Hey!
Jeg har prøvet LSD et par gange nu. Første gang var IE mærker hvor vi tog halv andet mærke hver. Virkningen var ikke speciel voldsom, men vi havde da en sjov aften.
Sidste gang var lidt anderledes. Vi begyndte aften med en knock dosis GHB (hvilket slog et par af deltagerne ud et par timer). Os der ikke var faldet i søvn tog ca. 65mg Ketamin for at få gang i aften. Ca. 45 min senere tog jeg + en ven så det første mærke. Jeg ved ikke hvad motivet på mærkerne var, men papiret var grå i det og mærkerne var for nyligt købt i København?
Efter 45 min. begyndte de første synsforstyrrelse så at træde ind. Efter 15 min. mere tog vi et mræke til + 65mg Ketamin. Resten af aften var vi så rimlig underlige og der var en del halluer. Ved midnat (vi tog de første mræker ved 7-8 tiden) var det hele så småt stillnet af. Jeg svarede igen ved at tage et nyt mærke. Mine venner (alle havde taget 2-3 mærker) var ikke så friske mere, så vi lå og stenede film. Udover vi måtte se filmen to gange fordi vi fattede hat + farverne flød en lille smule ud og ldit halluer skete der ikke så meget mere. Ved tre tiden sov de fleste af deltagerne, ingen ville ud og gå (vi var tæt på natur + vand), så vi lå bare og stenede. Ved fire tiden prøvede jeg at falde i søvn uden held.
Ved 7 tiden om morgen tog jeg 3,2 mL GBL og tog ud for at finde noget at spise. Jeg fandt en bager og smuttede hjem af. En time senere var jeg hjemme, men kunne stadig ikke sove. Først kl. 2130 om aften faldt jeg i søvn sammen med min kæreste.
Alt i alt: aften var fin nok, halluerne ok uden at være specielt overvældende. Vi var ret mystiske, dog uden at være helt væk. Jeg oplevede næsten ingen anderledes tankegang eller noget. Dosisen, 3 mærker, må da være i den høje ende af skalen, så var lidt skuffet.
Vi har mest taget svampe og 2CB/2CI i min omgangskreds. Personligt har jeg selv prøvet lidt mere eksotiske chems some Salvia, 5-MeO-DMT, Foxy, DMT og lign. Ved 5-MeO-DMT, Salvia og DMT har min tankegang ændret sig radikalt.
Ved svampe og 2CB har jeg oplevet de smukkeste halluer. Vi sniffede en gang 20mg 2CB + 30mg 2CB oralt, hvilket resulterede i hele verden stod og rystede og alle farver faldt sammen i en 2-3 timer. :twisted:
Det jeg vil frem til er, at jeg synes LSD var en lille smule kedeligt? Det er jo det meste kendte psychedelika, men måske en lille smule overvurderet?