Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 18:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Her er endnu en video som forstærker påstanden om at atsmosfæren sprayes med farlige substanser, så må man selv om man vil tro det eller ej
Ihvertfald interessant video dokumentar:

http://video.google.com/videoplay?docid ... conspiracy

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Du vil ikke svare på mit spørgsmål, astral?

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Johndeere skrev:
Du vil ikke svare på mit spørgsmål, astral?

Haha det gør astral sgu da aldrig. Måske med noget copy/paste noget men ellers ikke.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Johndeere skrev:
Astral@

Har ikke taget mig tid til at se videoen, udfra tidligere indlæg lavet af dig.

Men uanset om disse konspirationsteorier viser sig at være sande eller ej, hvad er så problemet? Har vi det ikke okay på jorden som tingene ser ud nu? Hvorfor ændre på noget der fungerer?

Så kan du prædike at vi er for uintelligente, for snævertsynede osv. til at se "sandheden", men tag nu et godt råd - Gør dig lidt lækker, gå ud i det gode vejr, kig en flot pige i øjnene og hav selvtillid ved det, sæt dig på en bænk og nyd menneskene traske forbi, dovne og tilfredse og smil til dem.... Så opdager du at der er faktisk er mange gode ting ved "illuminatis" værk! Plz???

Jamen det er muligt det fungere idag, men vil det fungere imorgen? Vi er nød til at tænke på fremtiden ved at ændre nuet... Jeg har overvejet det med at gå ud og ha mere med piger at gøre så det er jeg så småt igang med... Vil også gerne ha lagt lidt afstand til alle de konspirationsteorier, men føler stadig det har en stor prioritet i mit liv at ku gøre en forskel globalt og ikke bare blive levet, men leve med det formål at ændre det jeg ikke bryder mig om

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Godt gå du ud og ha det sjovt med piger

Husk at finde nogen der er godt beskyttede:

Billede

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Astral@

Hvem, eller hvad, skulle være interesseret i at gøre det hele dårligere for os, og dermed formentlig også for dem selv?

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Johndeere skrev:
Astral@

Hvem, eller hvad, skulle være interesseret i at gøre det hele dårligere for os, og dermed formentlig også for dem selv?

Det går ikke ud over dem selv.
Det gør det bare ikke.

Og det er Illuminati og NWO der står bag iflg. de fleste.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Johndeere skrev:
Astral@

De er interesseret i at gøre det dårligere for folk for at kontrolere dem, når folk har problemer så er de nemmere at styre, desuden er det højst sandsynligt en del af deres aerospace, weather modification, mind and population contron program som de har kørende, de har sikkert en modgift som gør at de ikke blir ramt selv på samme måde

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Du er så sjov Astral

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Astral skrev:

De er interesseret i at gøre det dårligere for folk for at kontrolere dem, når folk har problemer så er de nemmere at styre, desuden er det højst sandsynligt en del af deres aerospace, weather modification, mind and population contron program som de har kørende, de har sikkert en modgift som gør at de ikke blir ramt selv på samme måde

Hahaha. For det første, hvem er det der gør det? For det andet, hvordan bliver man nemmere at kontrollere når man har det dårligt? For det tredje, hvilken teknik er det man bruger til at kontrollere folk? For det fjerde, hvad er det for et program du taler om?

Er det noget du kan underbygge med noget som helst?(og her mener jeg noget som tænkende mennesker kan tage seriøst, ikke det der sindssyge pjat du poster, som ikke kan holde til en nærmere undersøgelse).

Jeg har sagt det før, Astral. Hvorfor fanden bruger du ikke din intelligens på noget ordentligt i stedet for sådan noget vrøvl? DU SPILDER DIT LIV! DU REDDER IKKE VERDEN. DU GØR IKKE NOGET GODT. DU FORPESTER ANDRE MENNESKERS TILVÆRELSE MED DET FORDUMMENDE MØG DU SPREDER, OG VIGTIGERE: DIT EGET LIV BLIVER FYLDT MED FRYGT OG DU DISTANCERER DIG FRA ANDRE MENNESKER. DET ER SØRGELIGT!

Det er faktisk fordi jeg ved at du kan være ganske sympatisk at jeg skrev ovenstående. Ikke for at svine dig.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]