Nu er afstemningen lukket og alt muligt, men vil da godt dele mine værste erfaringer med stoffer...
Har rent faktisk 2. Den første gang på LSD hvor mig og en kammerat blev træt af stoffet efter ca. 6 timer og egentlig gerne ville ud af trippet igen.
Vi slukkede for musik, tv og tændte lys, så vi sad i et total stille og oplyst rum. Aldrig har jeg oplevet så meget mindfuck som der. Det var fuldstændig vanvittigt.
Jeg var dog ret tryg ved at jeg vidste at trippet nok skulle stoppe inde for en overkommelig fremtid. Min kammerat sad og tænkte på sådan nogen dumme ting så som om vejrtrækning nu også er en nødvendighed etc. så tror oplevelsen var noget slemmere for ham.
Den anden gang var hvor vi havde en pose med 10g tørrede Hawaii svampe.
Jeg afholdte en forfest hjemme hos mig hvor vi var en 5-6 personer som jeg kendte.
Jeg har ingen vægt så jeg lavede en sådan god ca. dosering (hvad vi senere har regnet ud må have været ca. 3g).
Det trip blev simpelthen for voldsomt. Blandet med at jeg havde en kammerat på besøg der syntes det var sjovt at drille mig ved at sige ting der gav absolut ingen mening og at der senere hen kom folk som jeg overhovedet ikke kendte og som jeg aldrig havde set før...
Det var sq nok et af mine værste trip.
Jeg lå for det meste i min seng inde på mit værelse og fattede ikke hvorfor mine arme sad fast på min krop og fattede ikke at rode mig hverken ind eller ud af mine dyner. Når jeg så ligesom kom lidt ud af trippet (svampe kan være meget bølgende som nogen af jer sikkert ved) opbyggede jeg mig mod til at gå ind i stuen. Der blev jeg sjældent mere end 5 min da ham min ven så begyndte at fyre alt muligt vrøvl af der langsomt fik mit hoved til at gå amok.
På et tidspunkt kom en veninde ind til mig og spurgte om ikke hun kune låne en undertrøje... Jeg tror hun brugte en halv time på at finde ud af det.
Normalt kalder jeg en undertrøje en T-shirt og jeg var TOTAL blank... Fattede ikke en skid af hvad hun mente... Godt at en af mine kammerater kunne vise hende skabet

Selvom begge dele var lidt skræmmende oplevelser så mener jeg stadig ikke jeg har oplevet et stof der har taget røven så meget på mig, at jeg har været til fare for mig selv eller andre... Eller at jeg har opbygget en frygt for stoffer...
Har dog fået lidt mere respekt for nogen af dem...
Svampetrippet var det værste da det var svært at finde hoved eller hale i noget som helst. Men syntes stadig ikke det havde skræmt mig nok til at holde mig fra svampe (Dosere dog lidt mindre nu ;p)