Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 17:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 55 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
dankdawg skrev:
Jeg håber at du ikke alene rejser fra denne side, men også fra Danmark, hjem til perkerland hvor du hører til. Tak for alt.

Er det din form for humor uanset hvad så er det meget dårligt sagt... :?

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Astral: Jeg har bemærket, både på chat og her, at du ikke forstår simpel ironi og sarkasme, eller simpel humor generelt.. Slap af, ryg en pind! selvfølgelig er dankdawg seriøs omkring det... men med et glimt i øjet ;)

Titel:
Tidligere holdmedlem

hovedreglen med dankdawg er: "Hvis man tænker, det er løgn, så dum/racistisk/nedladende/sindsyg/nedladende/homosexuel/afsporet/pervers kan man ikke være, så er det nok bare bullshit"

edit:sorry gemte helt at sige god vind etc. meeeen jeg har nu på fornemmelsen du vender tilbage......people always do

Senest rettet af Rex Mundi 12 jun 2006 19:25, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden
Damn Ali.

Har ellers nydt alle dine indlæg og især dine triprapporter :)
Håber det går dig godt med hvad du end render rundt og laver, håber vi ser dig igen en dag :)

Hygge m8, må lsd'en være med dig.

Og LSD'en være med os alle <3

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tja. Hvad kan man sige.

Jeg har selv overvejet Ali's eksempel, for nogengange er det jo nærmest skræmmende så mange timer man spenderer foran en skærm.

Al misbrug leder til fordærv. Også internettet. Variation gavner.

Og med denne lidt halvplatte (omend sande?) lommefilosofi siger jeg godaften. Og god vind fremover, hr. Ali. Du har fremmet integrationen, hos os dansker!

Respekt og grimme håndtegn fra undertegnede.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Kære Ali.

Jeg vil starte med at sige at jeg forstår dig godt men det er også imod min vilje at du forlader psy.dk

Du vil blive husket fra min side at ikke kun på dit fjogede men aligevel seriøse humør men også på din alt,alt alt for fede løg-guide.

Tak for alt

Verner

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: jydelandet
æv æv æv... sørgeligt at du smutter Ali, men jeg er sikker på at du træffer den, for dig rigtige beslutning. Jeg vil ihvertfald savne dig herinde. Af alt hvad jeg har lært herinde, og det er meget, så har du stået for en god del af det. Det skal du ihvertfald have rigtig mange tak for. Jeg forstår din beslutning. Har bestemt også været dybt rystet over hvad der blev gjort her. Især med Wikien.

Uanset hvad, så håber jeg at du er at finde på chatten engang imellem. Alt held og lykke til dig i fremtiden.

Må dit liv blive fuld af glade hippier, psykedeliske oplevelser, blomster og hvidløg.

knus og klem fra Tiffy

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Fuck dig ali

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Odden skrev:
Fuck dig ali

:lol:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus ;)
Odden din bandit... hehe..

men hey peace out ali, vi ses jo nok downtown lige pludselig!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
Hvilken trist nyhed. Til hvad du skriver Ali vil jeg sige at jeg helt sikkert er enig, men mudderkastning på et forum kan stort set ikke undgås. Nu er Psy.dk ikke det eneste forum som jeg læser med i, og jeg kan fortælle at det ikke er meget bedre andre steder. Ikke fordi det retfærdiggører noget, men jeg vil nu stadig mene at det aldrig vil kunne undgås fuldstændigt, og defor holder jeg personligt lange pauser mellem indlægene alle de steder jeg følger med.

Til dig vil jeg sige, at jeg har været glad for dine meget velskrevede triprapporter, og jeg håber bestemt ikke at det er det sidste vi kommer til at se til dine journalistiske evner. Håber pausen/fraværdet (hvad det nu kommer til at være) herfra kommer dig til gode.

Mvh

Dexofanen!

