Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 13:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Hej Forum!

Jeg vil fortælle om den vildeste oplevelse på extasy.
Det skal lige siges at jeg har taget XTC før men denne gang havde jeg drukket 10 øl før jeg fik kiks. Jeg drikker mig ikke stiv hver weekend. Så jeg var godt stiv! Normalt ville jeg starte med 2 kiks, men fordi jeg er så stiv spiste jeg 4 ½ firekløver på engang.. På dette tidspunkt sidder mig og min ven på mit værelse og er på vej ud af døren til fest. Jeg når lige at komme udenfor så kommer jeg i tanke om at jeg lige har spist næsten 5 kiks på 5 min. Det næste jeg husker er at vi er henne ved en eller anden lygte pæl og jeg vælter rundt og brækker mig. Så er det helt sort igen. Det næste jeg husker er at vi går ude på en vej forbi et hus vi engang boede i ca. 6 år siden. Jeg begynder at blive mega noia og siger til min ven at vi skal være stille for min far går altid rundt ude i haven. Min ven griner og siger jeg ikke har boet der i 6 år. Jeg bliver mega noia. Så er det helt sort igen. Det næste jeg husker er at vi sidder oppe ved en der hedder Per. Og at jeg flere gange rejser mig op og løber hen i hjørnet, jeg tror det er mit eget værelse, min computer står i hjørnet på mit værelse.

Jeg har ALDRIG været så blæst før.

Det var ikke fedt at være så blæst at man ikke kan huske 2/3 af hvad man har lavet.

Titel:
Admin
Brugeravatar

Skriv en rapport om det i vores sektion for triprapporter i stedet :)

-Jimmy Carter

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Håber du er blevet klogere af din oplevelse :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Håber bestemt du tænker dig om næste gang før du bare stopper 4-5 stk. piller i munden :?..

Lyder ikke som en oplevelse man har lyst til at prøve igen.

Men godt der i det mindste var en til at passe lidt på dig.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg har før dummet mig på lidt samme måde. Jeg var taget til privat fest med 2 gode venner, den ene af dem med lommerne fulde af ecstasy. Efter ca. en halv flaske vodka og en joint er jeg blevet meget påvirket og min ven får overtalt mig til at snuppe en pille, på trods af at jeg skulle holde mig fra det.

Nå men pillen slår ind og jeg får det lækkert, så lækkert at jeg tager endnu en pille :roll: Hvilket resulterer i at hukommelsen allerede så småt går i sort der. Dagen efter får jeg at vide at jeg havde indtaget tæt på 16 piller og været fuldstændig rundt på gulvet. Intet kan jeg huske fra den aften ud over et par blitz billeder af mig der åbenbart skal bowle og ender med at glide hen af banen i bedste Fred Flintstone manér, måske endda bedre :lol:

Efter et par dage fik jeg jo så hele historien. Efter privat festen var vi gået op til bowling hallen for at feste videre, hvor jeg tilsyneladende havde været ved at slå 2 blondiner der syntes jeg var for lam, som sagt tidligere faldet i et blæst forsøg på at bowle og glidet hen af banen, på turen hjem revet hårdt fat i min ven og peget fortvivlet ind på en gammel lager bygning og spurgt ham om han nogen sinde havde set mit hus, hvilket han havde utallige gange... Osv. osv..

Det skal lige siges at jeg normalt er typen der, hvis jeg endelig skal tage ecstasy, nøjes med 1-3 piller. Lorte sprut!!

Kan ikke sige andet end at det er for dumt, håber jeg også at du har erfaret nu?? Det kan hurtigt ende meget galt...

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Imp skrev:
Skriv en rapport om det i vores sektion for triprapporter i stedet :)

Jeg har fundet hvor triprapporterne er nu. Jeg troede det lå i forumet, derfor jeg ikke kunne finde det i går.

Til: Entheo

Jeg drikker mig aldrig stiv før jeg spiser kiks igen. Det er fanme for sinssygt.. Som du også skriver, man kan ikke styre hvor mange kiks man spiser.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]