Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 11:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 294 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 15  Næste

Hvad er den værste oplevelse I har haft med narkotikum
Alkohol 38%  38%  [ 309 ]
Hash 15%  15%  [ 123 ]
Amfetamin 10%  10%  [ 84 ]
MDMA/Ecstasy 8%  8%  [ 64 ]
LSD 4%  4%  [ 34 ]
Svampe 7%  7%  [ 57 ]
Nikotin 4%  4%  [ 31 ]
Kokain 2%  2%  [ 17 ]
Ketamin 2%  2%  [ 19 ]
2C-X 9%  9%  [ 75 ]
Afgivne stemmer : 813
Forfatter besked
 Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Citat:
Fanny skrev: Hvordan nedtur? var det tanker i ikke kunne styre, eller var det pga. kvalme, eller hvordan? Jeg spørger fordi hvis det er tanker, kan man tit gøre noget for at forbedre ens tilstand, ved at snakke, høre musik, og frem for alt, være ærlig omkring hvordan ens tilstand er.

Det var i tankerne, kvalmen og problemerne med maven forsvandt da jeg havde knækket mig to gange.
Ved godt det der med at man kan komme fra den dårlige tanke gang, men vi var så langt væk at vi slet ikke skænkede det en tanke. Dagen efter trippet snakkede vi også om at vi burde ha sat en sjov film på dvd'en.
Det er fandme godt at se sjove film på svampe, specielt når der er god høj lyd...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Jeg må sige, jeg stemte alkohol. Aldrig har jeg lavet så meget lort som pga. druk.

Derudover kan episoder som denne nævnes!

Titel:
Medlem

Alrunea Plantea

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
transformer skrev:
Alrunea Plantea

Øh.. mener du Mandragora officinarum, almindelig Alrune?
-Og i så tilfælde, hvad oplevede du?

Hilsen Fanny

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Dengang hvor jeg fik et psykotisk paranoia-anfald, hvor jeg havde røget omkring 5-7g hash og lidt pot. Det var nat og jeg lå i min seng, jeg havde lige røget den sidste ego og havde besluttet mig for at gå i seng.

Men jeg kunne ikke sove for en lyd som kørte højt inde i mit hoved (dårligt techno i 900bpm), jeg lå og vendte og vred mig. Jeg åbnede heletiden mine øjne med et sæt når jeg fik nogle ret ubehalige CEV's. På et tidspunkt hørte jeg et eller andet råbe efter mig og jeg væltede ud af sengen midt i mørket og tumlede som gal rundt i hele værelset uden at kunne se noget som helst. En stemme blev ved med at råbe mit navn og sige nogle ting som jeg ikke fik fat i.

Jeg rev fat i mine gardiner og trak mig op til mit vindu, jeg syntes jeg så en skiggelse uden for vinduet og derfor sprang jeg tilbage og væltede ind i min reol. Jeg fik derefter lynhurtigt tændt lyset og kiggede panisk rundt i hele rummet, der var ingen og heller ikke udenfor.

Det endte med at jeg holdte mig vågen hele natten ind til jeg ringede til en ven som kom over for at tjekke min tilstand. Har aldrig røget alene siden! På dette tidspunkt røg jeg vær dag og var også lige blevet smidt ud fra min efterskole for at ryge tjald, såå det havde jo nok noget med det at gøre.

Har haft en fysisk dårlig oplevelser med mda fordi jeg tog det to dage i streg.. Hva ved at koge helt over og dehydrere. Vidste enligt godt hvor dumt det er at gøre 2 dage i streg, men men (ingen unskyldninger). Men det var ikke ligesåslemt som den anden oplevelse! damn

Senest rettet af visias 21 maj 2006 11:06, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Til GMS release party på halvandet sidste år havde jeg gnasket lidt (læs mange) for mange tørrede svampe, og fik det ligesom jeg skulle kaste op hele tiden, men kunne ik få noget ud. Så gik simpelthen rundt og lignede noget der var løgn. Vildt ubehagelig oplevelse. Alt var farver og bølger af bevægelser. Ville bare ud, men kunne ikke finde hverken garderoben eller udgangen eller mine venner..