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Da Ali optrådte på slap linie herinde i starten, var det ikke med den store viden om psykedeliske stoffer. Men det skulle meget hurtigt vise sig at skifte.
Derfor synes jeg også det er kedeligt, ja, nærmest røvet, at "vi" bliver efterladt med en ressource mindre herinde...so be yet!

Ali, du har fandme gjort det godt!
Vi ses igen herinde om ½-års tid, når du vender tilbage igen :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Ali tak for dine inspirende ord her på siden og ikke mindst i dine triprapporter. Har været en fornøjelse.. Ha en go rejse 8)

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Hej Ali..
ærgeligt at du smutter... jeg nåede ikke engang at møde dig irl, men det kan selvfølgelig være at du er tilbage om et halvt år :lol: .
Jeg har en mappe med gode triprapporter, som jeg har printet ud. Jeg tror at jeg har alle dine i den. Tak fordi du delte dem med os! Jeg håber du bliver ved med at skrive. Verden har brug for psykedeliske forfattere!

Mht til din kritik af boardet, så tror jeg at mudderkastning kan være nødvendigt og endda konstruktivt til tider. Jeg har selv nydt den frie og bramfrie omgang der hersker her (omend den til tider kan blive for meget!). Men jeg sætter pris på ærligheden i folks udtalelser. Dette synes jeg er vigtigere end Emma Gaad.

Jeg har lige læst hele Tjille-tråden igennem, og finder ikke noget som støder mig. Det kan selvfølgelig være, at de pågældende indlæg du hentyder til, er blevet slettet. Jeg synes det er naturligt at hans død udløser en debat omkring begrebet selvmord, hvor nogen kan akseptere det, og andre bliver frustrerede. Jeg synes personligt at det er en sund udvikling, når en tragedie trods alt udløser et væld af filosofiske tanker i forsøget på at forstå hvad der sker når et menneske vælger døden.
- Og mht. hackningen, -hvor usmagelig den end var... så var det jo ikke vores skyld.

Det kan godt være at jeg (på psychedelia´s vejne) opfattede din kritik lidt for personligt, -måske er det hele bare steget dig til hovedet, og du trænger til LUFT! I såtilfælde håber jeg på et gensyn ved en senere lejlighed!

God rejse!

Kærlig hilsen Fanny

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Hav det godt mate, mon ikke vi snakkes på msn eller irl snart alligevel.
Keep it real.

Christian

Titel:
Medlem

Geografisk sted: 2400 Kbh NV
Som lidet aktiv skribent, men glad læser af især dine indlæg her inde vil jeg gerne sige tak for mange muntre og begavede indlæg. Det ærgrer mig meget at du smutter, for begavede sympatiske spychonauter varmer altid mit hjerte.

Alt godt.

Yo!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
God vind, Ali!

Jeg tror dog ikke at det kommer til at holde ved (they always come crawling back! ;)), men hvis det gør, så håber jeg at vi stadig kan holde hinanden in touch via diverse IM-tjenester (og gensidig oral-sex, of course!).

Mht. TGG's ekstremt usmagelige "hacking", så vil jeg gerne bede om din tilladelse til at bruge den første halvdel af dit post til en mail til newz.dk (hvor jeg er ret sikker på at TGG læser med), så de måske kan få en lille smule fornemmelse for hvor usselt ham/hende/de har handlet.

Titel:
Tidligere holdmedlem

dextrose>>>dont....det er opmærksomheden og det af forage folk der driver dem.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Rex Mundi skrev:

De plejer ikke at handle helt så voldsomt og følelsesløst som det her, så jeg mener det bør nævnes til det newz.dk.

Det kan måske få et par af deres sympatisørere og venner vendt mod dem.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Optimus Prime skrev:
Rex Mundi skrev:

De plejer ikke at handle helt så voldsomt og følelsesløst som det her, så jeg mener det bør nævnes til det newz.dk.

Det kan måske få et par af deres sympatisørere og venner vendt mod dem.

Det var min tanke.

Noget siger mig dog, at de har/er været brugere af dette board, eftersom de vistnok tit refererer til narko.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 55 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]