Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 14:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 34 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden
TheBo skrev:
Drupe skrev:
[ Jeg vil tro man sagtens kan have en 50.000 trips oppe i røven mens man flyver ind i danmark :)... Men man er så til gengæld rimelig fucked hvis der går hul på beholderen :shock:

Så vidt jeg ved, er noget i den retning sket en enkelt gang, hvilket resulterede i det eneste kendte tilfælde af LSD OD. Jeg kan nok ikke bekræfte historien, men vandrehistorier kan nu også være hyggelige... Men i hvert fald var der den her fyr, som transporterede en ordentlig røvfuld syremærker - tapet fast på sin krop. I mellemtiden begyndte han at svede, og vi ved jo godt, hvor nemt LSD optages :-) Jep, gennem huden. Det har nok ikke været den sjoveste død.
Om det så passer eller ej.

Vi kan vidst blive enige om det er vandrehistorier. Efter hvad jge har læst på erowid og på nettet generelt om LSD har der aldrig været en LSD OD med døden som følge.

Det største trip jeg har hørt om mener jeg var 11000ug, i må ikke holde mig op på det tal da det nemt kan været mindre, men jeg mener det var omkrin 9000-11000 :) Og han døde ikke.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
LSD er skam her i landet det kan jeg skrive under på har ihvertfald fået tilbudt noget og ved da også hvem jeg skal have fat i for at få noget

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Sekstoi>> Ja tak, det var vist rigeligt! Denne tråd skal ikke lede frem til handel over pm :x . Måske var det bedst om den bare blev slettet?

Hilsen Fanny

Titel:
Dextrose skrev:
Pharm skrev:
Man kan ihvertfald sige, at hvad det var i 60'erne og 70'erne er det ikke længere. Men det er dog mere fremme end det var i 80'erne. Men det er rigtigt at det er feststofferne som amf, ecstasy og kokain der er det "hotte", og nok også derfor man ikke længere ser så meget til LSD længere.

Jeg tror ikke efterspørgslen på LSD er stor nok, til at man gider tage chancen og smugle større portioner ind.

Pardon my french - men luk nu røven om ting du ikke ved noget om!

Du aner NADA om gade-markedet.
Noget siger mig at du bare er en studerende fra DFU der så gerne vil spille smart med sin viden. (Eller en journalist fra TV2, eftersom du bruger ordet "festnarko").

LSD er her skam stadig, men distributionen har det med at være til en (mere eller mindre) lukket kreds, da dealerne som regelt ikke gør noget særligt for at prakke folk det på, ligesom med coke, amf og ecstasy.

Måske vil de helst beholde det for sig selv? ;)

Hvis man drager til Tyskland eller Holland, vil man bemærke at det flyder med syre, så din teori med udbud og efterspørgsel er helt hen i hegnet.

Nåh okay, undskyld at jeg ikke mænger mig i LSD ligesom visse andre. Jeg sagde at det ikke var lettilgængeligt... det er jo også det der bliver spurgt om.

Fucking laborant, fyld mine ethanolflasker op, rens mit glasudstyr og luk røven.

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Hey guys, tal pænt :) Var ik meningen at tråden sku ende i slagsmål eller salg og service ;) Bare et spørgsmål om hvorvidt jeg bare var uheldig eller det rent faktisk var på vej væk :)

Men fik vidst mit svar :)

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
Fanny: såså rolig nu jeg svarede bare på spørgsmålet eller er det fordi du ikke kan klare at en snothvalp som mig kan komme til det eller hvad? hehe men peace :)

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
sekstoi Du beviser gang på gang hvorfor vi er flere der har svært ved at tage dig seriøst. ikke alene er du uvidende du er det på en yderest bedre vidende og arogant måde.

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
sekstoi skrev:
Fanny: såså rolig nu jeg svarede bare på spørgsmålet eller er det fordi du ikke kan klare at en snothvalp som mig kan komme til det eller hvad? hehe men peace :)

Jeg mener at en snothvalp som dig efterhånden burde have lært ikke at galpe så meget op om hvor mange pushere du kender.. så vidt jeg er informeret, har du før bragt folk i forlegenhed i din by. Men den historie må vi hellere lade ligge..

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Sjælland, Stevns
det også sjældent jeg hører at folk har det her hvor jeg bor..

men der er folk så også mere til amf og kiks.. og psychedeliske stoffer er ik lige hittet..

så det er vel bare med at kende folk der bruger det jævnligt.. de har vel kontakterne

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I dine sko
c0ne skrev:
Det største trip jeg har hørt om mener jeg var 11000ug, i må ikke holde mig op på det tal da det nemt kan været mindre, men jeg mener det var omkrin 9000-11000 :) Og han døde ikke.

Jeg tror tallet var større...

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
sekstoi skrev:
LSD er skam her i landet det kan jeg skrive under på har ihvertfald fået tilbudt noget og ved da også hvem jeg skal have fat i for at få noget

sekstoi skrev:

*LOL* Jeg ved næsten ikke, hvad jeg skal skrive! Du sidder virkelig derhjemme og har det godt med dig selv og føler dig lidt tough? :D

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Hvad med om en moderator enten lukker eller rydder op i denne tråd?

Mvh Jonas!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

De jeg kender, som handler med LSD sælger det heller ikke bare til mr. hvem-som-helst. Hvis det skulle komme i de forkertes hænder kunne det jo ende sørgeligt.

:sucks:

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
SmølfeFarmer skrev:
Hvad med om en moderator enten lukker eller rydder op i denne tråd?

Mvh Jonas!

Jeg tror bare jeg lukker lortet; det lader alligevel ikke til nogen kommer frem til hverken noget interessant eller konstruktivt. Og jeg har skam slettet poster i tråden tidligere...
-Lukket.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 34 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]