Puha, fucked up. Har ikke rørt dem siden.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ude i Hampen
Jeg har stemt LSD har prøvet bad trip på svampe også men turen på LSD den stikker bare svampne , jeg havde kun prøvet svampe nogle enkelte gange røg hash dagligt i den periode , nå men tager til fetival og møde en gut jeg havde mødt flere gange til festivas . Vi sidder i en lejer og ryger igennem lige pludselig stikker han et mærk i munden på mig , jeg siger hva det ? det er et post kort så siger jeg hvad ? et frimærke hvor efter der lige gik en 15 sekunders tid før den ringede på øverste så røg det ud af mig LSD ? og han nikkede , nå men jeg sutter vidre på mit mærke og napper et hiv mere an bangen , kigger mig rundt så er manden bare væk ! så palle alene i verden på festival på LSD for første gang med 20 minuter til man skal møde på "arbejde" ja det ente med jeg kom på arbejde fik en pibe bong i hånden sug og tag de 4 sodavand og gå op i dit telt og lig dig du ser ud til at havde det skidt , så jeg dafede op i mit telt og rullede rundt og hørte ambulancer og så film på net hinden i ca 8- 10 timer fik trippet om,formiddagen og kunne først bevæge mig ned på pladsen igen ved en 7-8 tiden om aften. Har ikke rørt LSD siden...

Edit: Stave ged number 1 !

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Bearclaw@ >> fuck en dårlig måde at få sit første LSD trip på!! Ham "vennen" som gav dig det, må da ikke være rigtig klog! :shock:
Hvis man introducerer folk til LSD, skal man fortælle hvad det er inden man putter det i munden på dem! Du havde allerede suttet på det i mindst 15 sek. inden det gik op for dig, hvad det var og kunne tage stilling til, om du ville indtage det eller ej. Hvis du havde valgt at spytte det ud, ville du altså stadig have fået noget af stoffet i dig på det tidspunkt. Dernæst forlader han dig bare, hvilket er fuldstændig uhørt, hvis han vidste, at det var dit første LSD-trip.

Håber at du kom over den dårlige oplevelse!

Hilsen Fanny

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ude i Hampen
@ Fanny jo tak jeg er skam kommet over det , og ja det var en skidt intro til LSD , jeg jeg kan da takke ham for bad trip , når man ikke ved hvordan et stof føles er det en slem tur jeg ledte efter ham da det begyndte at virke for at høre om det var normalt at man fik det sådan og da jeg ikke kunne finde manden fik jeg det natuligvis skidt .

Men det har da heldig vis ikke ødelagt min vidre udforskining af den psykadeliske verden

M.v.h

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: west of Bat Country
Nu er afstemningen lukket og alt muligt, men vil da godt dele mine værste erfaringer med stoffer...

Har rent faktisk 2. Den første gang på LSD hvor mig og en kammerat blev træt af stoffet efter ca. 6 timer og egentlig gerne ville ud af trippet igen.
Vi slukkede for musik, tv og tændte lys, så vi sad i et total stille og oplyst rum. Aldrig har jeg oplevet så meget mindfuck som der. Det var fuldstændig vanvittigt.
Jeg var dog ret tryg ved at jeg vidste at trippet nok skulle stoppe inde for en overkommelig fremtid. Min kammerat sad og tænkte på sådan nogen dumme ting så som om vejrtrækning nu også er en nødvendighed etc. så tror oplevelsen var noget slemmere for ham.

Den anden gang var hvor vi havde en pose med 10g tørrede Hawaii svampe.
Jeg afholdte en forfest hjemme hos mig hvor vi var en 5-6 personer som jeg kendte.
Jeg har ingen vægt så jeg lavede en sådan god ca. dosering (hvad vi senere har regnet ud må have været ca. 3g).
Det trip blev simpelthen for voldsomt. Blandet med at jeg havde en kammerat på besøg der syntes det var sjovt at drille mig ved at sige ting der gav absolut ingen mening og at der senere hen kom folk som jeg overhovedet ikke kendte og som jeg aldrig havde set før...
Det var sq nok et af mine værste trip.
Jeg lå for det meste i min seng inde på mit værelse og fattede ikke hvorfor mine arme sad fast på min krop og fattede ikke at rode mig hverken ind eller ud af mine dyner. Når jeg så ligesom kom lidt ud af trippet (svampe kan være meget bølgende som nogen af jer sikkert ved) opbyggede jeg mig mod til at gå ind i stuen. Der blev jeg sjældent mere end 5 min da ham min ven så begyndte at fyre alt muligt vrøvl af der langsomt fik mit hoved til at gå amok.

