandet, dersom hun har besmittet sig og været sin Mand utro, blive til bitter Vånde, når det kommer ind i hende, hendes Bug vil svulme op og hendes Lænd visne, og Kvinden bliver en Forbandelse i sit Folk.

Citat:
Passage 4 Mosebog 21:8-9:

8 Da sagde HERREN til Moses: "Lav dig en Slange og sæt den på en Stang, så skal enhver slangebidt, der ser hen på den, leve!"

9 Da lavede Moses en Kobberslange og satte den på en Stang; og enhver, der så hen på Kobberslangen, når en Slange havde bidt ham, beholdt Livet.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Insane psychedelia user!

Optimus Prime skrev:

Jaja, Jahva må gerne lave alle de tricks han har lyst til, og han giver også Moses et par taskenspillerkneb for at kunne tage ledelsen over isralitterne på en nem måde - men der gælder andre regler for alle andre:
Citat:
Exd 22:18 Thou shalt not suffer a witch to live.

Citat:
Deu 18:10 There shall not be found among you [any one] that maketh his son or his daughter to pass through the fire, [or] that useth divination, [or] an observer of times, or an enchanter, or a witch,
Deu 18:11 Or a charmer, or a consulter with familiar spirits, or a wizard, or a necromancer.
Deu 18:12 For all that do these things [are] an abomination unto the LORD: and because of these abominations the LORD thy God doth drive them out from before thee.

Der er talrige andre eksempler på hvor syndigt og strafbart det ifølge den kristne Gud er at beskæftige sig med den slags ting. Gider ikke grave dybere i den dumme, støvede bog lige nu.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Prometheus skrev:
Optimus Prime skrev:

Jaja, Jahva må gerne lave alle de tricks han har lyst til, og han giver også Moses et par taskenspillerkneb for at kunne tage ledelsen over isralitterne på en nem måde - men der gælder andre regler for alle andre:
Citat:

Citat:
Deu 18:10 There shall not be found among you [any one] that maketh his son or his daughter to pass through the fire, [or] that useth divination, [or] an observer of times, or an enchanter, or a witch,
Deu 18:11 Or a charmer, or a consulter with familiar spirits, or a wizard, or a necromancer.
Deu 18:12 For all that do these things [are] an abomination unto the LORD: and because of these abominations the LORD thy God doth drive them out from before thee.

Der er talrige andre eksempler på hvor syndigt og strafbart det ifølge den kristne Gud er at beskæftige sig med den slags ting. Gider ikke grave dybere i den dumme, støvede bog lige nu.

Det nye testamente overwriter det gamle testamente, enhver tid har sine regler

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Astral skrev:
Prometheus skrev:
Optimus Prime skrev:

Citat:

Citat:

Det gør det da ikke!

Vrøvl. Du om nogen anden burde da vælge at leve efter torah'en istedet for det nye test.

Jesus var konge af jøderne.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Optimus Prime skrev:
Astral skrev:
Prometheus skrev:
Optimus Prime skrev:

Citat:

Citat:

Det gør det da ikke!

Vrøvl. Du om nogen anden burde da vælge at leve efter torah'en istedet for det nye test.

Jesus var konge af jøderne.

Det blev han kaldt... Men bare fordi han var jøde betyder ikke at han bare var konge over jøderne

Desuden var det også jøderne som slog ham ihjel så at sige

Og jøderne anerkender ikke messias de mener ikke at han er kommet endnu, men der findes altså også kristne jøder

Og bibelen er jo ikke 100% i overenstemmelse med den originale kristne lære den er blevet forfalsket og ændret så mange gange til ukendelighed

Istedet for at se så meget på teksten, så se efter Jesu gerninger, han havde travlt med at hjælpe og heale folk og uddrive dem for urene ånder/dæmoner, han var hos toldere såvel som skøger og accepterede folk som de var og ønskede at folk skulle være gode imod hinanden, det er imho det vigtigste og så kan man for min skyld kalde sig det ene eller andet

Men hans eksempel er et som er værd at følge for alle mennesker

Titel:
Dedikeret medlem

To ting:

1) En jøde kan defineres på mindst to måder:
a) En person hvis mor er jøde.
b) En person, som bekender sig til jødedommen.

At de to ting så ofte falder sammen er en biting. Etnicitet og religion er forskellige ting.

2)
Citat:
Og bibelen er jo ikke 100% i overenstemmelse med den originale kristne lære den er blevet forfalsket og ændret så mange gange til ukendelighed

Det er måske at sige lidt meget. Det er dog et faktum at flere gamle kristne tekster og evangelier blev "cencureret" af kirken. Kristendommen var, og er, jo utroligt mange forskellige ting, hvis man kigger lidt efter i krogene.
Om der nogensinde har været en "original kristen lære" må være et trosspørgsmål (tihi :D). Så vidt jeg ved var kristendommen allerede fra begyndelsen meget splittet, ligesom den jødedom den udsprang fra.

