Psyko skrev:
Astral skrev:
Offtopic - Her "Optimus" godt eksempel på visse kommunisters måde at argumentere på

Du minder mig sq om dem her...
http://video.google.com/videoplay?docid ... x+jones%22Foresten hvor blev din afvisning af Alex Jones af? Hvor blev det klip af som du snakkede så meget om... ?
Jeg har utrolig svært ved at forstå dit kontinuerlige forsvar af Alex Jones, efter du i dette indlæg
http://psychedelia.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=13764&start=25 selv åbner for den mulighed, at han i virkeligheden er en dobbeltagent udsendt af Illuminati for at sætte konspirationsteorier i et dårligt lys. Siden du hele tiden promoverer ham, skal det så opfattes sådan at du også er en del af Illuminati?
Det kunne meget vel passe, hvis man skal følge dit eget ræsonnement, for jeg har aldrig været så langt fra at tro på konspirationsteorier, som efter du begyndte at poste herinde. Så hvis du, Astral, er en del af denne verdensomspændende sammensværgelse mod alt hvad der er kristent og godt, så må jeg virkelig tage hatten af for dig. Du er i sandhed Illuminatis bedste mand på jobbet - ingen vil tro på konspirationsteoriernes ægthed efter dit omfattende arbejde!
Mvh. Psyko
Du må forstå Psyko at jeg holder flere døre åbne, jeg har min tro og mistanke om at hva Alex Jones 'prædiker' om New World Order og den planlagte diktatur stat og ultimativt, prison planet virkelig er under opsejling og at hvores regering er med til at skubbe deres skumle agenda fremad...
Deres måde at arbejde på at netop ved at sørge for at stole på selvcensuren, hvis tingene lyder for utrolige så lukker folk simpelthen af, derfor så er der mange der benægter åbenlyse ting fordi de virker alt for utroværdige i deres ekstremitet, men det er netop meningen, jeg kunne komme med langt flere og være detaljer som nok vil få dig endnu mere til at tvivle på deres autensitet, det kommer ikke bag på mig at du tvivler så meget, det er en helt naturlig reaktion og jeg havde nok ikke behøvet at fortælle så meget som jeg allerede har gjort, men mener at folk skal have mulighed for at have retten til at vælge og for at de kan det må fakta på bordet om hvilke oplysninger der er tilgængelige og jeg kan love dig for at der er mange flere, langt være og mere dybdeborende som ville få håret til at rejse sig hos den almindelige gennemsnitsdansker hvilket er en naturlig reaktion, da vi jo alle vil have lov at leve hvores liv i fred og ro såvidt jeg forstår så har vi et sæt leveregler og måder at se livet på som gør det mere eller mindre muligt at forstå hvilke forskellige andre trusler som sådan set har været der et godt stykke tid men som blive mere tydelige efterhånden som tingene skrider frem, vil de blive ved med at blive ignoreret så kan det meget vel ende i en katastrofe være end dengang Hitler kom til magten, lære vi af historien eller bliver vi nødsaget til at gentage den i en endnu være potens, livet er langt mere fantastisk og gruopvækkende end de fleste har fantasi til at forestille sig, jeg har set langt mere og lært ting at kende som de fleste blot vil ryste på hovedet af og jeg bebrejder dem absolut ikke, men det er på tide at vi alle vågner op så vi er beredte over for den fare vi står overfor, jeg er optimist og tror på folk nok skal ændre tingene når det går op for dem hva de står overfor, mener at vi har langt støre potentionale for at gøre det rigtige i nødsituationer når vi har fået den nødvendige viden som gør os istand til at handle på den rette måde og vi udvikler os, vi vågner og vi opdager at vi er de stærke at det er os som har muligheden for at ændre verden, det er fordelen ved at være sig disse ting bevidst, sammen er vi stærke, stærkere end diktatore og udnyttere på rige magtfulde placeringer isamfundet, det er trods alt os som giver dem lejligheden og magten så længe vi finder os i det og forære dem det, vi har alle de hjælpemidler vi kan ønske os hvis vi blot tager dem, det er hvores fælles verden og vi er de mange og styrken ligger i at erkende sin fulde formåen og mange ved slet ikke hvor magtfulde de er når de arbejder sammen bliver denne multipliceret ekspotentionelt med deres fælles intentioner om en bedre verden
Jeg er ikke så skråsikker at jeg enten er for eller imod, enten eller, sort og hvid, men jeg er meget mere over overvejelserne at han har ret, end at han ikke har, men som sagt så kan det også være at Illuminati eller hvem det end er der står for den store sammensværgelse så mange taler om, ønsker at overdrive deres egen indflydelse for at skabe, frygt forviring og kaos.... Men én ting er sikkert, der findes mangtgale mennesker som drømmer om verdensherredømmet, magt tiltrækkes af de som ofte ikke fortjener den og ligesom det er nemmere at lave penge via kriminalitet så er det nemmere at tilrane sig magt ved totalt hensynsløshed og tvinge andre til underkastelse, det er trods alt os, menneskeheden som afgiver magt til det magtgale for at de overhoved har en chance for at styre noget som helst, så at få det til at ligne demokrati/skindemokrati gør blot at flere hopper på den illusion at vi lever i en fri verden, hvilket absolut ikke er tilfældet...
Egentlig så er det op til hver enkelt, sammen er det os der er ved magten, problemet ligger i uligheden og folks uenighed hvilket benyttes af magtkonspiranter til at dele og herske blandt bekæmpende grupper som de hver især tager føringen for og mødes i baggrunden, kunne folk blive enige om en fælles front så ville problemet være langt mindre imho
Og nej, jeg er ikke agent for Illuminati, ihvertfald ikke såvidt jeg ved

Mvh. Astral