Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 14:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: LSD, Gaaaab?
Insane psychedelia user!

Hey!

Jeg har prøvet LSD et par gange nu. Første gang var IE mærker hvor vi tog halv andet mærke hver. Virkningen var ikke speciel voldsom, men vi havde da en sjov aften.

Sidste gang var lidt anderledes. Vi begyndte aften med en knock dosis GHB (hvilket slog et par af deltagerne ud et par timer). Os der ikke var faldet i søvn tog ca. 65mg Ketamin for at få gang i aften. Ca. 45 min senere tog jeg + en ven så det første mærke. Jeg ved ikke hvad motivet på mærkerne var, men papiret var grå i det og mærkerne var for nyligt købt i København?

Efter 45 min. begyndte de første synsforstyrrelse så at træde ind. Efter 15 min. mere tog vi et mræke til + 65mg Ketamin. Resten af aften var vi så rimlig underlige og der var en del halluer. Ved midnat (vi tog de første mræker ved 7-8 tiden) var det hele så småt stillnet af. Jeg svarede igen ved at tage et nyt mærke. Mine venner (alle havde taget 2-3 mærker) var ikke så friske mere, så vi lå og stenede film. Udover vi måtte se filmen to gange fordi vi fattede hat + farverne flød en lille smule ud og ldit halluer skete der ikke så meget mere. Ved tre tiden sov de fleste af deltagerne, ingen ville ud og gå (vi var tæt på natur + vand), så vi lå bare og stenede. Ved fire tiden prøvede jeg at falde i søvn uden held.

Ved 7 tiden om morgen tog jeg 3,2 mL GBL og tog ud for at finde noget at spise. Jeg fandt en bager og smuttede hjem af. En time senere var jeg hjemme, men kunne stadig ikke sove. Først kl. 2130 om aften faldt jeg i søvn sammen med min kæreste.

Alt i alt: aften var fin nok, halluerne ok uden at være specielt overvældende. Vi var ret mystiske, dog uden at være helt væk. Jeg oplevede næsten ingen anderledes tankegang eller noget. Dosisen, 3 mærker, må da være i den høje ende af skalen, så var lidt skuffet.

Vi har mest taget svampe og 2CB/2CI i min omgangskreds. Personligt har jeg selv prøvet lidt mere eksotiske chems some Salvia, 5-MeO-DMT, Foxy, DMT og lign. Ved 5-MeO-DMT, Salvia og DMT har min tankegang ændret sig radikalt. :D

Ved svampe og 2CB har jeg oplevet de smukkeste halluer. Vi sniffede en gang 20mg 2CB + 30mg 2CB oralt, hvilket resulterede i hele verden stod og rystede og alle farver faldt sammen i en 2-3 timer. :twisted:

Det jeg vil frem til er, at jeg synes LSD var en lille smule kedeligt? Det er jo det meste kendte psychedelika, men måske en lille smule overvurderet?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
På ingen måde overvurderet... De mærker har ikke været ordentlige? 3 dråber tæsker mig ind i en anden galakse! Det kan være ekstremt voldsomt og overvældende. :D På små doser er det dog ikke andet end en lille hygge-effekt...

Senest rettet af Minimal 22 jun 2006 01:44, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!

Det samme fik jeg afvide sidst, at mærkerne ikke har været ordentlige. Men hvor mange LSD mærker bliver der lige solgt i dk som "ikke er ordentlige"?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Det kan jo være, at de er blevet udsat for noget, de ikke har været glade for, så effekten er blevet forringet...

Titel:
Dedikeret medlem

Eftersom både GHB og Ketamin begge to er downers eller depressanter, eller hvad man nu skal kalde det, kan de så ikke meget nemt have bedøvet effekten lidt?

Titel:
Dedikeret medlem

Ja, det er også min indskydelse. Hvis du vælter dig i GHB og ketamin er det da ikke så mærkeligt at effekten bliver mindsket. Prøv at tage det rent og se om det hjælper.

Titel:
Insane psychedelia user!

2 x 65mg ketamin over 4 timer er vel ikke voldsomt? Første gang med IE mærker var uden GHB eller andet.

Lidt GHB slår vel ikke trippet ud?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden
Tror også mærkerne har været forringet af kvali. Enten pga. det simpelthen var dårlige mærker, eller også er de måske blevet udsat for lys, varme eller lign.?

Prøv at få fat på nogle bedre næste gang :)

Vil også råde dig ligesom de andre til at tage LSD uden at tage depressanter as well, men vil dog råde dig til at ryge samtidig med, for det kan virkelig sætte gang i trippet :)

Cannabis er et MUST når man tripper LSD ;)

Titel:
Dedikeret medlem

c0ne skrev:

Der er jeg vist uenig :-) Jeg har dog endnu ikke prøvet det, men noget af det, jeg sætter mest pris på ved et LSD-trip er klarheden og det, at jeg kan huske det hele bagefter og bruge det til noget. Tror tjald ville sløre det hele for meget for mig.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Jeg har meget gode erfaringer med både GHB og ketamin på et LSD trip, og også nogenlunde samtidigt.
Det har så vidt jeg ved ikke gjort effekten mindre, men self. ændret trippet en smule og for ketamins vedkommende gjort det vildere :D

Jeg holder på at det har været dårlige til middelmådige mærker du har haft fat i, eller at de er blevet opbevaret dårligt.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Der skal nu mere end lidt GHB og ketamin til at slå et godt syretrip ned... tværtimod er meningen at blive mere lam! :P

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
TheBo skrev:
c0ne skrev:

Der er jeg vist uenig :-) Jeg har dog endnu ikke prøvet det, men noget af det, jeg sætter mest pris på ved et LSD-trip er klarheden og det, at jeg kan huske det hele bagefter og bruge det til noget. Tror tjald ville sløre det hele for meget for mig.

