Astral skrev:
De er interesseret i at gøre det dårligere for folk for at kontrolere dem, når folk har problemer så er de nemmere at styre, desuden er det højst sandsynligt en del af deres aerospace, weather modification, mind and population contron program som de har kørende, de har sikkert en modgift som gør at de ikke blir ramt selv på samme måde
Hahaha. For det første, hvem er det der gør det? For det andet, hvordan bliver man nemmere at kontrollere når man har det dårligt? For det tredje, hvilken teknik er det man bruger til at kontrollere folk? For det fjerde, hvad er det for et program du taler om?
Er det noget du kan underbygge med noget som helst?(og her mener jeg noget som tænkende mennesker kan tage seriøst, ikke det der sindssyge pjat du poster, som ikke kan holde til en nærmere undersøgelse).
Jeg har sagt det før, Astral. Hvorfor fanden bruger du ikke din intelligens på noget ordentligt i stedet for sådan noget vrøvl? DU SPILDER DIT LIV! DU REDDER IKKE VERDEN. DU GØR IKKE NOGET GODT. DU FORPESTER ANDRE MENNESKERS TILVÆRELSE MED DET FORDUMMENDE MØG DU SPREDER, OG VIGTIGERE: DIT EGET LIV BLIVER FYLDT MED FRYGT OG DU DISTANCERER DIG FRA ANDRE MENNESKER. DET ER SØRGELIGT!
Det er faktisk fordi jeg ved at du kan være ganske sympatisk at jeg skrev ovenstående. Ikke for at svine dig.