På et tidspunkt kom en veninde ind til mig og spurgte om ikke hun kune låne en undertrøje... Jeg tror hun brugte en halv time på at finde ud af det.
Normalt kalder jeg en undertrøje en T-shirt og jeg var TOTAL blank... Fattede ikke en skid af hvad hun mente... Godt at en af mine kammerater kunne vise hende skabet ;)

Selvom begge dele var lidt skræmmende oplevelser så mener jeg stadig ikke jeg har oplevet et stof der har taget røven så meget på mig, at jeg har været til fare for mig selv eller andre... Eller at jeg har opbygget en frygt for stoffer...
Har dog fået lidt mere respekt for nogen af dem...

Svampetrippet var det værste da det var svært at finde hoved eller hale i noget som helst. Men syntes stadig ikke det havde skræmt mig nok til at holde mig fra svampe (Dosere dog lidt mindre nu ;p)

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Jeg har også endelig erkendt at svampe ikke går synderligt godt i spænd med mit sind, og jeg holder mig derfor fuldstændig fra disse...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
På trods af, at jeg har haft utallige dårlige oplevelser med alkohol, delvist pga. af en genetisk nedarvet svaghed overfor lortet i form af ufattelige tømmermænd, må jeg vælge Salvia Divinorum som min værste stofoplevelse - ikke fordi jeg fik det dårligt eller noget lign., jeg havde bare svært ved at fatte hoved og hale af noget som helst. Alt føltes så ufatteligt virkeligt, at jeg slet ikke kunne skelne mellem virkelighed, drøm og sindsyge.
Efter mit sjette bonghoved i rap (rene blade i en 10er nøgle - ja, jeg ved det... Det er sgu usselt at ryge sådan en guddommelig plante på en ½-liters bong..) føles mit ansigt helt hævet i venstre side og det er varmt som bare fanden - ikke en brændende smerte, bare en følelse af uanede mængder energi, koncentreret i min kind. Jeg lukker mine øjne og befinder mig før jeg ved af det i hovedet af en kat. Jeg kan se omridset af et par katteører, to kinder og nogle knurhår og jeg har et slags kukhul, som jeg kan se ud af. At være fanget inde i en kat virker jo fuldstændigt absurd, men for mig var det så virkeligt, at jeg var overbevist om at dette var fakta - jeg måtte bare affinde mig med det.
Så suser jeg lynhurtigt ud af kattehovedet og går ud af min krop for at finde ud af hvordan jeg mon er placeret i lokalet(hos en god ven, lå på hans sofa). Jeg ser mig selv ovenfra som en lysende brik, som jeg kan flytte rundt med og da jeg mener at løst gåden om hvordan jeg er placeret i rummet, åbner jeg øjnene og så til min gru at alt i lokalet er placeret modsat af hvad jeg havde konkluderet i min ud-af-kroppen oplevelse.
Kort efter tager jeg mine ting og vender hjem ad, da jeg kan mærke, at trippet stille og roligt løjer af. Men pludselig opdager jeg, at jeg stadig har et armbånd på, som jeg havde fået på en club tidligere på aftenen - på det står med fede, hvide bogstaver på rød baggrung 'Ung Rejs'.. Båndet irriterer mig, især pga. den fede ungdommelige reklame, der lyser mig lige op i ansigtet. Panisk forsøger jeg at hive lortet af, men det udvider sig bare og spænder sig fast om mit håndled, så snart jeg slipper det.
Jeg begynder at løbe, og mærker båndet tydeligere og tydeligere - endelig når jeg hjem, finder en kniv, skærer lortet af og lægger mig i seng, hvorefter jeg endelig kan slappe af...