Jeg har ikke selv prøvet lsd endnu, så det er lidt svært at udtale mig om, men langt de bedste svampe trip har jeg da haft hvis jeg har røget en lille gren til :) Skuber farverne rigitgt igang ;)

Og kunne godt forestille mig det var det samme med lsd, skal i hvert fald ryge på mit første lsd trip som der jo ikke kan være så længe til :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Winta skrev:
TheBo skrev:
c0ne skrev:

Jeg har ikke selv prøvet lsd endnu, så det er lidt svært at udtale mig om, men langt de bedste svampe trip har jeg da haft hvis jeg har røget en lille gren til :) Skuber farverne rigitgt igang ;)

Og kunne godt forestille mig det var det samme med lsd, skal i hvert fald ryge på mit første lsd trip som der jo ikke kan være så længe til :D

<3

Hehe

Hvis man ikke kan lide røg så kan jeg sagtens forstå at du bedre kan lide LSD rent :)

Men THC gør noget så fantastisk ved LSD synes jeg :)
Plus når man ryger det, så er det en nydelse ud over det sædvanlige ;)

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Du har sandsynligvis fået fat på nogle skodmærker.
Jeg har også prøvet op til 8 mærker over 2-3 timer - de var spraglet sort/orange, kender ikke navnet på dem - men konklusionen var, at jeg også kun lige fik en mindre psykedelisk hilsen og slet ikke noget at skrive hjem om. Min eneste "hjælper" var bonghoveder.
Mærkerne skulle efter sigende være ca. 100 µg, men de var nok snarere mindre end 20 µg...I guess...

Læs min øverste sætning igen :wink:

Titel:
Jeg havde ellers to venner der fik et ret vildt 1. gangs trip ud af et enkelt IE mærke (de redoserede så med et ekstra senere). IE mærkere skulle vist ligge på en 100-120 mics?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Pharm skrev:
Jeg havde ellers to venner der fik et ret vildt 1. gangs trip ud af et enkelt IE mærke (de redoserede så med et ekstra senere). IE mærkere skulle vist ligge på en 100-120 mics?

Mærker kan nemt skades hvis de ikke omhandles rigtigt.

Ingen varme, lys eller fugt.

Hvis han har gået med dem i en halvåben plastikzipper på en varm dag så kan det nemt have ødelagt mærkerne :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus V.
c0ne skrev:
Hvis han har gået med dem i en halvåben plastikzipper på en varm dag så kan det nemt have ødelagt mærkerne :)

Ahhh, der skal nu mere til.

Daffy, prøv at tage lsd'en først. Derefter ketamin og slut af med GHB. Jeg tror, du vil få en helt anderledes oplevelse med den rækkefølge. Desuden er musik en væsentlig del af et trip, så find noget I allesammen kan lide og lyt til det. Og måske se film senere på aftenen.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Mikkel skrev:
c0ne skrev:

Daffy, prøv at tage lsd'en først. Derefter ketamin og slut af med GHB. Jeg tror, du vil få en helt anderledes oplevelse med den rækkefølge. Desuden er musik en væsentlig del af et trip, så find noget I allesammen kan lide og lyt til det. Og måske se film senere på aftenen.

Hvis der danes kondens eller lign. inde i posen pga, varmen, og varmen fra kroppen gennem tøjet, kan mærkerne da nemt gå i stykker?
LSD'en kan vel ligefrem løbe "ud" af mærkerne? Eller fordampe, eller hvad det nu gør, nedbryde..

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
c0ne skrev:
Mikkel skrev:
c0ne skrev:

Hvis der danes kondens eller lign. inde i posen pga, varmen, og varmen fra kroppen gennem tøjet, kan mærkerne da nemt gå i stykker?
LSD'en kan vel ligefrem løbe "ud" af mærkerne? Eller fordampe, eller hvad det nu gør, nedbryde..

LSD er godt nok et af de mere sensible stoffer, men folk overvurderer ofte hvor skrøbeligt det er. En ting LSD absolut ikke har godt af, er UV-stråling; det omdanner stoffet til iso-LSD/ "lumo-LSD", som er fysiologisk inaktivt - så hold det så vidt muligt væk fra sollys. Varme kan også fremme nedbrydningen/omdannelsen af stoffet, men det sker ret langsomt, selv i opløsning. Aluminium skulle kunne fremme nedbrydningen, så det er en dårlig idé at pakke sine mærker (direkte) ind i alu-folie. Chlor i chloreret drikkevand er en af de absolutte dræbere for stoffet, så hvis man vil opløse det i vand af en eller anden grund, skal man i hvert fald være sikker på at det er frit for chlor. Kondensvand er ikke godt for mærkerne, da LSD mere eller mindre i opløsning nedbrydes hurtigere end tørt stof imprægneret på papir.

Titel:
Insane psychedelia user!

Altså nu var jeg hverken i solarium eller i svømmehallen med dem.

De lå en en zip bag 7 timer før jeg spiste dem. Self. ved jeg ikke hvordan dealeren har behandlet dem.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]