Pharm skrev:
Man kan ihvertfald sige, at hvad det var i 60'erne og 70'erne er det ikke længere. Men det er dog mere fremme end det var i 80'erne. Men det er rigtigt at det er feststofferne som amf, ecstasy og kokain der er det "hotte", og nok også derfor man ikke længere ser så meget til LSD længere.
Jeg tror ikke efterspørgslen på LSD er stor nok, til at man gider tage chancen og smugle større portioner ind.
Pardon my french - men luk nu røven om ting du ikke ved noget om!
Du aner NADA om gade-markedet.
Noget siger mig at du bare er en studerende fra DFU der så gerne vil spille smart med sin viden. (Eller en journalist fra TV2, eftersom du bruger ordet "festnarko").
LSD er her skam stadig, men distributionen har det med at være til en (mere eller mindre) lukket kreds, da dealerne som regelt ikke gør noget særligt for at prakke folk det på, ligesom med coke, amf og ecstasy.
Måske vil de helst beholde det for sig selv?

Hvis man drager til Tyskland eller Holland, vil man bemærke at det flyder med syre, så din teori med udbud og efterspørgsel er helt hen i hegnet.
Nåh okay, undskyld at jeg ikke mænger mig i LSD ligesom visse andre. Jeg sagde at det ikke var lettilgængeligt... det er jo også det der bliver spurgt om.
Fucking laborant, fyld mine ethanolflasker op, rens mit glasudstyr og luk røven.