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Astral > Hvornår svarer du på min kritik? (findes længere oppe i topic)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Psyko skrev:
Astral skrev:

Jeg har utrolig svært ved at forstå dit kontinuerlige forsvar af Alex Jones, efter du i dette indlæg http://psychedelia.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=13764&start=25 selv åbner for den mulighed, at han i virkeligheden er en dobbeltagent udsendt af Illuminati for at sætte konspirationsteorier i et dårligt lys. Siden du hele tiden promoverer ham, skal det så opfattes sådan at du også er en del af Illuminati?
Det kunne meget vel passe, hvis man skal følge dit eget ræsonnement, for jeg har aldrig været så langt fra at tro på konspirationsteorier, som efter du begyndte at poste herinde. Så hvis du, Astral, er en del af denne verdensomspændende sammensværgelse mod alt hvad der er kristent og godt, så må jeg virkelig tage hatten af for dig. Du er i sandhed Illuminatis bedste mand på jobbet - ingen vil tro på konspirationsteoriernes ægthed efter dit omfattende arbejde!

Mvh. Psyko

Du må forstå Psyko at jeg holder flere døre åbne, jeg har min tro og mistanke om at hva Alex Jones 'prædiker' om New World Order og den planlagte diktatur stat og ultimativt, prison planet virkelig er under opsejling og at hvores regering er med til at skubbe deres skumle agenda fremad...

Deres måde at arbejde på at netop ved at sørge for at stole på selvcensuren, hvis tingene lyder for utrolige så lukker folk simpelthen af, derfor så er der mange der benægter åbenlyse ting fordi de virker alt for utroværdige i deres ekstremitet, men det er netop meningen, jeg kunne komme med langt flere og være detaljer som nok vil få dig endnu mere til at tvivle på deres autensitet, det kommer ikke bag på mig at du tvivler så meget, det er en helt naturlig reaktion og jeg havde nok ikke behøvet at fortælle så meget som jeg allerede har gjort, men mener at folk skal have mulighed for at have retten til at vælge og for at de kan det må fakta på bordet om hvilke oplysninger der er tilgængelige og jeg kan love dig for at der er mange flere, langt være og mere dybdeborende som ville få håret til at rejse sig hos den almindelige gennemsnitsdansker hvilket er en naturlig reaktion, da vi jo alle vil have lov at leve hvores liv i fred og ro såvidt jeg forstår så har vi et sæt leveregler og måder at se livet på som gør det mere eller mindre muligt at forstå hvilke forskellige andre trusler som sådan set har været der et godt stykke tid men som blive mere tydelige efterhånden som tingene skrider frem, vil de blive ved med at blive ignoreret så kan det meget vel ende i en katastrofe være end dengang Hitler kom til magten, lære vi af historien eller bliver vi nødsaget til at gentage den i en endnu være potens, livet er langt mere fantastisk og gruopvækkende end de fleste har fantasi til at forestille sig, jeg har set langt mere og lært ting at kende som de fleste blot vil ryste på hovedet af og jeg bebrejder dem absolut ikke, men det er på tide at vi alle vågner op så vi er beredte over for den fare vi står overfor, jeg er optimist og tror på folk nok skal ændre tingene når det går op for dem hva de står overfor, mener at vi har langt støre potentionale for at gøre det rigtige i nødsituationer når vi har fået den nødvendige viden som gør os istand til at handle på den rette måde og vi udvikler os, vi vågner og vi opdager at vi er de stærke at det er os som har muligheden for at ændre verden, det er fordelen ved at være sig disse ting bevidst, sammen er vi stærke, stærkere end diktatore og udnyttere på rige magtfulde placeringer isamfundet, det er trods alt os som giver dem lejligheden og magten så længe vi finder os i det og forære dem det, vi har alle de hjælpemidler vi kan ønske os hvis vi blot tager dem, det er hvores fælles verden og vi er de mange og styrken ligger i at erkende sin fulde formåen og mange ved slet ikke hvor magtfulde de er når de arbejder sammen bliver denne multipliceret ekspotentionelt med deres fælles intentioner om en bedre verden

Jeg er ikke så skråsikker at jeg enten er for eller imod, enten eller, sort og hvid, men jeg er meget mere over overvejelserne at han har ret, end at han ikke har, men som sagt så kan det også være at Illuminati eller hvem det end er der står for den store sammensværgelse så mange taler om, ønsker at overdrive deres egen indflydelse for at skabe, frygt forviring og kaos.... Men én ting er sikkert, der findes mangtgale mennesker som drømmer om verdensherredømmet, magt tiltrækkes af de som ofte ikke fortjener den og ligesom det er nemmere at lave penge via kriminalitet så er det nemmere at tilrane sig magt ved totalt hensynsløshed og tvinge andre til underkastelse, det er trods alt os, menneskeheden som afgiver magt til det magtgale for at de overhoved har en chance for at styre noget som helst, så at få det til at ligne demokrati/skindemokrati gør blot at flere hopper på den illusion at vi lever i en fri verden, hvilket absolut ikke er tilfældet...

Egentlig så er det op til hver enkelt, sammen er det os der er ved magten, problemet ligger i uligheden og folks uenighed hvilket benyttes af magtkonspiranter til at dele og herske blandt bekæmpende grupper som de hver især tager føringen for og mødes i baggrunden, kunne folk blive enige om en fælles front så ville problemet være langt mindre imho

Og nej, jeg er ikke agent for Illuminati, ihvertfald ikke såvidt jeg ved :D

Mvh. Astral

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]