Alle mine oplevelser var på den ene eller anden måde kædet sammen med at være i et lukket rum, og være fanget og forvirret. Jeg har normalt ingen problemer med, at være i lukkede, små rum - jeg nyder det nærmere. Men det er ihvertfald en oplevelse jeg aldrig vil glemme - og salvia holder jeg mig fremover fra; det er lige en tand for bizart!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
ThirdEyeFlood skrev:

Det lyder ubehageligt, men positivt du har lært noget af erfaringen. Personligt kan jeg ikke følge idéen med den combo, men nuvel folk blander hvad som helst efterhånden. IMHO er ketamin-rusen så dejlig og så meget værd at udforske på egen hånd at combo'er virker unyttige eller direkte idiotiske/misforståede, 2C-B eller LSD er så undtagelsen der bekræfter reglen. Ketamin bliver ikke psykedelisk før man når doser der snerper K-hullet IMO og enhver anden brug af stoffet som 'lamme-middel' på en bytur er blasfemi i mine øjne. En lav dose 2C-B el. LSD kan dog både bibringe og ophøje oplevelsen til noget mere, men er mere hvad man kan tage med sig hjem fra rejsen IMO der betyder noget, det farver ikke ketamin oplevelsen nævneværdigt. Ketamin er det nærmeste man kan komme en nærdødsoplevelse, og kan virkelig bringe sindet ud i nogen afkroge man ikke har været før, men er sgu ikke et 'fest-stof' IMHO. Med den galde af vejen, vil jeg sige at du nok ikke var i decideret livsfare på combo'en, jeg ved godt at ketamin skulle påvirke åndedrætssystemet men det er IMO i så svag grad at det ikke betyder nogen risiko (og ja flame mig gerne, ved godt der er studier der teoretisk peger i modsat retning, men i praksis giver jeg ikke det store for det). Med det i mente, er det selvfølgelig altid en dårlig idé at blande downers, og i det her tilfælde har jeg svært ved at se formålet...

p.p.p.p.p.p.p.p.p.p.p.p.s jeg er stiv!!einzeinzeinz og SpuN- sorry det lige gik udover dig muhahaha

Nå, godt nok længe siden det er skrevet, men må lige forklare :)
Det er fint nok ThirdEyeFlood, så kan jeg jo lære det ;)
Det skal lige siges, at vi havde siddet et par drenge og drukket en del GHB i løbet af aftenen. Senere blev vi inviteret op til en anden af vores kammerater, der havde lidt ketamin. Og så var det jo sådan, at jeg én gang før havde prøvet en lav-dose keta, og det var jo griner nok, så det skulle vi lige prøve igen.. Heldigt nok blev det endnu en lav-dose vi tog, som også viste sig at være mere end rigeligt.
Men altså.. min point er, at vi ikke bare var til fest og lammede os helt vildt. Og det var heller ikke "planlagt" at blande de to ting for at booste fx. ketaen. På daværende tidspunkt havde jeg slet ikke lyst til at trippe psychedelisk(kender i de perioder hvor man ikke er "klar" til voldsom psychedelika?), jeg ville bare være lam, hehe, og det blev så ris til egen røv... :oops:

Og nu du siger det, så ok.. livsfare er nok at overdrive, men vi havde drukket en hel del GHB, så hvis vi evt var gået i koma kunne det nok godt have blevet farligt..

SpuN- 8)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Min stemme gik til efedrin (med alkohol som en stærk nummer 2).

Fik altid tømmermændx10 nåh jeg tog sådan en eller 2 piller til at holde mig vågen når vi drak (bliver ofte pænt sløv af alkohol)... Det kulminerede en dag jeg kom alene hjem fra byen og besluttede lige at bruge lejligheden til en enetime med min højrehånd - efterhånden som pulsen steg begyndte mit hjerte at hamre HELT vildt og uregelmæssigt... følte seriøst jeg kunne høre det banke med det blotte øre og det lød som om der blev sprunget slag over af og til :shock:

Så det holdt jeg op med den morgen og har ikke gjort det siden (altså efedrinen... ikke højrehånden)...

