Hej Ali..
ærgeligt at du smutter... jeg nåede ikke engang at møde dig irl, men det kan selvfølgelig være at du er tilbage om et halvt år

.
Jeg har en mappe med gode triprapporter, som jeg har printet ud. Jeg tror at jeg har alle dine i den. Tak fordi du delte dem med os! Jeg håber du bliver ved med at skrive. Verden har brug for psykedeliske forfattere!
Mht til din kritik af boardet, så tror jeg at mudderkastning kan være nødvendigt og endda konstruktivt til tider. Jeg har selv nydt den frie og bramfrie omgang der hersker her (omend den til tider kan blive for meget!). Men jeg sætter pris på
ærligheden i folks udtalelser. Dette synes jeg er vigtigere end Emma Gaad.
Jeg har lige læst hele Tjille-tråden igennem, og finder ikke noget som støder mig. Det kan selvfølgelig være, at de pågældende indlæg du hentyder til, er blevet slettet. Jeg synes det er naturligt at hans død udløser en debat omkring begrebet selvmord, hvor nogen kan akseptere det, og andre bliver frustrerede. Jeg synes personligt at det er en sund udvikling, når en tragedie trods alt udløser et væld af filosofiske tanker i forsøget på at forstå hvad der sker når et menneske vælger døden.
- Og mht. hackningen, -hvor usmagelig den end var... så var det jo ikke vores skyld.
Det kan godt være at jeg (på psychedelia´s vejne) opfattede din kritik lidt for personligt, -måske er det hele bare steget dig til hovedet, og du trænger til LUFT! I såtilfælde håber jeg på et gensyn ved en senere lejlighed!
God rejse!
Kærlig hilsen Fanny