Jeg har før dummet mig på lidt samme måde. Jeg var taget til privat fest med 2 gode venner, den ene af dem med lommerne fulde af ecstasy. Efter ca. en halv flaske vodka og en joint er jeg blevet meget påvirket og min ven får overtalt mig til at snuppe en pille, på trods af at jeg skulle holde mig fra det.
Nå men pillen slår ind og jeg får det lækkert, så lækkert at jeg tager endnu en pille

Hvilket resulterer i at hukommelsen allerede så småt går i sort der. Dagen efter får jeg at vide at jeg havde indtaget tæt på 16 piller og været fuldstændig rundt på gulvet. Intet kan jeg huske fra den aften ud over et par blitz billeder af mig der åbenbart skal bowle og ender med at glide hen af banen i bedste Fred Flintstone manér, måske endda bedre
Efter et par dage fik jeg jo så hele historien. Efter privat festen var vi gået op til bowling hallen for at feste videre, hvor jeg tilsyneladende havde været ved at slå 2 blondiner der syntes jeg var for lam, som sagt tidligere faldet i et blæst forsøg på at bowle og glidet hen af banen, på turen hjem revet hårdt fat i min ven og peget fortvivlet ind på en gammel lager bygning og spurgt ham om han nogen sinde havde set mit hus, hvilket han havde utallige gange... Osv. osv..
Det skal lige siges at jeg normalt er typen der, hvis jeg endelig skal tage ecstasy, nøjes med 1-3 piller. Lorte sprut!!
Kan ikke sige andet end at det er for dumt, håber jeg også at du har erfaret nu?? Det kan hurtigt ende meget galt...