Jeg har endnu ikke prøvet hverken svampe eller LSD og hænger ud her på forummet for at samle inspiration og viden til at lave et fornuftigt trip når dagen oprinder...

Hash har jeg haft det utroligt sjov med - bliver virkelig 5 år gammel og tåger for hårdt og kan slet ikke snakke andet end sprog kun jeg forstår når det er på sit højeste... De sidste par gange har jeg haft totalt muskelkramper, første gang blev jeg sgu noget nervøs; men har efterhånden lært at styre det og nyde det i stedet for - er bare lidt forundret over det fordi ingen af dem jeg kender har oplevet det - eller hørt om andre der får kramper (skal siges at jeg måske ryger på hash 2-3 gange om året; mens dem jeg kender ryger flere gange om dagen/ugen) - er der nogen her som får kramper af hash?

Amf kan godt gøre mig lidt ensom når man ligger om morgenen og ikke kan sove - tuderen kender jeg også... hos mig er det empathien der stiger helt vildt, er der noget fx i tv, der bare er det mindste sørgeligt, får jeg en kæmpe klump i halsen og kan nemt begynde at tude - men det er faktisk ikke ubehageligt, nærmest en lettelse...

Kiks har jeg kun haft super oplevelser med - og det bliver bedre og bedre for hver gang synes jeg... ca. 50 minutter efter min første pille vidste jeg hvorfor de kaldes for ecstasy :D

Titel:
MEGATRON

.

Senest rettet af dopemax 30 dec 2008 03:21, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Min værste oplevelse var med amfetamin og hash. Det var sidste års Roskilde Festival, og jeg sniffede godt og vel næsten 6-8 gram på hele den uge, og fik ikke sovet en skid. I min uendelige jagt på rus røg jeg konstant, og det endte med, at jeg følte jeg skulle besvime pga. hashen, men jeg var ikke i stand til det, pga. den store mængde amfetamin i kroppen.

Jeg begyndte at få en følelse af ubehag, og kravlede ind i teltet. Her oplevede jeg virkelig noget af det værste, jeg nogensinde har oplevet. Jeg oplevede, at alle ude i lejren sad og betalte mig - alle var ude efter mig.
Da jeg på et tidspunkt bevægede mig udenfor teltet oplevede jeg så, at alle kiggede på mig - det var jeg i hvert fald overbevist om.

Det var en lorte festival, jeg troede alle var ude efter mig, og jeg havde den slemme paranoia en hel uge efter festivallen, hvor jeg følte mig så ussel.

Det har jeg aldrig gentaget :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Valget stod lidt mellem alkohol og efedrin, men da det ville være kedeligt hvis vi allesammen stemte på alkohol, har jeg stemt Ephdra/efedrin. Hold kæft en klam kvalme man kan få. Og hvor nederen er det ikke at ligge og kigge ud i luften i 6 timer, før man falder i søvn. Det er især i forbindelse med alkohol den er slem.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

kemal skrev:
Hold kæft en klam kvalme man kan få. Og hvor nederen er det ikke at ligge og kigge ud i luften i 6 timer, før man falder i søvn. Det er især i forbindelse med alkohol den er slem.

Tja. Det er et problem som ikke rammer alle.

Jeg har f.eks. aldrig problemer med at sove når jeg har drukket. Tværtimod. Til gengæld brækker jeg mig ret tit, som følge af tømmermændene. - Genialt fundet på!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Kammerat Hvirvelvind skrev:
kemal skrev:
Hold kæft en klam kvalme man kan få. Og hvor nederen er det ikke at ligge og kigge ud i luften i 6 timer, før man falder i søvn. Det er især i forbindelse med alkohol den er slem.

Tja. Det er et problem som ikke rammer alle.

Jeg har f.eks. aldrig problemer med at sove når jeg har drukket. Tværtimod. Til gengæld brækker jeg mig ret tit, som følge af tømmermændene. - Genialt fundet på!

Er da godt klar over at det ikke er et problem der rammer alle. :)
Nu hed emnet jo også 'Jeres værste stofoplevelse?'. Så regner da med at man skal skrive ud fra personlige erfaringer. :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ditto, herr.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 294 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 15  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]